Tosi väsynyt vauva :o
Vauva 4kk heräsi 10.30 yöuniltaan, jo puoli 12 alkoi väsymyskäninä ja nukahti 12 maissa kahdeksi tunniksi. Heräsi äsken syömään ja nukahti taas. Kuulostaako ihan normaalilta?
Yleensä vauva nukkuukin nuo aamupäikkärit 12-13 maissa mutta sitten on useamman tunnin virkeänä, nyt siis ihan reporankana :D
Kommentit (6)
No anna nukkua jos toista noin väsyttää. Itsekin suosittelisin nauttimaan ajasta :D
Kuulostaa tutulle :) Oma 1,5-vuotiaani jaksoi 4-kuisena valvoa 2 tuntia kerrallaan. Nukkui siis täydet yöt kertaakaan heräämättä, aamulla jaksoi valvoa tunnin ja sen jälkeen jo ekat päikkärit. Ekojen päikkärien jälkeen valvoi 2 tuntia ja sitten taas nukkumaan. Tällä rytmillä päivään mahtui kolmet päikkärit. En muista enää tarkalleen, mutta kolmansien päikkäreiden jälkeen taisi valvoa hieman enemmän kuin sen kaksi tuntia ennen kuin meni yöunille.
Tämä taas yleensä nukkuu kunnolla vain nuo aamupäikkärit ja loppuillasta torkkuu 15-20min pari kertaa. Siksi olen nyt ihan "pulassa" kun kädet onkin vapaana eikä ketään möllötä olkkarin lattialla ;D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:32"]Tämä taas yleensä nukkuu kunnolla vain nuo aamupäikkärit ja loppuillasta torkkuu 15-20min pari kertaa. Siksi olen nyt ihan "pulassa" kun kädet onkin vapaana eikä ketään möllötä olkkarin lattialla ;D
[/quote]
Tämä siis ap.
Ja edellämainitusta syystä tosiaan mietinkin ettei mikään ole huonosti kun on noin unelias, mutta kaipa hän itkisi jos joku vaivaisi. Tällaista tämä minulle näköjään on, ideaalitilanne kun toinen nukkuu ja itse miettimässä onko kaikki hyvin... :D
Nauti kun voit, meillä vauva 5kk tekee hampaita ja viidestä asti ollaan oltu hereillä. Vauvoilla on välillä kausia kun nukuttaa enemmän, ainakin muistaakseni. :)
Ihan normaalia että välillä väsyttää enemmän.