Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-23-vuotiaat ovat hirveimpiä työntekijöitä.

Vierailija
11.09.2014 |

Surkea työmoraali. Ei ammatillisuutta, vaikka olisi koulutus. Mielestäni aikuisten kuuluu pistää nuoret kuriin. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta.

T: 23-vuotias esimies

Vierailija
2/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi täytin eilen 24.. pitääkin muistaa pomolle mainita että miten olis ylennys, kun oon nyt vastuullisempi ja moraalisempi kuin toissapäivänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ja ilkeimpiä ovat 55+ naiset!

Vierailija
4/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä sitä nuorena raatamaan, kerkee sitä sit joskus 3kybäsenäki. Mukavampi nukkua aamulla pitkään :)

Vierailija
5/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D mulla on aika korkea työmoraali. Työpaikka olis, mutta en saa tehdä vielä täysin itsenäisesti töitä, kun valmistun vasta keväällä. Oli tarkoitus olla torstait ja perjantait töissä ja alkuviikko koulussa, mutta töissä on nyt niin kauhea kiire ettei mua ehditä kouluttaa. :(

Vierailija
6/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut. Minusta esim. nuoret myyjät ovat tosi mukavia ja innokkaita auttamaan. Terkuin vanha täti

Vierailija
7/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko kenties joku kyseisen ikäluokan edustaja haaveilemasi työpaikan/ ylennyksen?

Vierailija
8/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itse kokenut tuon olevan enempi yksilö- kuin ikäkysymys... Kyllä noita löytyy kaikista ikäluokista. Itse olen työskennellyt 15-vuotiaasta saakka useammassa työpaikassa, parissa 2-3v ajankin ja aina omannut kyllä korkean työmoraalin ja ollut ahkera. N24

Vierailija
9/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä työmoraalittomia laiskimuksia löytyy ihan kaiken ikäisistä.. omalla kohdallani eniten neljänkympin ylittäneistä naisista.

Vierailija
10/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ikis Ikis. Se nuori nainen EI palauta sun miestäsi, vaikka kuinka syytäisit näitä aloituksiasi av-palstalle. Tämä taitaa olla tänään jo ainakin viides?

Vierailija
11/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:14"]Pahimpia ja ilkeimpiä ovat 55+ naiset!
[/quote] Miksi tämä yleistys saa yläpeukkuja mutta aloitus alapeukkuja? Ihan sama juttu, ihan yhtä pahaa yleistystä.

Vierailija
12/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullut muiltakin tuota samaa. Eilen just kävi pomo sanomassa mulle, että kiva kun on viimein nuori työntekijä joka osaa hommansa eikä tarvi käskeä tekemään. Melko usein joku käy pyytämässä, että voinko käydä purkamassa just tulleen kuorman, kun kukaan muu ei millään ehtis ja mun osastolla on eniten ihmisiä töissä ja hämmästyy, kun olen jo purkanut ja laittamassa hyllyyn ilman, että kukaan on käskenyt.

Vierailija
13/13 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vieläkin laiska ja pakoilen vastuuta aina kuin vaan voin. Saman palkan tästä kuitenkin saa, vaikka kuinka rehkisi.

T. 40 -v äippä