Tultiin töistä kotiin ja meidän keittiön valaisin on kadonnut!
Eikä oo vitsi, vaikka huvittavalta kuulostaakin :D
Aamulla lähdettiin töihin ja päiväkotiin kaikki kerralla n. klo 8 ja äsken tultiin kaupan kautta kotiin ja valaisin kadonnut, pelkkä lamppu oli jätetty pöydälle. Asutaan omakotitalossa vilkkaalla alueella ja 2/5 tonttinaapureista on eläkeläisiä. Teorioita?
Kommentit (160)
NE ELÄKELÄISET KÄVI NIIDEN TEINILASTENLASTEN KANSSA TEILLÄ1!!!
Ehkä joku huoltomies on vienyt sen. Ehkä sen vaimo on haaveillut sellaisesta vuosikaudet ja ei oo ollut varaa ja nyt kun se näki teillä sen saman lampun jota vaimo aina kaupassa haikailee, niin se otti sen.
Ensinnäkin varkaan pitäisi tietää, että lokki-valaisin on kallis. Monella ei olisi hajuakaan. Toiseksi on outoa, jos muuta arvokasta ei ole viety, kun samalla olisi ollut hyvä mahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:03"]
Ensinnäkin varkaan pitäisi tietää, että lokki-valaisin on kallis. Monella ei olisi hajuakaan. Toiseksi on outoa, jos muuta arvokasta ei ole viety, kun samalla olisi ollut hyvä mahdollisuus.
[/quote]
Niin ja millä joku sitä rupeaa katosta irroittelemaan?
UFO on ollut kierroksella ja kun se lamppu näyttää hieman lentävälle alukselle niin ovat päättäneet sen pelastaa roikkumasta teidän keittiössä. Todettuaan, että ei se olekaan lantävä vempain, ovat ionisoineet sen lampun sieltä sisältä takaisin, ikään kuin hyvityksenä kun veivät kuitenkin sen Lokin paremille apajille valaisemaan avaruuden pimeyttä.
Asuuko ap Siuntiossa??? Saattaa olla lisätietoja.
Se joka on sen vienyt on vienyt sen joko jollekin lahjaksi tai myytäväksi, koska on ottanut polttimon pois. (että näyttäis ostetulta) Jos ois vienyt itselle niin ois pitänyt sen polttimonkin.
Mitä nää muut random jutut sit on?
Miehelläsi on rakastajatar. On vienyt sen lampun sille. Tai onnistuivat rikkoa lampun vehdatessaan teidän keittiössä (kun mies muka oli siellä työreissulla). Mies "mukasoitti" poliisille. Se oikeasti mihinkään soittanut...
Siis jos tää ei olisi keksitty juttu.
Mä oon kans sitä mieltä et ne oli ne eläkeläiset!!!
tarkkailisin netissä myytäviä valaisimia lähiaikoina ( ja miksei muuallakin second handia) Toivottavasti edes vakuutus korvaa teille jotain ?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:29"]
Mä oon kans sitä mieltä et ne oli ne eläkeläiset!!!
[/quote]
Eläkeläisillähän on varaa ostella 1400 € kristallikruunuja, miksi ne yhden rupuisen Lokin varastaisivat?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:07"]Miks ap lopettaa viestit "hymynaamalla" ? Mitä Hel...tin huvittavaa yössä on? Eikö tuo ole aika kamalaa...
[/quote]
Joo, samaa ihmettelen. Ei minua todellakaan naurattaisi.
Ap on veloissa nettiliikkeille ja ulosotto vei kamat
Saanko udella, asutko Länsi-Helsingissä? :D
Asutaan Espoon ja Kirkkonummen rajalla. Joku kysy niitä random juttuja mitkä on myös hävinnyt niin täältä tulee
-Kaikkien hammasharjat vessasta
-Lastenhuoneen yövalon lamppu
-Meidän sängyn tyynyt
-Kaikki haarukat laatikosta
-Juusto jääkaapista
-6-8 Pulloa viiniä
-Kampaamon shampoo + hoitoaine
-Hajuvesi
AP
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:13"]Naapureilta käytiin kyselemässä, olivat keskellä päivää samaan aikaan poissa, toiset kävelyllä ja toiset lapsenlapsen kanssa puistossa. Muuta arvokasta ei näytä puuttuvan mutta kaikkea randomina on hävinnyt joten nyt me veikataan jotain teinejä, lukkoseppä tulossa aamulla vaihtamaan lukot
[/quote] Epäilyttävää, ettei vaan olisi eläkeläisporukka yhdessä varastanut lokin ja myynyt bingorahojen tarpeessa! Nyt kuulustelemaan naapureita ja selvittämään ovatko alibit aukottomia!