Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä suklaata ostat ja syöt päivittäin?

Vierailija
19.08.2014 |

Susu patukka lähes joka päivä. Ja joskus kaks.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:41"]Kyl se melkein on toi Fazerin pähkinäsuklaa, mikä me miehen kans iltaisin tuhotaan, kun lapset on saatu nukkumaan. Jos oon yksin saatan ostaa Fazerin punaisen.

[/quote]

Joka ilta???

Vierailija
42/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin en mitään. Joskus maistuu Fazerin sininen tai Ritter-Sport Joghurt tai hyvä käsintehty konvehti belgialaista suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päivittäin, mutta kun suklaata syön ja tekee mieli niin se on fazerin sininen tai royalin punainen. Ihan normaalipainoinen olen (tosin jos jokakerta antaisin herkkuhimolle periksi olisi asia toinen..)

Vierailija
44/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karl Fazerin maitosuklaalevyjä ostelen vähintään 4kpl viikossa. :) Silti en millään liho, vaikka haluaisinkin.

Vierailija
45/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt, että miten paljon ja mitä ihmetyä ihmiset syövät, kun ovat niin ylipainoisia. Pikkuhiljaa taitaa arvoitus ratketa, levy suklaata iltaisin (n 1000 kaloria?) on monelle varmaan vain alkupala...

Vierailija
46/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön palasen tummaa suklaata jälkiruuaksi kahvin kanssa. Lindtiä, Fazeria tai Marabouta.

Myönnänkin, että olen herkuttelija, eli laatu korvaa määrän. En ole mikään ahmija koskaan ollut.

Vierailija
47/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:41"]Kyl se melkein on toi Fazerin pähkinäsuklaa, mikä me miehen kans iltaisin tuhotaan, kun lapset on saatu nukkumaan. Jos oon yksin saatan ostaa Fazerin punaisen.

[/quote]

Joka ilta???

[/quote]No ei nyt joka ilta tietenkään, mut sillon kun jotain herkutellaan, täs tais nyt olla toiveena pieni pilke silmäkulmassa, täs ketjussa, mut taas kauhee herneen nenäänveto ja saarnaus painosta... Enkä nyt tarkoita sinua.

Vierailija
48/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twix.

Vierailija
49/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin cashew pähkinä... Puol levyy menee päivittäin! :-/

Vierailija
50/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä haloo jokapäiväisestä herkuttelusta? Eikös jokainen saa syödä mitä haluaa, mutta niistähän on seuraukset sitten erikseen. Ärsyttää ihan saakelisti.

Vierailija
51/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:02"]En tajua mikä haloo jokapäiväisestä herkuttelusta? Eikös jokainen saa syödä mitä haluaa, mutta niistähän on seuraukset sitten erikseen. Ärsyttää ihan saakelisti.

[/quote]

Niin... ne seuraukset. Kuten massiivinen, sairaalloinen ylipaino, josta niin moni kärsii. Sen seurauksena metabolinen oireyhtymä, diabetes, sydän- ja verisuonisairaudet, puhumattakaan tuki- ja liikuntaelinparoista.

Herkutella voi myls terveellisesti! Ei elämä saakaan pelkkä sellerin pureskelua ja piimän juontia olla. Mutta suklaassa on valtavasti tyhjiä kaloreita, se on herkku, ei jokapäiväinen leipämme! ;)

Vierailija
52/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Fazerin tumma suklaa suurta herkkua.

Vierailija
53/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää suklaasta niin paljon, että söisin sitä päivittäin. Salmiakkia ja yleensäkin suolaisia herkkuja himoitsen enemmän. Toisinaan kauppareissulla mukaan tarttuu suklaista joku näistä: Kismet, Fazerina, Geisha, Susu, Jim, Pätkis, Daim-rakeita, Suklaarusinalaatikko tai suklaalevyistä joku pähkinäinen versio.

Vierailija
54/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä ketjusta mieleen se yksi miespuolinen laihduttaja Juttu ja superdieetit -ohjelman viime kaudelta. Se mies, joka osti joka aamu työmatkansa varrelta "aamusuklaat". Hän haki patukat eri lähikaupoista ja kioskeilta, koska häntä oli alkanut hävettää tämä tapa :) Oli ihanan sympaattinen (homo-)mies. :)

Vierailija
55/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geisha on tämän hetkinen suosikki. Joka päivä vedän suklaata ym. niin että korvista tursuaa... :(

t. 160cm/105kg

Vierailija
56/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:07"]

Herkutella voi myls terveellisesti! Ei elämä saakaan pelkkä sellerin pureskelua ja piimän juontia olla. Mutta suklaassa on valtavasti tyhjiä kaloreita, se on herkku, ei jokapäiväinen leipämme! ;)

[/quote]

Minua on kovasti ihmetyttänyt nämä ns "tyhjät kalorit". Mitä ne oikeastaan ovat? Sisältävätkö jotkut kalorit sitten jotain? Ja kyllähän terveellisestäkin ruuasta saadut kalorit lihottavat, jollei niitä kuluta.

Vierailija
57/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaahan on terveysruokaa! Ne flavonoidit, nääs. Kohtuus tietysti kaikessa.

Vierailija
58/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen raskaana, ei maistu herkut. Mutta normaalisti syön suklaata viikottain ja yleensä ostan Tuplan, Kinder Buenon tai Fazerina-levyn (ja nimenomaan levyn, se maistuu paremmalta).

Vierailija
59/59 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen ilta syön fazerin sinisen ja ison sipsipussin höystettynä 1,5 limsalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi