Todennäköisyys sukupuolitautiin.
Tulin harrastaneeksi suuseksiä tuntemattoman naisen kanssa ja olin siis antavana osapuolena. Sen pidemmälle touhu ei mennyt. Reilu kolme viikkoa sen jälkeen tuli kurkku kipeäksi. Tosin saatoin vilustua kun olin käynyt pari päivää ennen meressä uimassa ja silloin oli hieman kolea ja pilvinen ilma. Kurkkukipu meni ohi eikä varsinaisesti kuumetta ollut ja sen jälkeen tuli nuha ja yskä. En sen kummemmin sairastellut enkä levähtänyt vaan arki meni ihan tavanomaisesti. Tietysti väsyneempi olin kun normaalisti. Tämä kesti kaksi viikkoa ja nyt kurkku on varsinkin aamuisin karhea ja tuntuu kuin jokin lievä tulehdus kurkussa saattaisi olla. Kuumetta ei ole ollut tai ainakaan en ole tuntenut olevani kuumeinen. Tietysti se epävarmuus stressaa ja kun sukupuolitaudeista olen lukenut nyt tuon tapahtuneen johdosta niin monenlaisia oireita saattavat aiheuttaa. Mitään tavallista oiretta ei ole ollut jota sukupuolitauti saattaa aiheuttaa, ei siis ole kirvelyt virtsatessa eikä ole valunut mitään epämääräistä eritettä virtsaputkesta. Mutta lievää kutinaa oli peniksen päässä joka meni parin päivän vesipesulla ohi ja peräaukon kutina lähti ajamalla karvat kuten aika ajoin teen ihan hygienisistä syistä kuten esim. kainalokarvat. Lisäksi mitä olen epätietoisuudessa havainnut niin tiheä virtsaamisen tarve oli parina päivänä, mutta join kyllä vettä ihan juomalla siis tietoisesti enemmän kuin tavallisesti ja pissarallia jatkui sitten koko päivän. Sinä päivänä tietenkin tuntui paineen tunnetta virtsarakossa lähes koko ajan, mutta helpotti aina pissalla käynnin jälkeen, mutta tietenkin sitä kiinnitti siihen kovasti huomiota tämän tautitartuntamahdollisuuden takia kuten moneen muuhunkin "oireeseen". Ja yhsi oire oli sellainen että keskellä oikean jalan päkiää tuntui astuessa kipua parin päivän ajan. Niveltulehduksista luin heti ja yhetyttä sukupuolitautiin ja niitäkin sivustoja löytyi. Myös ikenien kipuilua ollut ohimenevästi ja alavatsa oireita siloin kun join paljon vettä. Ja jotakin epämääräisiä tuntemuksia peniksessä ja nivusissa ja johtuiko sekin sitten siitä kun ajatukset kohdisti tuonne alakertaan... Alaselkäkin oli kipeä silloin kun flunssa oli, mutta selkäkin on kyllä oireillut jo pidemmän aikaa ja saattaa johtua liikunnan puutteesta.
Kommentit (9)
Harrastatko sinä suojattua suuseksiä? Miten jos sinua nuollaan olettaen että olet nainen? Laitatko elmukelmun väliin vai miten? Tottakai voi olla tauti ilman oireitakin.
On olemassa naisten kondomeja, jotka levitetään hävyn alueelle ennen suuseksin vastaanottamista. Saman voi toki tehdä myös kondomilla, leikkaamalla sen pituussuuntaan halki. Mutta itseasiassa en harrasta kun vakipartnerin kanssa ei tarvitse. Yhden illan jutuissa en edes suostunut suuseksin vastaanottamiseen, kun se (naisten) kondomi vie tuntoherkkyyttä ihan samalla lailla kuin miehillekin se miesten versio.
Sitten on tietysti vielä sukupuolitaudeiksi luokiteltavia tauteja, jotka leviävät myös kondomin kanssa (mm. kondylooma). Että niin kauan kuin harrastaa seksiä, on riski aina olemassa. Mutta useimmista pääsee antibiooteilla eroon, että eipä tuo niin iso mörkö ole etteikö sen takia voisi seksiä harrastaa :)
Kyllähän se riski on olemassa. Itse sain herpeksen thaihierojattarelta. Otti suihin ilman kortsua...olin niin kiihottunut että en malttanut ruveta kumien kanssa pelaamaan kesken leikin...tässä sitä nyt sitten ollaan...Monesti olen halunnut myös nuolla tuntemattoman pimppiä mutta aina on järki voittanut vaikka miten olis haluttanut
JES WUHUU JUHUU JIIHAAA!!! Sain tulokset ja pessimistinä ei voi olla muuta kuin helvetin hyvillään NEGATIIVISISTA tuloksista. Ressin piikkiin meni nuo ihme oireet tai ainakaan ei ole sukupuolitautia.
Ja kyllä nyt tulee katottua pikkusen tarkemmin kenen piluskaa menen nuolemaan ja varalta kuljetan varmaan paketillista elmukelmua mukana kaiken varalta. Tämäkin tyllerö oli sellainen nuorehko 22 vuotias ja tahtoo olla että sukupuolitaudit on juuri alle 25 vuotiailla yleisempiä kuin vähän kypsemmillä ihmisillä.
Kannattaa AINA käyttää kondomia! Itsellä tuli avioero, koska sain klamydian ja tartutin sen vielä vaimooni. Minulla oli lyhyt tapaaminen varatun perheenäidin kanssa. Tämä nainen tuntui todella kiltiltä, herttaiselta ja viattomalta. Hän oli jopa onnellinen nuori isoäiti eli oli saanut nuorena lapset ja oli nyt 51-vuotias. Tämän naisen mies oli sitten törttöillyt ja tartuttanut vaimonsa, josta tarttui minuun ja minun vaimooni. Soppa oli valmis...Minä olin ainoa henkilö, jolla tämä klamydia oireili. Pariskunta eikä vaimoni tuntenut mitään mutta itsellä oli karmea kutina ja kirvely sekä imusolmuke nivusissa turposi oikein kosketusaraksi.
Opin sen ettei keneeeeenkään eikä ikiiiiiinä kannata luottaa! Ei myöskään omiin haluihinsa. En ikinä olisi seikkaillut jos olisin tiennyt lopputuloksen! Ikävintä on todellakin se että KAIKKI sukupuolitaudit voivat olla oireettomia monella henkilöllä. Tästä oireettomuudesta huolimatta he tartuttavat muita eteenpäin. Käykää siis täydellisissä testeissä säännöllisesti koska hyvällä hoidolla paranee monet taudit. Jälkitaudit vievät hoitamattomina sairaalaan lähes aina.
M46
sukupuoli taudit ovat todella salakavalia ei riitä että vain oireita saanut hoitetaan vaan myös muut tartunnan saaneet on hoitettava uusinta tartuntojen välttämiseksi ja hoitamattomana seksi taudit voivat aiheutaa kamalia myöhäis vaikutuksia
Näin mua valistettiin, kun olin nuori, että muista aina suojaus, sillä sukupuolitautien kantajat ovat juuri, niitä joista olet mielestäsi 100% varma, ettei oo mitään tauteja.
Että tämäkin pitää tulla erikseen sanomaan...jos harrastat suojaamatonta suuseksiä, todennäköisyys sille, että saat sukupuolitaudin, on aina olemassa. Muistathan, että on myös oireettomia sukupuolitauteja... Mitä sä siellä vielä spekuloit, ei kun testeihin vaan niin sittenpähän tiedät.