Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdanko vaiko yritän puhua?

Vierailija
19.08.2014 |

Tutustuin mieheen netissä. Alkuun juttelin kaverillisesti, sitten huomasin että mies näyttää selkeästi kiinnostusta ja aloin itsekin kiinnostua. Viestittelimme tiiviisti pari päivää ja sovimme tapaamisen. Tyyppi perui sen kuitenkin tuurauskeikan takia, mutta vannoi olevansa vapaana seuraavat pari päiväö. Kunnes taas: tuurauskeikka ja treffien peruminen. Tässä kohtaa hermostuin ja sanoin suorat sanat. Mies sanoi että minä kiukuttelen. Kiitosta vaan!

Hän sanoi että olisi ollut kiva nähdä, mutta jos tutustuminen loppuu minun osaltani tähän niin ei siinä sitten mitään, ok, sitten jatketaan eteenpäin. VIHAAN noin välinpitämätöntä asennetta minua kohtaan. Tajuan tasan tarkkaan, ettei nettitutulla voi olla tietynlaista sidettä minuun, koska olen tosiaan vain nettituttu. Mutta jos olet oikeasti kiinnostunut niik et kyllä reagoi noin laimeasti, se on varmaa!

Loukkaannuin miehen reaktiosta ja lisäksi olin vittuuntunut toiseen perumiseen, joten päätin näpäyttää häntä ja sanoin, että olen ihan okei sen perumisen kanssa ja minulle tuli sattumalta toiset treffit samalle illalle. VALE. Olin kotona nukkumassa XD

Tässä kohtaa sanottakoon, että kyllä, tiedostin aivan tasan tarkkaan että saatan itse kusta homman valehtelemalla treffeistä. Miehen pisteet olivat jo laskenert silmissäni ja siksi päätin, että nyt sen teen ja jos se loppuu, sen oli tarkoituskin loppua. Eli en lähde tällaisiin kusetuksikn kuin VASTA siinä vaiheessa, kun olen sujut sen kanssa että se voi olla vikatikki.

Ehdotin kaverillista näkemistä, mutta se ei miehelle kelvannutkaan. Ei kuulemma kaipaa enempää kavereita. Pitäisikö minun nyt vain keskittyä toiseen, vai voisinkohan ehkä jollain keinolla saada tyypin suostumaan tapaamiseen?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:06"]Noin pinttyneen pettymyksen tai raivon vallassa ei ainakaan kannata yrittää selvitellä. Hengittele päivä ta kaksi. Kysy suoraan kiinnostaako vai . Siiisoikeesti sano, että tuntuu tekosyitä noi työt ja satuttaa sinua. Jos ei ole oikeasti kiinnostunut niin sitten sanot heippa vaan.

Ei kai kummempaa. Treffit ja tulee ja tutustutte.  tai ..Ja jos taas peruu, niin sanot heipat siinä  tapauksessa. Mitta täyttyy turhista ohareista. sit ei kannata enää katella ja odotella. Sitten, jos tekee oharit siitä huolimatta, että olet lmaissut pahan mielesi, niin on pelkkää peliä. Niin  saat kyllä selville. 

[/quote]

En minä ole ollut raivoissani. Vittuuntunut kyllä, mutten RAIVOISSANI. Olemme olleet yhteyksissä ja näemme pian. Jos treffit peruuntuvat taas, niin ne peruuntuvat viimeisen kerran :) Ap

[/quote] Aika paha olet suustasi, tulee vittua ja paskaa. Ei vaikuta kovinkaan sivistyneelta. Vaikutat myos aika epatoivoiselta jos yksi nettituttavuus saa sinut nain pois tolaltasi. Jos, niinkuin kirjoitit, sinulla on muitakin miehia tarjolla niin miksi et treffaile heidan kanssaan?

Vierailija
62/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:22"]No jos yksien treffien sopiminen on jo noin monen mutkan, valheen, loukkantumisen ja veivaamisen takana niin antakaa olla herranen aika! Kuinka kuluttavaa se jatko sutten olisi?!?!?!

[/quote]

Ei siinä tuurauskeikassa ole mitään epäilyttävää enkä usko että on mistään valheista kyse. Mies teki tyhmästi, rikkoi lupauksen ja oli tyly. Mutta tämä on asia, jonka voisin vielä antaa anteeksi. Jos sama meno jatkuisi, en tietenkään katselisi äijää enää. Kyllä minulla ottajia on, en siis ole riippuvainen yhdestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Nettitreffailu vie aika nopeasti mehut. Jos mies on roikkunut netissä jo kauan, hän on saattanut saada aika monet pakit tai naiset ovat peruneet treffejä. Mies ei ehkä enää ota treffailua kovin vakavasti. Toisaalta mies voi myös valehdella omista töistään ja tehdä itsekin aivan muuta eli olla vaikka treffeillä jonkun muun kanssa. Tuntemattomasta ihmisestä ei koskaan tiedä. Itse olen törmännyt varattuun mieheen, joka kertoi olevansa eronnut jne. 

Et tietenkään menetä mitään tapaamalla mies, vaikka tapaamiset ovat mielestäni hiukan rasittavia. Mihinkään peleihin ei kannata mennä mukaan. Oma taitonsa on sekin, että erottaa mikä on totta ja mikä ei. Sinisilmäistä sumutetaan armotta.

Vierailija
64/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:06"]Noin pinttyneen pettymyksen tai raivon vallassa ei ainakaan kannata yrittää selvitellä. Hengittele päivä ta kaksi. Kysy suoraan kiinnostaako vai . Siiisoikeesti sano, että tuntuu tekosyitä noi työt ja satuttaa sinua. Jos ei ole oikeasti kiinnostunut niin sitten sanot heippa vaan.

Ei kai kummempaa. Treffit ja tulee ja tutustutte.  tai ..Ja jos taas peruu, niin sanot heipat siinä  tapauksessa. Mitta täyttyy turhista ohareista. sit ei kannata enää katella ja odotella. Sitten, jos tekee oharit siitä huolimatta, että olet lmaissut pahan mielesi, niin on pelkkää peliä. Niin  saat kyllä selville. 

[/quote]

En minä ole ollut raivoissani. Vittuuntunut kyllä, mutten RAIVOISSANI. Olemme olleet yhteyksissä ja näemme pian. Jos treffit peruuntuvat taas, niin ne peruuntuvat viimeisen kerran :) Ap

[/quote] Aika paha olet suustasi, tulee vittua ja paskaa. Ei vaikuta kovinkaan sivistyneelta. Vaikutat myos aika epatoivoiselta jos yksi nettituttavuus saa sinut nain pois tolaltasi. Jos, niinkuin kirjoitit, sinulla on muitakin miehia tarjolla niin miksi et treffaile heidan kanssaan?

[/quote]

Tosi paha, siis vittuuuh XD En ole poissa tolaltani, kiitos kysymästä. Minulla on myös treffit sovittuna kahden muun kanssa. Tapaamme myöhemmin tämän kyseisen miehen kanssa. Tai jos hän peruu taas, niin peruu vikan kerran. En ole epätoivoinen, sorry vaan :)

Vierailija
65/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 05:28"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:02"]

Ei tuollaisella aloituksella puolin ja toisin ole mitään hyvää luvassa, älkää tuhlatko toistenne aikaa. Lapsellista äksyilyä ja nokittelua molemmilta.

[/quote]

Nokittelua etenkin tuolta naisosapuolelta. Sanoisin miehenä että hyvää jatkoa, etsi joku toinen terapialelu ja tyydy muikki sormiisi. Kuinka itsekäs on ihminen, joka luulee ettei toisella oikeasti voi olla niitä vaihtelevia työkiireitä? Voi oikeasti tulla esteitä, muitakin, ja pariinkin kertaan, ja mitä tekee silloin nainen? Alkaa marttyyrin otteella kitistä, kiristää ja valehdella. Kuinka kypsää käytöstä!

[/quote]

Voi kunpa ymmärtäisitte, mikä on keikka- ja vakityön ero. Tyypillä on jälkimmäinen. Näin ollen hänellä ei ole mitään syytä mennä vaoaapäivinään töihin TOISTUVASTI, kuten vaikka keikkatyöläisellä voi olla, koska jokainen euro merkitsee, kun tulot ovat muutenkin pienet.

Kuten sanoin, EKAN perumisen kanssa olin vain että OK, ei se edes tuntunut missään ja meidän piti kuitenkin nähdä seuraavana iltana. Yksi päivä sinne tänne. Mutta kun TOISEN kerran tulee tuurauskeikka niin en enää jaksa hymyillä ymmärtäväisenä.

Kuitenkin olen valmis antamaan anteeksi, mikäli tyyppi lopettaa perseilyn tähän paikkaan ja jatkossa menee paremmin.

Vierailija
66/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen pelottavalta sä kuulostat. "Vieraalle " ihmiselle tuli duunikeikkoja ja sulla hirttää kiinni. Apua. =D

Ymmärrän miksi olet yksin.

Vierailija
67/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:14"]Vaikea sanoa. Nettitreffailu vie aika nopeasti mehut. Jos mies on roikkunut netissä jo kauan, hän on saattanut saada aika monet pakit tai naiset ovat peruneet treffejä. Mies ei ehkä enää ota treffailua kovin vakavasti. Toisaalta mies voi myös valehdella omista töistään ja tehdä itsekin aivan muuta eli olla vaikka treffeillä jonkun muun kanssa. Tuntemattomasta ihmisestä ei koskaan tiedä. Itse olen törmännyt varattuun mieheen, joka kertoi olevansa eronnut jne. 

Et tietenkään menetä mitään tapaamalla mies, vaikka tapaamiset ovat mielestäni hiukan rasittavia. Mihinkään peleihin ei kannata mennä mukaan. Oma taitonsa on sekin, että erottaa mikä on totta ja mikä ei. Sinisilmäistä sumutetaan armotta.

[/quote]

Tiedän, ja olen kaukana sinisilmäisestä, sillä minä olen siitä onnekkaassa asemassa ettei minun tarvitse tapella miehistä. Kyllä aina joku tykkää ja kysyy ulos.en näe mitään epäilyttävää tuurauskeikoissa, sen sijaan jos ne toistuisivat viikottain niin tajuaisin, että missä mennään.

Vierailija
68/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:25"]Kauheen pelottavalta sä kuulostat. "Vieraalle " ihmiselle tuli duunikeikkoja ja sulla hirttää kiinni. Apua. =D

Ymmärrän miksi olet yksin.

[/quote]

Öö? :D Jos se vieras ihminen pyytelee itae treffeille, niin se vieraa ihminen ei varmaan peru niitä treffejä kahteen kertaa. Se ei anna hyvää vaikutelmaa toiselle osapuolelle, vai antaako? Ja sinäkö tiedät että miksi olen sinkku? Minä vähän luulen, ettet sinä tiedä elämästäni paskan vertaa. Olen sinkku, koska jätin poikaystäväni pari kuukautta sitten. Sori ;)

Vierailija
69/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska suurimmalle osalle ei taaskaan mene jakeluun, niin toistetaanpa vielä: minä olen random. Nettituttu. Tiettyä sidettä minuun ei siis voi olla eikä minulla tähän mieheen. Se vaatisi livetapaamisen. Tästä huolimatta tyyppi on viestitellyt ahkerasti, pyydellyt treffeille. Kertaakaan en ole seuraani tuputtanut. Ensimmäinen työkeikka oli aivan, täysin, totaalisen OK. ei tuntunut misän. Olimme jo aopineet näkevämme seuraavan päivän iltana. Joten minua ei kiinnostanut se yksi peruminen.

Vasta TOISEN perumisen kohdalla hermostuin ja tein selväksi etten katsele tuollaista toistuvaa perumista. Muitakin ottajia riittää.

Tämä ei mene millään jakeluun teille, mutta mielestäni kun pyydät treffeille toista voi tämä toinen olettaa, että niitä treffejä ei peruta kahdesti. Asia olisi taas täysin eri, mikäli mies olisi osoittanut, ettei kiinnosta, mutta silti olisin tyrkyttänyt seuraani hänelle. Mutta turhaan minä selitän, kun ei se mene jakeluun. Alapeukuttakaa, sen te osaatte.