Minusta ei ikinä tule mitään
Opiskelen tällä hetkellä ammattikoulussa lastenohjaajaksi. Opinnot ovat sujuneet hyvin, ammatillisissa aineissa olen pärjännyt loistavasti, aina kiitettävin arvosanoin.
Humanistissa aineissa olen aina ollut myös lahjakas, kielet ovat olleet helppoja oppia ja mielekkäitä.
Opintoni kuitenkin tuntuvat jäävän nyt kiinni matemaattisista aineista, en saa millään edes peruslaskutenttejä läpi. Haukkukaa joo tyhmäksi, sitä olenkin. Minulla on hahmotushäiriö ja ADD, joten tosi vaikeaa saada mitään aikaiseksikaan. Turhaudun, kun tentit eivät mene heti läpi ja minulla on kamala numerokammo, aivot menee solmuun heti kun näenkään laskutoimituksia.
Ahdistaa ja pelottaa, että jääkö tulevaisuus nyt tästä kiinni.
Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (25)
Voi tulla jos löydät ajoissa oikeat ihmiset elämääsi sua tukemaan ja auttamaan.
Hommaa yksityisopettaja jos rahaa on
No itseasiassa olen sitäkin miettinyt että hankkisin jonkun valmentajan tähän hommaan.
Loppukuusta menen epilepsian takia sairaalaan seurantaan, pitää kysellä sieltä voisinko saada ADHD-lääkkeitä, jos vähän auttaisi kärsivällisyyttä parantamaan. 😀
Ap
Ap: Laske ja laske ja laske niin monta kertaa että laskut alkavat sujumaan. Minulla oli itselläni sama ongelma jonka selätin kun etsin YouTubesta ihan peruslaskuvideoita. Ne auttoivat minut alkuun niin että vaikeammatkin laskut sujuivat ja olen siis ollut aina jollain lailla matikkavammainen ihminen aina. Luokaltani yksi tyttö joutui uusimaan yhden laskutentin seitsemän kertaa mutta pääsi hänkin lopulta läpi. Eli tahkoamista se vaatii mutta tunne on aivan mahtava kun pääsee laskutentistä läpi. Tsemppiä!
Maksullinen yksityisopettaja voisi olla hyvä. Varmaan osaisi ja opettaa niin että ymmärtäisit.