Haapasalon pakaste Hatsapuri maksaa Melkein 10€ meidän lähi k-supermarketissa. Kannattaako ostaa?
Mikä siinä paketissa maksaa? Se näyttää myös pieneltä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noi pakastehatsapurit tekee, kai paketissa on mainittu valmistaja?
Maailman suurin ja paras hatsapurileipomo.
Ai ukrainassako ne tehdään.
Parhaat tulee Puumalasta.
Juu, en osta koska on niin kallista, en edes yksittäisenä pientä joita Prismoissa myydään, nekin on kokoonsa nähden liian kalliita.
Pakastettua en ole kokeillut, mutta ostin Haapasalon myyntikojusta tuoretta, ihan ok. Ei kuitenkaan mitään verrattuna Georgiassa syömääni, oli nimittäin tosi hyvää :)
Tämä Haapasalon hatsapuri on niin sanottu suljettu malli, kun taas itse söin Georgiassa niin kutsuttua avointa mallia. Avoin on mielestäni parempi.
Joku 5-6 euroa ehkä vielä menisi pienestä piiraasta mutta ei mua huvita kymppiä maksaa.
Saan sillä jo reilu kilon annoksen jostain kebab tms ravintolasta.
Ei kannata. Ostettiin kerran Haapasalon myymänä. Kovasti (liian) juustoinen ja täyttävä. En ostaisi toista kertaa.
Yksi lätty kahdelle on ihan ok. Ei mikään tajunnan räjäyttävä, ja käy yksitoikkoiseksi jos puolikasta enemmän syö. Jos haluan jotain ihanaa ja juustoista, ostan hatsapuria mieluummin kyllä juustopizzan.
Kotona leivotusta tulee yhtä hyvää, mutta leipään olennaisesti kuuluva sulguni-juusto nostaa kotitekoisen leivän kuluja jonkin verran. Toistaiseksi en ole löytänyt sulgunia normaaleista ketjumarketeista, joten se täytyy hakea etnokaupoista.
Kyllähän kaikkea kannattaa itse maistaa mitä ei ole maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noi pakastehatsapurit tekee, kai paketissa on mainittu valmistaja?
Maailman suurin ja paras hatsapurileipomo.
Ai ukrainassako ne tehdään.
Hatsapuri on Georgiasta.
Pitääkö tuo syödä borjomin kanssa? Anteeksi Georgia mutta borjomi on aika kuraa. Joko se oli pilalla tai sitten sen kuului maistua siltä.
Sulgunia jos löytää juurikin etnokaupoista niinon todella helppo tehdä itse. Taikina vaivautuu kätevästi, kohotus vie vain aikaa.
Tuoreena parasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Ostettiin kerran Haapasalon myymänä. Kovasti (liian) juustoinen ja täyttävä. En ostaisi toista kertaa.
Paljonko se Haapasalon myymä maksoi ja minkä kokoinen?
Tuo k-kaupassa myytävä 10e pakaste on vain varjo siitä oikeasta tuoreesta Haapasalon hatsapurista, joka maksaa 12e suoraan kojusta. Pakastettu maistuu suorastaan pskalle verrattuna tuoreeseen. Olen varma että tuon pakasteen tekee joku eri firma. Alihankkija tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se Haapasalon myymä maksoi ja minkä kokoinen?
12e ja on vähän isompi kuin se pakasteversio.
Hyvästä kannattaa maksaa. Herkullinen ja riittävästi kahdelle iltapalaksi. Mitä väliä sillä on kuinka monta kiloa mautonta kebsua sillä rahalla saisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä esimerkki ruuasta joka ei sovi pakastamiseen ollenkaan, se pitää syödä tuoreena ja uuni lämpöisenä, ja mielellään vielä siellä Georgiassa. Vähän kuin Guinness ei kestä kuljetusta.
Ei maistu guinness hyvältä hanasta suomessa vai? Tölkitys on se ongelma eikä kuljetus.
Inhottava rasvainen 'jöntti". En ostaisi, kerran olen maistanut, eikä ollut mun juttu. Yök, puistattaa ihan kun muistelen.
Tulihan sitä maistettua kun niin siitä pidetään juttua yllä Ei ollut hintansa väärti, missään tapauksessa. Tämä on näitä uutuus tuotteita joita ei vuoden päästä löydy mistään.
Kallis, mutta todella hyvän makuinen riittää kahdelle