Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kuukausitulosi kirppari ym. myynnistä?

Vierailija
19.08.2014 |

Millaisia summia olette kuukaudessa tienanneet kirppari ym. myynneillä. Siis te, jotka ette tee sitä ammattimaisesti ja työksenne. Luulin, että meillä ei ole mitään myytävää, koska olen jo vuosia vähentänyt tavaraa. Nyt aktivoiduin ja laitoin myyntiin viimeiset ylimääräiset tavarat. Elokuun aikana tuloja tästä kertynyt jo yli tonni. Joukossa yksi kallis huonekalu (antiikkia), muusta myynnistä tähän mennessä reilu 400 euroa.

Teidän maksiminne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole ollut kuukautta myyntipaikkaa, kun hinta on yli neljäkymppiä viikko ja 5 % provikkaa lisäksi. Sen rakia panosta viikon myynteihin ja vien tavaraa koko ajan lisää.

Missäpäin myyt itse? Voisin tulla ostoksille! Pk-seudulla ei ole edes paikkaa johon mahtuisi huonekaluja ja antiikkia en uskaltaisi viedä.

Vierailija
2/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minulla kirpparipöytäkin, mutta nyt olen siirtynyt toriin ja facebookiin. Kirpparilla mikään ei saisi maksaa yli euroa, muualla saa laadukkaasta tavarasta ihan hyvän hinnan. T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen euron luokkaa olen saanut parhaimmillaan

Vierailija
4/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 250-300 on joskus tullut kuussa. En muista enää tarkasti. Paljon oli tavaraakin ja halvalla menivät. 

Vierailija
5/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku 800e. Tyhjennettiin vanhalta kesämökiltä tavaroita ja niistä tuo summa.

Vierailija
6/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:14"]Ikinä ei ole ollut kuukautta myyntipaikkaa, kun hinta on yli neljäkymppiä viikko ja 5 % provikkaa lisäksi. Sen rakia panosta viikon myynteihin ja vien tavaraa koko ajan lisää.

Missäpäin myyt itse? Voisin tulla ostoksille! Pk-seudulla ei ole edes paikkaa johon mahtuisi huonekaluja ja antiikkia en uskaltaisi viedä.

[/quote]

Huhu pitääkö paikkaansa aika kallista jo 40€ viikko ja 5% provisiota en noilla hinnoilla ihmettelee miksi ihmiset myy käyttökelvotonta paskaa 5-10€ hintaan kirppareilla.

Vierailija
7/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. On on verottaja ! Ei kannata kertoa mitään ovat jo vuosia halunneet kirppari tulot verolle! Mikä on yhtä idioottia kuin se että pullon palautuksesta kuuluisi veroja maksaa.

Vierailija
8/8 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään pitää pöytää kuukautta, sillä viikko maksaa 42 euroa ja lisäksi joutuu maksamaan provikat 5 %.

Ja nykyään varastetaan aivan järkyttävän paljon. Ei auta hälyttimet.