Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelusta yli 20 vuotta aikaa, silti näen joskus painajaista, että olen unohtanut suorittaa jonkun tentin

Vierailija
03.08.2021 |

Ja sitten unessa menen sinne opiskelupaikkakunnalle, josta löytyy pölyttynyt opiskelija-asunto ja mun sinne unohtamat tavarat.
Näkeekö muut tällaisia unia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni näkee tuollaisia unia, hän valmistui maisteriksi 1985. Kertoi joskus, että opiskeluaika oli opintojen ja työn yhteensovittamista, varmaan sieltä jäi joku tenttipelko, kun joutui perumaan töitä, että pääsi tenttiin.

Vierailija
2/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen vieläkin ja 20 vuotta opinnoista. Näen myös unta että saa potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näen unta, että en ole vieläkään valmistunut diplomi-insinööriksi vaan paljon tenttejä puuttuu. Tämä ei kuitenkaan ahdista juuri lainkaan verrattuna usein toistuvaan painajaiseeni nimittäin....

...minut lähetetään uudelleen varusmiespalvelukseen ja yritän selittää, että olen jo käynyt sen kauan aikaa sitten ja mulla on sotilaspassi, jolla voin todistaa sen. Kukaan ei usko eikä selittelyni kiinnosta vaan minut laitetaan suorittamaan vuoden mittainen palvelus uudelleen kaiken sen paskan kera mitä 1992 oli tarjolla Suomen kovakurisimmassa paikassa... Se maanalainen bunkkeri siellä jossain (pirun)saaristossa... :D

Vierailija
4/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on todennäköisesti joku tentti vielä suorittamatta. Käy läpi opintorekisteri ja suorita puuttuva tentti, niin pääset tuosta kirouksesta eroon.

Vierailija
5/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 1999 ja edelleen näen unia joissa joku tentti on tekemättä. Yleensä ruotsi tai matematiikka jäänyt kesken ja sitä pitää unessa suunnitella kuinka ne tenttisi.

Vierailija
6/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joskus unta että myöhästyn aloituksesta ja paikka jää saamatta. Olen vaihtanut alaakin aikuisena, on hyvä toistaiseksi voimassa oleva työ ja eläkeikään muutama vuosi, joten tuskinpa enää tässä kouluja tarvitsee käydä. Nuo unet kai kuvastaa oikeasti jotain muuta vaihetta alitajunnassa, luulen.

Vierailija
7/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen lukioajoista unta, että vielä puuttuu joku kurssi suorittamatta, enkä valmistu sen takia. Ihana tunne aina herätä ja muistaa, että siitä onkin jo yli 20v, kun sain valkolakin päähän!

Vierailija
8/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unta, että en ole tehnyt ylä-asteen äidinkielen ainettani. Olen päässyt ylä-asteelta 40 vuotta sitten.

Vierailija
9/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näen noita unia.

Vierailija
10/10 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen lukioajoista unta, että vielä puuttuu joku kurssi suorittamatta, enkä valmistu sen takia. Ihana tunne aina herätä ja muistaa, että siitä onkin jo yli 20v, kun sain valkolakin päähän!

Sama!

Nään myös unta usein, että olen takaisin opiskeluaikojen kamalassa pikku yksiössäni:D Se oli sen verran hirveä paikka väkivaltaisine naapureineen, että ei ihme jos on jääny jotain ahdistusta ja traumoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi