Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhukaa mulle järkeä etten osta ylihintaista liittymää vain upean kaiuttimen takia

Vierailija
20.08.2014 |

Soneralta sais 400€ arvoisen kaiuttimen ilmaiseksi jos ostais puhelimen ja liittymän. Se liittymä ois 10€/kk kalliimoi kun mun nykyinen vastaava. Ei niin mitään järkee, mut mä haluuuuun!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta jos haluat.

Vierailija
2/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siinä ei oo mitään järkeä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurikin lienee melko ylihintainen, koska ei ne noita tappiolla myy.

Vierailija
4/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:57"]Luurikin lienee melko ylihintainen, koska ei ne noita tappiolla myy.

[/quote]

Itse asiassa ostaisin iphone 4s, hintaa 250e kun esim. Gigantissa ja verkkiksessä se on 300e! Eli halvemmalla sais

Ap

Vierailija
5/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta se kaiutin kaupasta ja maksele osissa pois. eihän se soneraltakaan oo ilmainen jos kerran joutuisit maksamaan 10e kuussa siitä

Vierailija
6/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein laskelman:

Puhelin ja netti 35e/kk -> 24 kk yhteensä 840e

Jos ostaisin puhelimen pelkästään (250e) ja pitäisin vanhan liittymän 15e/kk niin 24 kk maksais 610e

-> erotusta 230e, kaiutin maksaa 400e

Ap

Vierailija
7/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 10:03"]Tein laskelman:

Puhelin ja netti 35e/kk -> 24 kk yhteensä 840e

Jos ostaisin puhelimen pelkästään (250e) ja pitäisin vanhan liittymän 15e/kk niin 24 kk maksais 610e

-> erotusta 230e, kaiutin maksaa 400e

Ap

[/quote]

Eiku itse asiassa jos en ota liittymää niin puhelinta ei saa noin halvalla, joten vanhalla liittymällä puhelin 300e+liittymä 15e/kk yhteensä 660e eli erotusta enää 180e...

Ap

Vierailija
8/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että typerää, mutta kaipa aikuisena ihmisenä osaat tehdä omat valintasi. Tai mistä mä tiedän, oletko sä aikuinen...

Vierailija
9/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 10:05"]Tiedät itsekin, että typerää, mutta kaipa aikuisena ihmisenä osaat tehdä omat valintasi. Tai mistä mä tiedän, oletko sä aikuinen...

[/quote]

Niin tiedän, siks haluun et mulle puhutaan järkeä. Olen aikuinen, muta eikö sulle tule koskaan sellaista tunnetta että pakko saada jotakin vaikka ei ole järkeä? :D

Ap

Vierailija
10/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarvitsetko uuden puhelimen? Jos aiot ostaa tuon puhelimen kuitenkin, niin samahan sinun on tuo tarjous hyödyntää. Sen sijaan jos et tarvitse uutta puhelinta, niin sitten ehkä löydät kaiuttimen muualtakin - vai tarvitsetko tätä kaiutintakaan oikeasti?

Vierailija
11/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/puhelin.aspx?PhoneName=Samsung+Galaxy+Express+2&PaymentPlan=Subvention&Installment&Plan=Huippu

Osta tämä käteiskaupalla (180€), saat kaiuttimen ja laita luuri huutonettiin esim 160€ :D

Vierailija
12/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 10:15"]

https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/puhelin.aspx?PhoneName=Samsung+Galaxy+Express+2&PaymentPlan=Subvention&Installment&Plan=Huippu

Osta tämä käteiskaupalla (180€), saat kaiuttimen ja laita luuri huutonettiin esim 160€ :D

[/quote]

Unohda. Siinä onkin kaupattavana pakko-liittymä mukaan, joka maksaa kuukaudessa 25€ :E

Vierailija
13/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 10:14"]No tarvitsetko uuden puhelimen? Jos aiot ostaa tuon puhelimen kuitenkin, niin samahan sinun on tuo tarjous hyödyntää. Sen sijaan jos et tarvitse uutta puhelinta, niin sitten ehkä löydät kaiuttimen muualtakin - vai tarvitsetko tätä kaiutintakaan oikeasti?

[/quote]

Olisin muutenkin ostamassa juuri tuon puhelimen, mutta kun liittymä on melkein tuplahintainen...

Ap

Vierailija
14/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SoneraPartio on joulukuussa 2012 aloittanut asiakaspalvelutiimi, joka palvelee asiakkaitamme netin useilla eri keskustelupalstoilla. Toiminta sosiaalisessa mediassa tuo myös asiakkaan äänen kuuluviin verkosta talon sisälle aikaisempaa paremmin.

Partio seuraa mahdollisimman reaaliaikaisesti netin keskustelupalstoja, melkeinpä koko suomenkielistä internetiä. Jos palstalla puhutaan Sonerasta tai matkapuhelimiin tai laajakaistaan liittyvistä asioista, otamme osaa keskusteluun juuri siellä, missä sitä käydään. Ihan suin päin emme kaikkeen läpänheittoon osallistu, vaan kriteerinä on aina se, että osallistumisemme tuo lisäarvoa keskustelijoille. Toimintamme on avointa, eikä Partio piilottele taustaansa: toimimme kaikissa kanavissa yhteisellä nimimerkillä @SoneraPartio.

Kaikkea Partiotiimi ei tietenkään löydä eikä kaikkeen ehdi, sillä keskusteluja on netti pullollaan. Siksi Partiotiimin lisäksi joukko asiakaspalvelumme ammattilaisia – sosiaalisen median asiakaspalvelu eli SomeAspa – päivystääFacebookissa, Twitterissä ja Soneran omalla keskustelupalstalla vastaamassa somesta tulleisiin yhteydenottoihin. Tulokset ovat hyviä, sillä Sonera on jo monta kuukautta ollut Facebookin Suomen ykkönen Most Socially Devoted Brand -mittarilla. Se mittaa, kuinka kattavasti ja nopeasti vastaamme asiakkaiden kommentteihin ja kysymyksiin.

Vierailija
15/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ joten ottakaa selvää asioista palstalaiset.

Vierailija
16/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:29"]SoneraPartio on joulukuussa 2012 aloittanut asiakaspalvelutiimi, joka palvelee asiakkaitamme netin useilla eri keskustelupalstoilla. Toiminta sosiaalisessa mediassa tuo myös asiakkaan äänen kuuluviin verkosta talon sisälle aikaisempaa paremmin.

Partio seuraa mahdollisimman reaaliaikaisesti netin keskustelupalstoja, melkeinpä koko suomenkielistä internetiä. Jos palstalla puhutaan Sonerasta tai matkapuhelimiin tai laajakaistaan liittyvistä asioista, otamme osaa keskusteluun juuri siellä, missä sitä käydään. Ihan suin päin emme kaikkeen läpänheittoon osallistu, vaan kriteerinä on aina se, että osallistumisemme tuo lisäarvoa keskustelijoille. Toimintamme on avointa, eikä Partio piilottele taustaansa: toimimme kaikissa kanavissa yhteisellä nimimerkillä @SoneraPartio.

Kaikkea Partiotiimi ei tietenkään löydä eikä kaikkeen ehdi, sillä keskusteluja on netti pullollaan. Siksi Partiotiimin lisäksi joukko asiakaspalvelumme ammattilaisia – sosiaalisen median asiakaspalvelu eli SomeAspa – päivystääFacebookissa, Twitterissä ja Soneran omalla keskustelupalstalla vastaamassa somesta tulleisiin yhteydenottoihin. Tulokset ovat hyviä, sillä Sonera on jo monta kuukautta ollut Facebookin Suomen ykkönen Most Socially Devoted Brand -mittarilla. Se mittaa, kuinka kattavasti ja nopeasti vastaamme asiakkaiden kommentteihin ja kysymyksiin.

[/quote]

Pelottavaa.

Vierailija
17/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:48"]

Soneralta sais 400€ arvoisen kaiuttimen ilmaiseksi jos ostais puhelimen ja liittymän. Se liittymä ois 10€/kk kalliimoi kun mun nykyinen vastaava. Ei niin mitään järkee, mut mä haluuuuun!

[/quote]

Jos olet noin tyhmä että edes harkitset retkahtamista moiseen kusetukseen niin osta.

Kaiutin on oikeesti max 200 e ja liittymän kanssa olet naimissa 2 vuotta! Miksi et osta kaiutinta erikseen?

Kytkykaupat on sairaita

Vierailija
18/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="sonerapartio" time="20.08.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:48"]Soneralta sais 400€ arvoisen kaiuttimen ilmaiseksi jos ostais puhelimen ja liittymän. Se liittymä ois 10€/kk kalliimoi kun mun nykyinen vastaava. Ei niin mitään järkee, mut mä haluuuuun![/quote]

Moikka!

Ymmärrän "tuskasi". Itse painin saman asian kanssa. Olet siinä mielessä hyvässä asemassa verrattuna minuun, että olet ostamassa tarjoukseen sopivaa puhelinta. Testailin tuota Marshallin kaiutinta eilen ja se on kyllä erittäin hyvä! Tykkäsin! :)

Jari@SoneraPartio

www.sonera.fi/sonerapartio

[/quote]

Varmaan mutta sen kaiuttimen saa muualtakin; ja niinkuin saa parempia liittymiäkin. Soneran mobiilinetillä ei vaan tee mitään....

Vierailija
19/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota joulun jälkeen; veikkaan että S5 lähtee hintaan 399 ja ämyri 199€

Ja ei sit mitään kytkyjä! jos ja kun liittymä ei toimi kunnolla niin ompa hankala päästä eroon. tai vaihtaa liittymää

Vierailija
20/22 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan olla niin, että hyvän kaiuttimen saisi halvemmallakin kuin 400 eurolla.

Vieläpä sellaisen, joka ei yritä näyttää kitaravahvistimelta. Hieman kyllä nolottaa Marshallin puolesta, vaikka brändin hyödyntäminen core-osaamisen ulkopuolella rahaa varmaan tuokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä