Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viettää puolet ajasta yksin mökillä

Vierailija
03.08.2021 |

Ostettiin mökki ja mies on käytännössä asunut siellä koko kesän, ja aikoo asua syksyllä puolet tai enemmänkin ajasta. Olisiko tämä sinulle puolisona ok ? Itse en työn vuoksi voi asua mökillä, mies etäilee.

Mies viettää puolet ajasta yksin mökillä

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro lapsista t. muusta mitä "kaupungissa" miehesi pitäisi tehdä. Otaksun, ettei ole lapsia tms. eli mies voi olla mökillä. Siis mikset pidä hänen mökkeilystään? Epäiletko, että juo tms. ?

Vierailija
2/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saispahan kerrankin omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko mikä täsmälleen häiritsee? Sinulla on yksinäistä vai mikä? Koska sen ymmärrän, onhan se outoa jos tuntuu puolet ajasta, että on parisuhteessa yksin.

Vierailija
4/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin viettää enemmän aikaa mieheni kanssa. Siksi ei. Ymmärrän hyvin, jos ärsyttää. Toisille tämä olisi ideaalitilanne.

5/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä se varmaan olisi minulle ok, koska pidän yksin olemisesta. Periaatteessa taas ei olisi ok, koska avioparin kuuluu asua yhdessä, paitsi jos esim. työ tilapäisesti edellyttää muualla asumista, mistä ei ole ap:n tapauksessa kyse.

Vierailija
6/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siellä yksin ole. 

Vierailija
7/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Käytännössä se varmaan olisi minulle ok, koska pidän yksin olemisesta. Periaatteessa taas ei olisi ok, koska avioparin kuuluu asua yhdessä, paitsi jos esim. työ tilapäisesti edellyttää muualla asumista, mistä ei ole ap:n tapauksessa kyse.

Miksi avioparin kuuluu asua yhdessä? Missä niin sanotaan?

Vierailija
8/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huikean onnelliselta suhteelta. Tosin ymmärrän vasta eronneena, että mökki voittaa naiset 100/100.

Missä päin miehesi mökki on, jos lähtisin seuraksi kaljoittelemaan?

Vierailija
9/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olemista vartenhan te varmaan mökin ostitte? Ensimmäinen kesäkin vielä uudella mökillä näin etätyöaikaan. Tottakai mies on siellä nyt!

Vierailija
10/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko mikä täsmälleen häiritsee? Sinulla on yksinäistä vai mikä? Koska sen ymmärrän, onhan se outoa jos tuntuu puolet ajasta, että on parisuhteessa yksin.

Kroonisen ripulin takia kämppä haisee usein aika pahalle, mutta ei voi mitään. Olen alkanut epäillä että mies ei siedä paska hajua tai sairauttani.

AP

Vierailija
11/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroonisen ripulin takia kämppä haisee usein aika pahalle, mutta ei voi mitään. Olen alkanut epäillä että mies ei siedä paska hajua tai sairauttani.

AP

Ei millään pahalla, mutta ymmärrettävää... Toivottavasti saat apua sairauteesi. 

Vierailija
12/12 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä sitten jos hän siellä haluaa asua. Antaisin asua. Mies joko haluaa vaihtelua elämäänsä tai sitten enteilee eroa. Molemmat ihan ok asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi