Mitä ajattelet nukkumaan mennessä?
Mua on jo pitkään mietityttänut, että millaisia asioita ihmiset ajattelee nukkumaan mennessä?
Haaveiletko jostain, mistä, millaisia haaveita? Mietitkö jotain päivän tapahtumaa? Seuraavan aamun aamutoimia? Iloisia, surullisia vai millaisia asioita?
Kommentit (35)
Toivon vaan joka ilta etten enää aamulla herää.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:58"]
mietin eläimien häntiä
[/quote]
<3
Eläimien häntiä! Vähän söpöä.
Kokeiles samalla hiljaa mielessäsi niitä häntiä. Jos karkaat muihin aatoksiin, aloita häntien laskeminen alusta. Lasket aina kymmenen häntää ja aloitat alusta. Ei varmasti tartte kovin montaa häntäkymmenikköä laskea ennen kuin uni tulee.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:03"]
Haaveilen eräästä ameriikan julkkiksesta. Eilen illalla se vei mut kotiinsa, kun olin eksynyt hänen kotikaupungissaan. Siellä sitten yritti selvitellä mun passiasiaa, kun joku oli pöllinyt sen ja lompakkoni.
[/quote]
Mitähän pahaa tässä on, kun on alapeukku? :D
Korjaispa kuolema pois niin ei tarttis enää kärsiä.
Mä olen viime aikoina ajatellut ensin äitini syöpää ja nykyisin äitini uusiutunutta syöpää. Ahdistaa.
Ennen vietin aikaa fantasiamaailmassa ennen nukahtamista, saatoin käydä kokonaisen tarinan läpi päässäni, mutta nykyään olen kadottanut sen :( Päässä pyörii vain arkiset asiat, seuraava työpäivä tai laskujen maksu. Kaipaan sitä kykyä luoda oma maailma pääni sisään lukuisilla henkilöhahmoilla ja juonenkäänteillä. Tai joskus riitti ihan se, että kuvittelin olevani esim. kuninkaallinen ( lol ) Englannin hovissa 1800-luvulla ja mitä hienoja vaatteita mulla olisi ja millaisissa tanssiaisissa kävisin :) Yleensä maailmat oli kyllä sellaisia Narnia-maailmoja enemmän... Sori, eksyin vähän aiheesta :D
Nuoreni täysin pilalle mennyttä elämää. Valitettavasti.
Joko pakenen haavemaailmaan, missä oon onnellinen, on miehiä, paljon ystäviä, tyydyttävää elämää, seksiä....
Jos ei onnistu, niin ajattelen vaan, että rakas Jumala anna mun kuolla luonnollinen kuolema tänä yönä tai anna ees joku rohkaiseva yöuni, että jaksaisin ees yhden päivän, miksen mä saa kuolla, mä en jaksa elää, ahdistaa aina nukkua yksin, en jaksa.... Ja sit ramppaan vessassa, kun pelkään muuten herääväni pissahätään ja taas makaan sängyllä ja toivon kuolemaa...
Ellen sit tainnuta itseeni unilääkkeillä, jota teen liian usein.
Ups, olenko ainoa, jolla on tarinavarasto? Mulla on siis erilaisia tarinoita SciFi /Historia/ Nykypäivä, joita aina jatkan. Nappaan tarinan ja sen maailman ja teen siihen yksityiskohtia. Usein kyllä nukahdan liian äkkiä (nyt kun ei ole suurempaa stressiä). Mulla ois aika monta romaania jo valmiina :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:56"]
Ups, olenko ainoa, jolla on tarinavarasto? Mulla on siis erilaisia tarinoita SciFi /Historia/ Nykypäivä, joita aina jatkan. Nappaan tarinan ja sen maailman ja teen siihen yksityiskohtia. Usein kyllä nukahdan liian äkkiä (nyt kun ei ole suurempaa stressiä). Mulla ois aika monta romaania jo valmiina :)
[/quote]
Mulla oli ennen, mutta nykyään en pysty enää katoamaan noihin tarinoihin. En oikein tiedä mitä tapahtui ja miksi en saa enää tarinoita aikaan, toivoisin että kyky olisi säilynyt. Ehkä se palaa vielä :) Harvemmin tarinat sijoittuivat nykyaikaan, ennemmin johonkin fantasiamaailmaan tai sitten historiaan.
28
Yleensä olen sellaisessa haavemaassa iltaisin. Paikassa jossa kaikki on hyvin ja on hyvä olla.
Joskus mä menen päivälläkin nukkumaan, että pääsen tuonne. Juuri ennen nukahtamista se tuntuu niin käsinkosketeltavan todelliselta. Näen myös paljon unia tuosta paikasta.
Useimmiten sitä, kuinka monta tuntia ehdin nukkua ennen kellon soittoa.
Et voi kunpa vauva nukkuisi hyvin, pitkään ja HILJAA (hänellä tapana mölistä todella kovaa ja jopa itkeä unissaan) ettei koko seuraava päivä olisi helvettiä väsymyksen ja syvenevän unenpuutteen vuoksi. En osaa itse nukkua ollenkaan päivällä vaikka olisin miten väsynyt :(
Ajattelen ihanneminääni, unelmaani siitä mitä olisin ja mitä osaisin ja missä esiintyisin ja kenelle :-D Oikeasti olen armoton esiintymisjännittäjä.
Ajattelen, että mies jonka kanssa minulla on juttua olisi vieressäni. Kiedon toisen käteni "ympärilleni" jne. Ahh..
Tai sitten vain mitä töissä huomenna tapahtuu..