Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdanko vaiko yritän puhua?

Vierailija
19.08.2014 |

Tutustuin mieheen netissä. Alkuun juttelin kaverillisesti, sitten huomasin että mies näyttää selkeästi kiinnostusta ja aloin itsekin kiinnostua. Viestittelimme tiiviisti pari päivää ja sovimme tapaamisen. Tyyppi perui sen kuitenkin tuurauskeikan takia, mutta vannoi olevansa vapaana seuraavat pari päiväö. Kunnes taas: tuurauskeikka ja treffien peruminen. Tässä kohtaa hermostuin ja sanoin suorat sanat. Mies sanoi että minä kiukuttelen. Kiitosta vaan!

Hän sanoi että olisi ollut kiva nähdä, mutta jos tutustuminen loppuu minun osaltani tähän niin ei siinä sitten mitään, ok, sitten jatketaan eteenpäin. VIHAAN noin välinpitämätöntä asennetta minua kohtaan. Tajuan tasan tarkkaan, ettei nettitutulla voi olla tietynlaista sidettä minuun, koska olen tosiaan vain nettituttu. Mutta jos olet oikeasti kiinnostunut niik et kyllä reagoi noin laimeasti, se on varmaa!

Loukkaannuin miehen reaktiosta ja lisäksi olin vittuuntunut toiseen perumiseen, joten päätin näpäyttää häntä ja sanoin, että olen ihan okei sen perumisen kanssa ja minulle tuli sattumalta toiset treffit samalle illalle. VALE. Olin kotona nukkumassa XD

Tässä kohtaa sanottakoon, että kyllä, tiedostin aivan tasan tarkkaan että saatan itse kusta homman valehtelemalla treffeistä. Miehen pisteet olivat jo laskenert silmissäni ja siksi päätin, että nyt sen teen ja jos se loppuu, sen oli tarkoituskin loppua. Eli en lähde tällaisiin kusetuksikn kuin VASTA siinä vaiheessa, kun olen sujut sen kanssa että se voi olla vikatikki.

Ehdotin kaverillista näkemistä, mutta se ei miehelle kelvannutkaan. Ei kuulemma kaipaa enempää kavereita. Pitäisikö minun nyt vain keskittyä toiseen, vai voisinkohan ehkä jollain keinolla saada tyypin suostumaan tapaamiseen?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:02"]Oletpa herkkänahkainen, ettehän ole vielä edes tavanneet! Juttu on niin että ei tuossa vaiheessa voi olla _oikeasti_ niin kiinnostunut, että jättää menemättä töihin. Minusta miehen käytöksessä ei ole mitään kummaa, sinulla on vain liian suuret odotukset tai luulot joko tästä miehestä tai itsestäsi ja kiukuttelet siis turhasta. Unohda, ja tutustu seuraavaan avoimin mielin, nettituttujen kesken tuollainen äksyily ja takertuminen jo ennen tapaamista vain ärsyttää. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä ladata liikaa odotuksia kuvioon - ajattele vaikka niin, että tunnet lähikaupan kassankin paremmin kuin jonkun jota et ole vielä edes tavannut, ja etene siltä pohjalta netissä solmittujen tuttavuuksien kanssa.

N35

[/quote]

Kyse on tavallisesta arvostuksesta toista ihmistä kohtaan. Puolustele sinä vaan kamtaistasi, mutta niin se vain on että jos tähtäimessä on parisuhde, et sinä silloin jo TUTUSTUMISvaiheesaa anna itsestäsi noin tylyä vaikutelmaa. mies ITSE sanoi, että eka peruminen omi eka ja vika, ja että katkossa hän on ne pari-kolme päivää putkeen vapaalla. Hän itse sanoi voivansa skipata työt, jos minä haluan tavata. Olin suihkussa, joten en ehtinyt kommentoida asiaa ennen kuin mahis oli jo mennyt. Tuoko on hyvää kohtelua? Eikö tutustumisvaiheessa pitäisi näyttää parhaat puolet itsestään.

Vierailija
22/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu näitä kirjoitusvirheitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mokasi jo mahiksensa suhun. Hetken se vituttaa mutta pääset sen yli. Mut jos nyt mietit, miten mies toimi, niin haluutko olla jatkossa tekemisissä tyypin kanssa, joka kohtelee sua noin, oli se syy sit se, että mies tahallaan on tuollainen vai tyhmyyttään.

Vierailija
24/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarvetta puolustella mitään tai ketään. Fakta on, että se tutustumisvaihe alkaa, jos alkaa, siitä kun tavataan kasvotusten. Älä odota mitään prinsessakohtelua niin kauan kun olet vain pikseleitä näytöllä. Mies ei "esitä coolia" vaan on cool, se on netissä pelin henki, ennen tapaamista ei olla mustasukkaisia eikä äksyillä. Jos itsetuntosi ei kestä sitä että jollain random nettihemmolla on myös oma elämä, niin paras kun jätät nettitreffit tai parkitset nahkasi.

T.21

Vierailija
25/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:17"]Minulla ei ole tarvetta puolustella mitään tai ketään. Fakta on, että se tutustumisvaihe alkaa, jos alkaa, siitä kun tavataan kasvotusten. Älä odota mitään prinsessakohtelua niin kauan kun olet vain pikseleitä näytöllä. Mies ei "esitä coolia" vaan on cool, se on netissä pelin henki, ennen tapaamista ei olla mustasukkaisia eikä äksyillä. Jos itsetuntosi ei kestä sitä että jollain random nettihemmolla on myös oma elämä, niin paras kun jätät nettitreffit tai parkitset nahkasi.

T.21

[/quote]

Tuo on sinun mielipiteesi. Kuten sanoin, tajuan tasan tarkkaan että olen vain nettituttu eikä tietynlaista sidettä mnuun voi olla. Mutta mies on ollut niin tiiviisti yhteyksissä että hänelle en ilmeisesti ole ollut PELKÄSTÄÄN tekstiä puhelimessa ja ääntä korvassa vaan kiinnostava ihminen sen takana. Olettaisin.

Vierailija
26/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko oikeasti suihkussa vai viivyttelitkö vain tahallasi vastauksesi kanssa? Oliko miehellä kiire tietää, että sopiiko sinulle treffit silloin vai meneekö hän silloin duuniin? Ehkä hän jostain syystä luuli, että et jostain syystä vastaa, ja työpaikkaan piti kiireesti ilmoittaa että pääseekö tuuraamaan (ja sinusta ei siis kuulunut juuta eikä jaata) niin päätti hyväksyä keikan.

Kirjoituksistasi huokuu sellainen asenne, että sinä olet tottunut päättämään kenet haluat ja että miehet piirittävät sinua. Nyt kun yksi ei jaksanut enempää piirittääkään, niin olet tyrmistynyt, kun et tunnekaan olevasi maailman napa.

Vierailija
27/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harrasta mitään "nettipelejä" ja muuntele persoonallisuuttani sen mukaan, miten milloinkin "pitää" käyttäytyä. En halua kenenkään miehen tykästyvän minuun täydellisen kilttinä kynnysmattona, koska en ole sellainen. Sen sijaan jos ja kun mies tulee pienistä negatiivisista jutuista huolimatta tapaamaan minua tiedän, että hän on todellakin kiinnostunut eikä etsi vain mielistelevää palvelijaa itselleen.

Vierailija
28/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:27"]Olitko oikeasti suihkussa vai viivyttelitkö vain tahallasi vastauksesi kanssa? Oliko miehellä kiire tietää, että sopiiko sinulle treffit silloin vai meneekö hän silloin duuniin? Ehkä hän jostain syystä luuli, että et jostain syystä vastaa, ja työpaikkaan piti kiireesti ilmoittaa että pääseekö tuuraamaan (ja sinusta ei siis kuulunut juuta eikä jaata) niin päätti hyväksyä keikan.

Kirjoituksistasi huokuu sellainen asenne, että sinä olet tottunut päättämään kenet haluat ja että miehet piirittävät sinua. Nyt kun yksi ei jaksanut enempää piirittääkään, niin olet tyrmistynyt, kun et tunnekaan olevasi maailman napa.

[/quote]

OLIN SUIHKUSSA ihan aikuisten oikeasti. tullessani takaisin näin viestin, jossa mies kertoi tuurauskeikasta mutta sanoi, että skippaa sen, mikäli haluan treffata. Hymyilin jo iloisena ja olin vastaamassa, kunnes näin toisen viestin: otin sen keikan.

Kiva?

Vierailija
29/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?

T. 21

Vierailija
30/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:47"]Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?

T. 21

[/quote]

Kuka helvetti on puhunut mitään ihastumisesta?! Kiinnostuminen on eri asia kuin ihastuminen. Huoh.

Vierailija
31/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:47"]Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?

T. 21

[/quote]

Kuka helvetti on puhunut mitään ihastumisesta?! Kiinnostuminen on eri asia kuin ihastuminen. Huoh.

[/quote]

No jotain sinä kuvittelet, kun uskot muka ansainneesi miehen arvostuksen ja jakamattoman huomion jo ennen ensimmäistä tapaamista. Olemalla mahdollisimman hankala, äksyilemällä ja esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa tyyliin "täytin viime viikolla 17 vuotta" päädyt yhteen vain jonkun epätoivoisen kusipään kanssa, jonka on pakko nähdä vaivaa naisen saadakseen. Hyvät miehet, sellaiset joilla on valinnanvaraa, eivät tykkää äksyistä prinsessakohtelua vaativista pissiksistä.

T.21

Vierailija
32/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:47"]Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?

T. 21

[/quote]

[/quote]

No jotain sinä kuvittelet, kun uskot muka ansainneesi miehen arvostuksen ja jakamattoman huomion jo ennen ensimmäistä tapaamista. Olemalla mahdollisimman hankala, äksyilemällä ja esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa tyyliin "täytin viime viikolla 17 vuotta" päädyt yhteen vain jonkun epätoivoisen kusipään kanssa, jonka on pakko nähdä vaivaa naisen saadakseen. Hyvät miehet, sellaiset joilla on valinnanvaraa, eivät tykkää äksyistä prinsessakohtelua vaativista pissiksistä.

T.21

[/quote]

Esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa? :D olen kyllä ihan tosissaan vaikeasti tavoiteltava silloin kun olen suihkussa.

En tiedä mitä sinä luulit, mutta JOKAINEN ihminen ansaitsee toisen ihmisen arvostuksen, oli tuttu tai tuntematon. En äksyile turhasta vaan hyvinkin aiheesta.

Vierailija
33/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:47"]Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?

T. 21

[/quote]

[/quote]

T.21

[/quote]

Esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa? :D olen kyllä ihan tosissaan vaikeasti tavoiteltava silloin kun olen suihkussa.

En tiedä mitä sinä luulit, mutta JOKAINEN ihminen ansaitsee toisen ihmisen arvostuksen, oli tuttu tai tuntematon. En äksyile turhasta vaan hyvinkin aiheesta.

[/quote]Niin, siis olit suihkussa valetreffeillä kuvitteellisen toisen miehen kanssako? :-D Ja vaikka ette ole kertaakaan kasvotusten tavanneet, niin silti kilahdit kun miehellä on oma elämä, ja herrajumala sentään, jopa työvelvollisuuksia? Minä ymmärrän nyt kyllä todella hyvin miksi se mies ei halunnutkaan tavata sinua. Hanki paluulippu todellisuuteen ja kasva (henkisesti) aikuiseksi, niin voi seuraavan kanssa onnistua paremmin.

T.21

Vierailija
34/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:36"]No ei teillä sitten ole mitään järkevää sanottavaa asiaan.

[/quote]

Ei ainakaan sellaista, mitä sinä suostuisit kuuntelemaan.

Vierailija
35/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:02"]

Oletpa herkkänahkainen, ettehän ole vielä edes tavanneet! Juttu on niin että ei tuossa vaiheessa voi olla _oikeasti_ niin kiinnostunut, että jättää menemättä töihin. Minusta miehen käytöksessä ei ole mitään kummaa, sinulla on vain liian suuret odotukset tai luulot joko tästä miehestä tai itsestäsi ja kiukuttelet siis turhasta. Unohda, ja tutustu seuraavaan avoimin mielin, nettituttujen kesken tuollainen äksyily ja takertuminen jo ennen tapaamista vain ärsyttää. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä ladata liikaa odotuksia kuvioon - ajattele vaikka niin, että tunnet lähikaupan kassankin paremmin kuin jonkun jota et ole vielä edes tavannut, ja etene siltä pohjalta netissä solmittujen tuttavuuksien kanssa.

N35

[/quote]

SaMaa. Mieltä edellisen kanssa. Virtuaalihahmo kieltäytyy treffeistä. Aku Ankka se voi vaikka olla. Poikaa rupesi pelottamaan. Tai sitten päätyi, ettei halua nähdä. Ihan niinkuin sanoi. Ja sanoi myös, ettei halua lisää kavereita. Voit kunnioittaa hänen mielipidettään. Jos hänelle tuli tunne, että ei sittenkään, niin anna olla. Et voi pakottaa ketään tapaamiseen. Eihän sinuakaan voi pakottavaa. Jos olisi nenätvastakkain-suhde, niin on silloinkin oikeus perua. 

Päästä irti. Elä omaa elämää. Tutustu uusiin ihmisiin. Ehkä löytyy joku sellainen kenen kanssa on kiva olla oikeassa elämässä. Tämä oli virtuaalituttavuus. Opit varmasti paljon itsestäsi ja toisesta. Arvosta sitä ja näe sen arvo. Ajattele, että oli hieno tutustua noin ja se voi jäädä siihen. Toki voit lähteä " ovet paukkuen" ja sadatelle, mutta miksi? Toki voit olla loukkaantunut j pettynyt. Pettymyksiä tulee, ja niistä on hyvä opetella selviämään.

Olet uskaltanut olla avoin netissä. Uskallat sitä sitten nenäkkäin joskus. Se on iso juttu. Ehkä se sinua harmittaa...että olet ollut avoin ja toinen ei sitten kuitenkaan halua. Ymmärrettävää, mutta niin inhimillistä. Ole iloinen, olet uskaltanut. Arvosta sitä suhdetta tuollaisenaan. Se on tai oli sellainen tarina.

Vierailija
36/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:47"]Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?

T. 21

[/quote]

[/quote]

T.21

[/quote]

[/quote]Niin, siis olit suihkussa valetreffeillä kuvitteellisen toisen miehen kanssako? :-D Ja vaikka ette ole kertaakaan kasvotusten tavanneet, niin silti kilahdit kun miehellä on oma elämä, ja herrajumala sentään, jopa työvelvollisuuksia? Minä ymmärrän nyt kyllä todella hyvin miksi se mies ei halunnutkaan tavata sinua. Hanki paluulippu todellisuuteen ja kasva (henkisesti) aikuiseksi, niin voi seuraavan kanssa onnistua paremmin.

T.21

[/quote]

Mikä siinä on niin vitun vaikeaa ymmärtää, että herättyäni menin suihkuun?

Vierailija
37/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 03:37"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:47"]Siunatkoon, et kai sinä oikeasti kuvittele, että se mies olisi tosissaan ihastunut sinuun ennen kuin olette edes tavanneet kasvotusten?! Paljonko sinulla sitä ikää taas olikaan...?

T. 21

[/quote]

[/quote]

T.21

[/quote]

T.21

[/quote]

Mikä siinä on niin vitun vaikeaa ymmärtää, että herättyäni menin suihkuun?

[/quote]

+ kenelläkään ei ole velvollisuutta mennä töihin vapaapäivänä. Ekan kerran voi olla kiva ja joustaa, mutta tokalla kerralla voi sanoa suoraan että hei, minulla on vapaata, minä siis relaan nyt enkä mene töihin. Tosin ei sitä ekaakaan kertaa TARVITSISI joustaa. Vapaapäivä on vapaapäivä.

Vierailija
38/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toinenkin mies kiikarissa, kuten sanoin. Tämä on niitä harvoja kertoja, kun olen kiinnostunut kahdesta samaan aikaan.

Vierailija
39/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja mene eteenpäin. Elä omaa elämää. Miksi jollain keinoin rupaisit sitä tapaamista kinuamaan? En kyllä tajua. Omat yöunesi vaan menetät. Ja minun mielestäni on aika pelottavaa.... Mitä jos joku mies rupeaisi vainoamaan, kun on saanut sinusta mielenkiintoisen mielikuvan? Roikkuisi vaan ja penäisi hyviä tapoja. Ei päästäisiin irti. Väkisin järkkäiilisi tapaamista, vaikka sinulla olisi muut jutut, ja et sitten enää haluaisikaan tavata. Mutta se tyyppi vaan roikkuisi ja haluaisi tavata, koska se ei kestä kieltoja.

Ehkä huomenna ajattelet jo avarammin.

Vierailija
40/69 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 03:43"]

Minulla on toinenkin mies kiikarissa, kuten sanoin. Tämä on niitä harvoja kertoja, kun olen kiinnostunut kahdesta samaan aikaan.

[/quote]

No, tutustu siihen toiseen. Siihen, johon voit tutustua.

Mitä järkeä on roikkua, jos toinen ei halua?  Ole avoin tämän toisen suhteen. Persilja peruilee sitten jatkossakin. Häipyy . Mitä sinä haluat? Millaisen suhteen sinä haluat? Etsi sellaista ja pudottele pois peruilijat. Tai, jos peruilijan kanssa haluat suhteeseen, niin rupea ja odottelemaan. Kyllä niitä peruija varmaan tulee. Jos sellaist haluat.