Alkuraskaus päällä ja tekisi mieli jotain kylmää ja raikasta. Mitä se voisi olla?
Kommentit (21)
mehujäät, etenkin vadelma grandi
sorbetit
granny smith-omenat
mahd. kylmät säilykeananakset
tehosekoittimeen mangoa, vadelmia, mansikoita tms. ja jäämurskaa, ai ihanaa!!! =)
Sitten toisaalta esim. pizza (marghareta) himotti, vaikka melkein kaikki muu lämmin ja varsinkin rasvainen ruoka etoi. Hassua.
Tein niistä "krokeja" mehubn kanssa pitkin päivää. Vieläkin ne maistuvat ja yllättäen on myös tytön herkkua :)
ehdoton on jääkaappikylmä tuorekurkku. Voisin syödä sitä pötkötolkulla. Joillekin tosin voi tehdä närästystä...
Maito ja mansikkaa tai banaania murskataan tehosekottimella, maistui ainakin minulle alkuraskaudesta.
Kylmä jelly.
Salaatti en pystynyt syömään, paitsi tomaatteja.
Enää ei tälle kauppareissulle mahdu lisää, mutta listaan seuraavaa varten ylös. Jääkaappikylmät viinirypäleet pääsee sille!! Vesimelooniin olen jo kyllästynyt.
ap
Esim. viinirypäleet ja ananas tosiaan maistuvat paljon paremmin tässä tilassa jääkaapin kautta nautittuna.
ap
Asun englannissa ja noita saa kaupasta valmiina pikkupikareissa. Appelsiini ja lime on hyviä. Kun se on tosi kylmää niin mukavasti menee alas.
Eli viilin jo söin ja se kyllä maistui. Edellisestä viilistä olikin varmaan kymmenen vuotta aikaa. Siideriä ei tee nyt mieli, vaikka sitä normaalisti juonkin, mutta alkoholi ei nyt tunnu nautinnoliiselta, vaikka tiedä, että sitä vähän saisikin juoda.
Ihan harmittaa kun ne viinirypäleet ei nyt ehtineet listalle. Ne himottaisivat :-)
ap
Mutta ehkäpä tästä listasta olisi apua jollekin toisellekin.
Raskaus on kyllä niin totaalinen tila. Nälkä on totaalista, väsy on totaalista ja kiukustuminen on totaalista.
Ja ilo viilistä totaalinen ;-)
Voin vetäistä vaikka koko rasiallisen, slurps.
että nyt kun en ole enää raskaana, pakastimessa on vieläkin neljä pakettia sorbettia. Raskausaikana ne olisivat menneet neljässä yössä, nyt ei tee mieli ollenkaan.
miksei muutkin marjat. Mun oli saatava niitä joka päivä ollessani raskaana, ja siis ihan jäisinä...
meidän kaksosia. sitten taas kun odotin kuopusta, mieli teki koko ajan vaan jotain lämmintä ja rasvaista.