Hyi, ei sukkia kengissä! :(
Mulla on työkaveri, joka 'ei voi sietää sukkia, kun ne ahdistaa, ja mä oon tällänen luonnonlapsi' (asenne, joka myös oksettaa mua, tämä 'mä olen niin erikoinen ja villi ja ihmeellinen').
Se ei tosiaan koskaan pidä sukkia missään jalkineissa, ei nahkasaappaissa, talvikengissä, tennareissa, ei missään.
Mua yököttää sen jalat, ja missä kunnossa sen kengät mahtaa olla?? Ja sit se tietenkin kulkee paljain varpain ympäri toimistoa.
Kiitos, oli pakko avautua, en kehtaa kelleen oikeelle ihmiselle valittaa näin pienestä :)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:22"]
Miksi ihmiset eivät tajua pukeutua minun mieltymysteni mukaan?! "Minun tapani on sinun lakisi" olisi hyvä kaikkien pitää mielessä.
Saamarin wt-juntit.
[/quote]
Tapansa kullakin, mutta asiallisuus työpaikalla on ihan hyvä opetella siinä vaiheessa kun kasvaa aikuiseksi.
Minua yököttää myös kenkien käyttö ilman sukkia, silloinhan juuri jalat hikoilevat ja alkavat haista. Helteellä on paljon järkevämpää pitää sukat jalassa niin jalat hikoavat vähemmän eivätkä kengät likaannu.
Minäkin olen kotona paljain jaloin, töissä riisun kengät pois silloin kun istun mutta pöydän alta jalkoja ei kukaan näekään.
AP tässä. Siis sandaaleihin ei tietenkään sukkia, enkä käytä ballerinoissakaan (tosin nahkaisia en juuri pese), mutta siis tämä ihminen käyttää converseja, lenkkareita, nahkasaappaita, KAIKKIA kenkiä ilman sukkia. Onko se oikeasti teidän mielestä jotenkin järkevää?
Meillä ei käy asiakkaita mutta silloin tällöin palveluntarjoajien edustajia tai muita vieraita. Mä en tykkää siitäkään, että omien työkaverien kesken ollaan paljain jaloin, etenkään tälläisin jaloin jotka tarpovat kengissä ilman sukkia YMPÄRI VUODEN.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:21"]
Minäkin olen oksettava luonnonlapsi, villi ja vapaa. Suututtaako? Töissä pidän sentään sukkia yleensä.
[/quote]
Oletko oikeasti, vai sanotko vain noin? Miksi sitä pitää korostaa? Mun puolesta kaikki olkoot mitä on, mutta itsensä korostaminen ja 'söpöily' ovat asioita joita EN SIEDÄ.
t. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:43"]
jos vaikka ... niin, mutta luitko nyt ollenkaan, täällä ei käy asiakkaita, ei edes kotimaisia.
[/quote]
Eipä sitä tuossa viestissäsi lukenut.
[/quote]
Lukihan, se he henkilö kirjoitti, että: "Niin, kaikki toimistotyöläiset eivät tapaa asiakkaita ikinä. "
Ei minua haittaa, vaikkei joku käyttäisi koskaan sukkia, mutta pitää ainakin kengät olla jalassa, edes ne sandaalit. Ehkä omalla työpisteellä voi olla ilman, jos jalat pysyvät pöydän alla.