Unohdanko vaiko yritän puhua?
Tutustuin mieheen netissä. Alkuun juttelin kaverillisesti, sitten huomasin että mies näyttää selkeästi kiinnostusta ja aloin itsekin kiinnostua. Viestittelimme tiiviisti pari päivää ja sovimme tapaamisen. Tyyppi perui sen kuitenkin tuurauskeikan takia, mutta vannoi olevansa vapaana seuraavat pari päiväö. Kunnes taas: tuurauskeikka ja treffien peruminen. Tässä kohtaa hermostuin ja sanoin suorat sanat. Mies sanoi että minä kiukuttelen. Kiitosta vaan!
Hän sanoi että olisi ollut kiva nähdä, mutta jos tutustuminen loppuu minun osaltani tähän niin ei siinä sitten mitään, ok, sitten jatketaan eteenpäin. VIHAAN noin välinpitämätöntä asennetta minua kohtaan. Tajuan tasan tarkkaan, ettei nettitutulla voi olla tietynlaista sidettä minuun, koska olen tosiaan vain nettituttu. Mutta jos olet oikeasti kiinnostunut niik et kyllä reagoi noin laimeasti, se on varmaa!
Loukkaannuin miehen reaktiosta ja lisäksi olin vittuuntunut toiseen perumiseen, joten päätin näpäyttää häntä ja sanoin, että olen ihan okei sen perumisen kanssa ja minulle tuli sattumalta toiset treffit samalle illalle. VALE. Olin kotona nukkumassa XD
Tässä kohtaa sanottakoon, että kyllä, tiedostin aivan tasan tarkkaan että saatan itse kusta homman valehtelemalla treffeistä. Miehen pisteet olivat jo laskenert silmissäni ja siksi päätin, että nyt sen teen ja jos se loppuu, sen oli tarkoituskin loppua. Eli en lähde tällaisiin kusetuksikn kuin VASTA siinä vaiheessa, kun olen sujut sen kanssa että se voi olla vikatikki.
Ehdotin kaverillista näkemistä, mutta se ei miehelle kelvannutkaan. Ei kuulemma kaipaa enempää kavereita. Pitäisikö minun nyt vain keskittyä toiseen, vai voisinkohan ehkä jollain keinolla saada tyypin suostumaan tapaamiseen?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 03:50"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 03:37"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:47"]Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?
T. 21
[/quote]
Kuka helvetti on puhunut mitään ihastumisesta?! Kiinnostuminen on eri asia kuin ihastuminen. Huoh.
[/quote]
No jotain sinä kuvittelet, kun uskot muka ansainneesi miehen arvostuksen ja jakamattoman huomion jo ennen ensimmäistä tapaamista. Olemalla mahdollisimman hankala, äksyilemällä ja esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa tyyliin "täytin viime viikolla 17 vuotta" päädyt yhteen vain jonkun epätoivoisen kusipään kanssa, jonka on pakko nähdä vaivaa naisen saadakseen. Hyvät miehet, sellaiset joilla on valinnanvaraa, eivät tykkää äksyistä prinsessakohtelua vaativista pissiksistä.
T.21
[/quote]
Esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa? :D olen kyllä ihan tosissaan vaikeasti tavoiteltava silloin kun olen suihkussa.
En tiedä mitä sinä luulit, mutta JOKAINEN ihminen ansaitsee toisen ihmisen arvostuksen, oli tuttu tai tuntematon. En äksyile turhasta vaan hyvinkin aiheesta.
[/quote]Niin, siis olit suihkussa valetreffeillä kuvitteellisen toisen miehen kanssako? :-D Ja vaikka ette ole kertaakaan kasvotusten tavanneet, niin silti kilahdit kun miehellä on oma elämä, ja herrajumala sentään, jopa työvelvollisuuksia? Minä ymmärrän nyt kyllä todella hyvin miksi se mies ei halunnutkaan tavata sinua. Hanki paluulippu todellisuuteen ja kasva (henkisesti) aikuiseksi, niin voi seuraavan kanssa onnistua paremmin.
T.21
[/quote]
Mikä siinä on niin vitun vaikeaa ymmärtää, että herättyäni menin suihkuun?
[/quote]Siinä ei ole mitään vaikeaa, se olitko vaikka Timbuktussa on sangen epäolennaista. Mies toimi kuten piti, eli meni töihin kun käskettiin kun ei tavoittanut sinua ennen kuin asiasta oli päätettävä. Sinä se tässä olet se osapuoli, joka ei ymmärrä mitä muut yrittävät sanoa, sanottiin se sitten nätisti tai rumasti, tai jotain siltä väliltä. Mokasit, äksyilit syyttä suotta, miestä ei enää vois vähempää kiinnostaa, unohda hänet, ota kokemuksesta opiksesi ja jatka eteenpäin.
T. 21
[/quote]
:DD Ketään ei KÄSKETÄ töihin vapaapäivänä. Lisäksi uskallan väittää, ttet sinä tiedä mitä me olemme tyypin kanssa viestitelleet. Eli hyvä yritys, mutta metsään meni.
Unohda. Tutustu uusiin. Viesteilty on mitä on. Ja viesteilyt kuvitteellisen hahmon kanssa on oma juttunsa. Mielikuvan kanssa keskusteluja. Mielikuvan. Se, että näkisitte ihmisen, voisi tietty auttaa sinut eteenpäin. Huomaisit, että onko oikeesti kiinnostava. Enpä tiedä. Enpä tiedä kauanko meinaat roikkua ja olla mielikuvan vanki. Joskus pitää osata luovuttaa.
No jos se mies nyt sitten on innosta leiskuen lähdössä treffeille kanssasi, niin mitä sinä täällä kärtyät?? Kuulostat aivan teini-ikäiseltä, jolla on huono itsetunto. Mies valitsi töihinmenon, hänellä on oma elämä johon sinä et kuulu koska ette ole kertaakaan tavanneet, entä sitten?
Nettituttavuuksiakin varmasti riittää teillä molemmilla, kun minäkin saan halutessani kahdet treffit samalle päivälle parin tunnin varoitusajalla, tai toiset treffit ensimmäisten perään: Jos vaikka sattuu ettei sen iltapäivällä vaikka ravintolassa tapaamani miehen kanssa ollut kummoista kemiaa niin ei muuta kuin toisen kanssa sitten vaikka yhdelle, leffaan tai jonkin bändin keikkaa katsomaan. Ei pidä ottaa jotain yksiä treffejä tai yhtä virtuaaliheppua niin vakavasti ettei yöllä saa nukuttua jos tapaaminen peruuntuu.
T. 21
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 04:14"]No jos se mies nyt sitten on innosta leiskuen lähdössä treffeille kanssasi, niin mitä sinä täällä kärtyät?? Kuulostat aivan teini-ikäiseltä, jolla on huono itsetunto. Mies valitsi töihinmenon, hänellä on oma elämä johon sinä et kuulu koska ette ole kertaakaan tavanneet, entä sitten?
Nettituttavuuksiakin varmasti riittää teillä molemmilla, kun minäkin saan halutessani kahdet treffit samalle päivälle parin tunnin varoitusajalla, tai toiset treffit ensimmäisten perään: Jos vaikka sattuu ettei sen iltapäivällä vaikka ravintolassa tapaamani miehen kanssa ollut kummoista kemiaa niin ei muuta kuin toisen kanssa sitten vaikka yhdelle, leffaan tai jonkin bändin keikkaa katsomaan. Ei pidä ottaa jotain yksiä treffejä tai yhtä virtuaaliheppua niin vakavasti ettei yöllä saa nukuttua jos tapaaminen peruuntuu.
T. 21
[/quote]
Ai nytkö olen menettänyt yöunenikin tämän takia? :DD Tai ehkä kuitenkin valvon aina myöhään... sain tyypin myöntämään, ettei hän pitänyt ajatuksesta että lähdin noin vain treffeille toisen kanssa - mukamas. Ei vaan ollut pokkaa heti sanoa sitä, vaan sen sijaan I don' care-rooli päälle ja sillä mentiin. Nytpähän tiedän totuuden :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 04:24"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 04:14"]No jos se mies nyt sitten on innosta leiskuen lähdössä treffeille kanssasi, niin mitä sinä täällä kärtyät?? Kuulostat aivan teini-ikäiseltä, jolla on huono itsetunto. Mies valitsi töihinmenon, hänellä on oma elämä johon sinä et kuulu koska ette ole kertaakaan tavanneet, entä sitten?
T. 21
[/quote]
Ai nytkö olen menettänyt yöunenikin tämän takia? :DD Tai ehkä kuitenkin valvon aina myöhään... sain tyypin myöntämään, ettei hän pitänyt ajatuksesta että lähdin noin vain treffeille toisen kanssa - mukamas. Ei vaan ollut pokkaa heti sanoa sitä, vaan sen sijaan I don' care-rooli päälle ja sillä mentiin. Nytpähän tiedän totuuden :)
[/quote]
*Don't
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:36"]
No ei teillä sitten ole mitään järkevää sanottavaa asiaan.
[/quote] Sinulle ei nayta mikaan jarkeva sanottava menevan perille. Kuinka vanha olet? Kayttaydyt kuin kiukutteleva kakara, ei ihme etta miehelle tuli tyokeikka yllattaen. En minakaan halua tutustua sinuun.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:02"]
Ei tuollaisella aloituksella puolin ja toisin ole mitään hyvää luvassa, älkää tuhlatko toistenne aikaa. Lapsellista äksyilyä ja nokittelua molemmilta.
[/quote]
Nokittelua etenkin tuolta naisosapuolelta. Sanoisin miehenä että hyvää jatkoa, etsi joku toinen terapialelu ja tyydy muikki sormiisi. Kuinka itsekäs on ihminen, joka luulee ettei toisella oikeasti voi olla niitä vaihtelevia työkiireitä? Voi oikeasti tulla esteitä, muitakin, ja pariinkin kertaan, ja mitä tekee silloin nainen? Alkaa marttyyrin otteella kitistä, kiristää ja valehdella. Kuinka kypsää käytöstä!
Fiksu mies. Kyllä se nyt vaan niin on, että työt menee random nettituttavuuden edelle.... Vaikutat vähän narsistiselta.
Miten tuollainen suhde voisi jatkua erityisen miellyttävänä, kun alkumetreillä tilanne on-off-tyyliä. Ap, älä tuhlaa aikaasi moiseen kaksilahkeiseen. Äijä vaan leikkii.
No jos yksien treffien sopiminen on jo noin monen mutkan, valheen, loukkantumisen ja veivaamisen takana niin antakaa olla herranen aika! Kuinka kuluttavaa se jatko sutten olisi?!?!?!
Onko miehellä oikeasti vakiduuni vapaapäivineen vai tekeekö hän ns. keikkatöitä silloin kun töitä on ja niihin kutsutaan? Minun ystäväni tekee keikkatöitä ja hänelle tulee usein kutsu töihin edellisenä iltana. On joutunut perumaan menojaan useasti, kun töistä ei oikein uskalla kieltäytyä ja rahaa tarvitaan, joten työt menee seuraelämän ohi. Jos tilanne on tämä, niin ihanko oikeasti olette sitä mieltä, että jonkun nettituttavuuden vuoksi ehdottomasti pitää kieltäytyä töihin menosta, menettää päivän palkka ja ehkä huonossa tapauksessa koko työ, kun pomo alkaakin soittaa ensin jollekin toiselle työkeikoista?
Noin pinttyneen pettymyksen tai raivon vallassa ei ainakaan kannata yrittää selvitellä. Hengittele päivä ta kaksi. Kysy suoraan kiinnostaako vai . Siiisoikeesti sano, että tuntuu tekosyitä noi työt ja satuttaa sinua. Jos ei ole oikeasti kiinnostunut niin sitten sanot heippa vaan.
Ei kai kummempaa. Treffit ja tulee ja tutustutte. tai ..Ja jos taas peruu, niin sanot heipat siinä tapauksessa. Mitta täyttyy turhista ohareista. sit ei kannata enää katella ja odotella. Sitten, jos tekee oharit siitä huolimatta, että olet lmaissut pahan mielesi, niin on pelkkää peliä. Niin saat kyllä selville.
netiss kuuluu tavata monia,juuri tuosta syystä. Treffit menee puihin milloin mistäkin syystä ja silloin pitää olla jo uusi kierroksessa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:06"]Noin pinttyneen pettymyksen tai raivon vallassa ei ainakaan kannata yrittää selvitellä. Hengittele päivä ta kaksi. Kysy suoraan kiinnostaako vai . Siiisoikeesti sano, että tuntuu tekosyitä noi työt ja satuttaa sinua. Jos ei ole oikeasti kiinnostunut niin sitten sanot heippa vaan.
Ei kai kummempaa. Treffit ja tulee ja tutustutte. tai ..Ja jos taas peruu, niin sanot heipat siinä tapauksessa. Mitta täyttyy turhista ohareista. sit ei kannata enää katella ja odotella. Sitten, jos tekee oharit siitä huolimatta, että olet lmaissut pahan mielesi, niin on pelkkää peliä. Niin saat kyllä selville.
[/quote]
En minä ole ollut raivoissani. Vittuuntunut kyllä, mutten RAIVOISSANI. Olemme olleet yhteyksissä ja näemme pian. Jos treffit peruuntuvat taas, niin ne peruuntuvat viimeisen kerran :) Ap
jos tuurauskeikat menee aina sinun edelle niin tee johtopäätökset. ei sillä miehellä kovin suuri kiinnostus sinua kohtaan ole!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 23:27"]jos tuurauskeikat menee aina sinun edelle niin tee johtopäätökset. ei sillä miehellä kovin suuri kiinnostus sinua kohtaan ole!
[/quote]
Sen näkee sitten ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:38"]Onko miehellä oikeasti vakiduuni vapaapäivineen vai tekeekö hän ns. keikkatöitä silloin kun töitä on ja niihin kutsutaan? Minun ystäväni tekee keikkatöitä ja hänelle tulee usein kutsu töihin edellisenä iltana. On joutunut perumaan menojaan useasti, kun töistä ei oikein uskalla kieltäytyä ja rahaa tarvitaan, joten työt menee seuraelämän ohi. Jos tilanne on tämä, niin ihanko oikeasti olette sitä mieltä, että jonkun nettituttavuuden vuoksi ehdottomasti pitää kieltäytyä töihin menosta, menettää päivän palkka ja ehkä huonossa tapauksessa koko työ, kun pomo alkaakin soittaa ensin jollekin toiselle työkeikoista?
[/quote]
Vakituinen työ. Oli edelleen kyse tuurauskeikasta. Tyypillä ei siis ollut mitään pakonomaista tarvetta tehdä vuoroja vapaapäivinään. Hän ITSE sanoi ekan perumisen jälkeen, että nyt en sitten enää mene vapailla töihin vaikka mikä olisi. Minä en edes johdatellut häntä sanomaan niin. Myöhemmin pahoittelikin tempauksiaan.
Kuten sanoin, minä tiedän pahempiakin alkuja suhteille, joissa menee nykyään hyvin ellei jopa loistavasti. Tämä on minun mittapuullani asia, jonka voiskn antaa anteeksi ja unohtaa mikäli toinen näyttäisi olevansa sen arvoinen. Tämä on perseestä mutta ei todellakaan pahinta, mitä olen kokenut miesten toimesta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 05:23"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:36"]
No ei teillä sitten ole mitään järkevää sanottavaa asiaan.
[/quote] Sinulle ei nayta mikaan jarkeva sanottava menevan perille. Kuinka vanha olet? Kayttaydyt kuin kiukutteleva kakara, ei ihme etta miehelle tuli tyokeikka yllattaen. En minakaan halua tutustua sinuun.
[/quote]
Ja minäkö haluan tutustua sinuun? :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 03:37"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:47"]Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?
T. 21
[/quote]
Kuka helvetti on puhunut mitään ihastumisesta?! Kiinnostuminen on eri asia kuin ihastuminen. Huoh.
[/quote]
No jotain sinä kuvittelet, kun uskot muka ansainneesi miehen arvostuksen ja jakamattoman huomion jo ennen ensimmäistä tapaamista. Olemalla mahdollisimman hankala, äksyilemällä ja esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa tyyliin "täytin viime viikolla 17 vuotta" päädyt yhteen vain jonkun epätoivoisen kusipään kanssa, jonka on pakko nähdä vaivaa naisen saadakseen. Hyvät miehet, sellaiset joilla on valinnanvaraa, eivät tykkää äksyistä prinsessakohtelua vaativista pissiksistä.
T.21
[/quote]
Esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa? :D olen kyllä ihan tosissaan vaikeasti tavoiteltava silloin kun olen suihkussa.
En tiedä mitä sinä luulit, mutta JOKAINEN ihminen ansaitsee toisen ihmisen arvostuksen, oli tuttu tai tuntematon. En äksyile turhasta vaan hyvinkin aiheesta.
[/quote]Niin, siis olit suihkussa valetreffeillä kuvitteellisen toisen miehen kanssako? :-D Ja vaikka ette ole kertaakaan kasvotusten tavanneet, niin silti kilahdit kun miehellä on oma elämä, ja herrajumala sentään, jopa työvelvollisuuksia? Minä ymmärrän nyt kyllä todella hyvin miksi se mies ei halunnutkaan tavata sinua. Hanki paluulippu todellisuuteen ja kasva (henkisesti) aikuiseksi, niin voi seuraavan kanssa onnistua paremmin.
T.21
[/quote]
Mikä siinä on niin vitun vaikeaa ymmärtää, että herättyäni menin suihkuun?
[/quote]Siinä ei ole mitään vaikeaa, se olitko vaikka Timbuktussa on sangen epäolennaista. Mies toimi kuten piti, eli meni töihin kun käskettiin kun ei tavoittanut sinua ennen kuin asiasta oli päätettävä. Sinä se tässä olet se osapuoli, joka ei ymmärrä mitä muut yrittävät sanoa, sanottiin se sitten nätisti tai rumasti, tai jotain siltä väliltä. Mokasit, äksyilit syyttä suotta, miestä ei enää vois vähempää kiinnostaa, unohda hänet, ota kokemuksesta opiksesi ja jatka eteenpäin.
T. 21