Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen: pitkä halaus ihastuksen kanssa vai suudelma ventovieraan kanssa

Vierailija
04.08.2021 |

Kumpi pahempaa pettämistä? Mielestäni ykkösvaihtoehto. Mies väittää, että mitään ei tapahtunut, mutta todistin kyseistä tapahtuma ja halaus oli täynnä tunnetta.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä halaus tapahtui siis, kun hain miestä harrastuksesta. Ap

No, hui. Tuskin se olisi sinun silmien edessä halannut, jos jotain olisi meneillään.

Mutta kyllä sinulla ihan mietinnän paikka on opitko elämään sen kanssa, että tuo nainen, eikä harrastus ole häviämässä mihinkään.

Mies ei tiennyt, että näin halauksen. Olin autossa odottamassa häntä, kun mies halasi naista harrastuspaiksn edessä. Ap

Vierailija
22/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voi halata edessäsi, tiedätkö, mitä tekee kun et ole paikalla? Ei välttämättä mitään, mutta mieti asiaa.

Ei siis tiennyt, että olin autossa ja näin halauksen. Ap

Mies ei tiennyt, että olit tulossa hakemaan?

Olin etuajassa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan hyvin nuoria tai sitten elämän hallinta ei ole kohdillaan. Ei lämpimiä ihmissuhteita vastakkaiseen sukupuoleen parisuhteessa oleva henkilö luo. Kyllä se oma kumppani on paras ystävä.

Mitä kännisuuteluun tai pusutteluun tulee, ei parisuhteeseen kuulu. Jättää viinat juomatta, mikäli kontrolli pettää. Viinan piikkiin ei voi mitään laittaa, itse kukainenkin kulauttaa kurkustaan alas. Parisuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen.

T. +50

Vierailija
24/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole selvä juttu ap. Mies pettää sinua varmasti jo naisen kanssa. Ero on ainut vaihtoehto.

Vierailija
25/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen ajatellut, että voi olla, että pettää. Lasten takia ei haluaisi tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Ap

Vierailija
26/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voi halata edessäsi, tiedätkö, mitä tekee kun et ole paikalla? Ei välttämättä mitään, mutta mieti asiaa.

Olin etuajassa. Ap

Eli mies tiesi, että olet tulossa hakemaan. Pettäjät on ylitarkkoja ja mies olisi ollut varovaisempi jos olisi ollut pienikin mahdollisuus jäädä kiinni.

Vierailija
27/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Vakioaihe: viikon kauheimmat pettämisjutut kehiin. Pettämisjutut ovat vauvapalstan parasta viihdettä. 

Vierailija
28/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää ainakin henkisesti. Eli ajatukset ovat naisessa. Jos mitään fyysistä ei tapahdu, sinun pitää miettiä, oletko valmis pääsemään yli miehen tunteista. Tottakai yhteydenpito pitää lopettaa naiseen. Jos mies todella haluaa pitää sinut, hän lopettaa yhteydenpidon.

Vierailija
29/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen ajatellut, että voi olla, että pettää. Lasten takia ei haluaisi tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Ap

Haluatko sinä sitten elää epävarmuudessa?

Vierailija
30/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä sinä oletit? Että mies suoraan myöntää, että pettää?

Vierailija
31/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin etuajassa. Ap

Eli mies tiesi, että olet tulossa hakemaan. Pettäjät on ylitarkkoja ja mies olisi ollut varovaisempi jos olisi ollut pienikin mahdollisuus jäädä kiinni.

Tätä mieltä minäkin olen. Voi olla, että lohdutti naista jostakin. Pettämisen kyllä vaistoaa aina. Jokin on erilailla. On poissaolevuutta, ärtyneisyyttä yms. Luota ap vaistoosi. Seuraile vielä tilannetta.

Vierailija
32/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Vakioaihe: viikon kauheimmat pettämisjutut kehiin. Pettämisjutut ovat vauvapalstan parasta viihdettä. 

Vakioaihe siksi, että pettäminen on kauhean yleistä. Omalla työpaikalla todistanut monia sivusuhteita. Ja kaikki perheellisiä.

Vierailija
33/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan yli-ikäinen, kun musta tuntuu toudolta, että harrastuksen jälkeen halattaisiin pitkään jonkun harrastuskaverin kanssa. Etenkin vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Mikä tämä harrastus on? Ei mulle ainakaan tulisi mieleen jonkun salitreenin tai englannin keskustelutunnin jälkeen heittäytyä halailemaan yhtään ketään harrastuskaveria.

Vierailija
34/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tilanne on vaikuttanut siihen arkeen?

Vierailija
35/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuosta voi vielä tehdä mitään päätelmiä pettääkö vai eikö.

Jos asia vaivaa, juttele miehen kanssa ja kerro miltä tilanne näytti. Jos miehestä ei saa mitään irti, voisin kuvitella että itse voisin vaikka soittaa naiselle ystävällismielisesti. Siinä ainakin katoaisi sellainen salakähmäisyys, joka ilmeisesti on nyt tilanteessa läsnä.

Vierailija
36/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan yli-ikäinen, kun musta tuntuu toudolta, että harrastuksen jälkeen halattaisiin pitkään jonkun harrastuskaverin kanssa. Etenkin vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Mikä tämä harrastus on? Ei mulle ainakaan tulisi mieleen jonkun salitreenin tai englannin keskustelutunnin jälkeen heittäytyä halailemaan yhtään ketään harrastuskaveria.

Itse on 45v ja meillä on tapana halata kun tavataan ja erotaan ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
37/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuosta voi vielä tehdä mitään päätelmiä pettääkö vai eikö.

Jos asia vaivaa, juttele miehen kanssa ja kerro miltä tilanne näytti. Jos miehestä ei saa mitään irti, voisin kuvitella että itse voisin vaikka soittaa naiselle ystävällismielisesti. Siinä ainakin katoaisi sellainen salakähmäisyys, joka ilmeisesti on nyt tilanteessa läsnä.

Pitäkää nyt hyvät ihmiset muut poissa teidän parisuhteen ongelmista. Hyvissä suhteissa ei ole yleensä sitä kolmannen mentävää aukkoja ja pettäminen on seuraus niistä ongelmista

Järjestä ap ne lapset hoitoon ja puhukaan niin että myös kuuntelette.

Vierailija
38/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihadtumiselle ei voi mitään, omalle käyttäytymiselle voi. Jos mitään ei tee, niin ei myöskään petä.

Vierailija
39/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä neuvoista! Jään seurailemaan tilannetta. Tunnen mieheni niin hyvin, että varmasti aistin, jos jotain todella pielessä. Olenhan minäkin halaillut miespuolisia työkavereita, mutta ei niissä ole tunnetta ollut mukana. En sinänsä haluaisi rajoittaa mieheni oikeutta tutustua uusiin ihmisiin. Ja uskon, että vastakkaista sukupuolta olevatkin voivat olla vain ystäviä. Ap

Vierailija
40/57 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse on 45v ja meillä on tapana halata kun tavataan ja erotaan ihan sukupuolesta riippumatta.

Ok, saako kysyä, mikä harrastus kyseessä? Kuinka usein kokoonnutte?

Tietysti ymmärrettävämpää jos kyseessä tiivis ryhmä, tyyliin kuoro, joka matkustaa harrastusmatkoillekin ja on ollut kasassa vuosia, mutta ihan perus kerta viikkoon treenit liikuntaharrastuksessa tuntuu oudolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä