Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna lämpöön :)

Vierailija
19.08.2014 |

Kävin hetki sitten katsomassa kohteeseen luvattuja lämpötiloja. Täyttä aurinkoa ja +30C minimissään.

Tässä odotellessa olen valmistautunut. Vaatteet ja kaikki muu on valmiina sillain ettei tarvi, kuin laittaa matkalaukkuun. Varpaankynnet lakattuina. Kulmat nypitty. Kynsihuollossa olin eilen. Iho kuorittu ja rasvattu. Sheivattu kainalot, sääret ja bikinirajaus. Käsimatkatavaroissa kaikki valmiina. Vain läppäri ja kännykkä latureineen vielä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avaruuspuku mukana?

Vierailija
2/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta mä aina vähän ihmettelen näitä "etelän lämpöön" juttuja... Ihan kuin itse kohde olisi samantekevä kun ei edes nimeä jakseta mainita, vaan kaikki Alppien eteläpuolinen on vaan sitä "etelän lämpöä". Itse valitsen matkakohteeni muunkin kuin säätiedotuksen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Menetkö yksin, perheen kanssa vain kavereiden?

Nauti lämmöstä!

Vierailija
4/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tykkää ilmoitella paikkaa. Voin vaikka jäädä kiinni av-mammailusta. ;-)

Nauti ap matkasta äläkä välitä meistä kateellisista!

Vierailija
5/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:47"]En mä ainakaan tykkää ilmoitella paikkaa. Voin vaikka jäädä kiinni av-mammailusta. ;-)

Nauti ap matkasta äläkä välitä meistä kateellisista!

[/quote]

Onko vähän vainoharhaisen vikaa? Vai matkustatko ainoastaan kohteisiin joissa olet takuuvarmasti ainoa suomalainen?

Vierailija
6/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve menoa! Nauti lämmöstä ja vältä ebolaa:)

Vierailija
7/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kun täällä on tänään kiukkuisia mammoja liikenteessä.

Ei Suomesta nyt niin vilkasta lentoliikennettä ole, että jos mä ilmotan facessa lähteväni tänään jonnekin ja samana päivänä hehkutan sitä tällä palstalla, niin uskon monenkin tajuavan, että mä kirjottelen täällä pöljäpalstalla.

Vierailija
8/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mieheni kanssa kaksin. En yleensä huutele mihin menen.  Ja lomakohde on valittu monista eri kriteereistä. Ja toki sitä katselee keskimääräisiä säätilastoja varsinkin jos lämpöä hakee.  Ja tuo on erityisen tärkeää uusissa kohteissa. Meille uusissa.

Kyllä sitä kohteen säätiloja seurailee. Tuttu kohde toki ja sää ei petä tälläkään kertaa.

t. ap

Vierailija
9/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:59"]Hitto, kun täällä on tänään kiukkuisia mammoja liikenteessä.

Ei Suomesta nyt niin vilkasta lentoliikennettä ole, että jos mä ilmotan facessa lähteväni tänään jonnekin ja samana päivänä hehkutan sitä tällä palstalla, niin uskon monenkin tajuavan, että mä kirjottelen täällä pöljäpalstalla.

[/quote]

Eli on vainoharhaisen vikaa. Kyllä Suomessa aika vilkas lentoliikenne on...

Vierailija
10/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että kohdetta ei mainita - täällä tai esim. FB:ssä - kun pelätään että siihen suhtauduttaisiin jotenkin pilkallisesti - esim. Turkin tai Bulgarian rantakohteet ja niiden maine.

Vierailija
11/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit sitten tuoda ebolan Suomeen...

Vierailija
12/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 11:07"]Ajattelit sitten tuoda ebolan Suomeen...

[/quote]

Kyllä Obama sen tänne joka tapauksessa järjestää, eihän Suomea voi jättää sivuun NWO-ohjelmasta.

Vierailija
13/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana huudella matkoista. Facessä varsinkaan. Matkan jälkeen sitten tulee ladattua kuvia kohteesta ja kohdetta emme ole koskaan salanneet. Meille on yksi ja sama mitä muut ajattelee jostain kohteesta.

Ja kyllä on käytynä Alanya, Kultahietikko, Sunny Beach, Rhodos, Lanzarote, Santori, Teneriffaa, ja laajasti Gran Canariaa.

t. ap

Vierailija
14/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa matkaa, nauttikaa lämmöstä, hyvästä ruoasta/juomasta ja toisistanne.

t. yksi, jonka loma meni taas pilalle kiukuttelevien lapsien takia

Vierailija
15/15 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks käyt vain noissa wt-kohteissa? Mee mexicoon, vietnamiin, balille tai arabiemiraatteihin. Kokemuksia, kokemuksia! Kun käyt jossain erilaisessa maassa, niin huomaat että noi turkki-bulgaria-espanja-kreikka maat on täysin samaa paskaa samoine paskasine uima altoineen ja turistiromuineen. Hyhh. Joo ja olen käynyt itsekkin aikoinaan, en enää!