Typerin valhe jonka uusi treffikumppani on keksinyt?
Minulla: Oltiin sovittu että otetaan yhteyttä päivällä ja sovitaan menoa illaksi. Laitoin pari viestiä, mutta ei tullut vastausta.
Lopulta kun oli liian myöhäistä enää sopia mitään, hän ilmoitti että ei ole vastannut, koska on tiskannut koko päivän :D
Kysyin että kuinka paljon astioita hänellä oikein on, ei enää sanonut mitään.
Kommentit (6)
Deittailetko eksääni? ADHD-tapauksilla tiskaamiseen saattaa hyvin mennäkin koko päivä.
Oltiin jo sovittu aika ja paikka treffeille mutta nainen laittoi viestiä että hänen polkupyörä on mennyt rikki joten ei pääsekään ja hänen pitää viedä pyörä korjattavaksi. Sattumoisin nainen oli juuri ennen tätä kysynyt että missä olen töissä..
En jaksanut edes alkaa kysymään että kävisikö joku toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin jo sovittu aika ja paikka treffeille mutta nainen laittoi viestiä että hänen polkupyörä on mennyt rikki joten ei pääsekään ja hänen pitää viedä pyörä korjattavaksi. Sattumoisin nainen oli juuri ennen tätä kysynyt että missä olen töissä..
En jaksanut edes alkaa kysymään että kävisikö joku toinen päivä.
Mee töihin!
Monta kertaa yritin sopia treffit yhden vetkulin kanssa, mutta ei ottanut onnistuakseen. Kaikkia tekosyitä en edes muista, mutta viimeisimpiä oli ainakin se kun jälkikasvua kuulemma vietiin lanssilla sairaalaan. Alkoi kuulostamaan jo kohtalaisen sairaalta.
Yksi mies kertoi kiven kovaan olevansa kotonsa kovassa vatsataudissa, mutta kummasti kyllä oli tarpeeksi terve viedäkseen toisen deitin ravintolaan. Vilkuttelin, kun kävelin siitä ohitse.
Hoh. Onhan niitä.