Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työskentelen Subwayssa

Vierailija
18.08.2014 |

Tahdotko kysyä jotain?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä on niin paljon listeriaa?

Vierailija
2/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että joku haluais kysyä jotain, kun viikon sisään täällä oli jo vastaava, tosi pitkä ketju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiakkaiden ruokaan päätynyt koskaan mitään "ylimääräistä"? Vahingossa/tarkoituksella?

Vierailija
4/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä tilataan?

Vierailija
5/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:44"]

Miksi luulet, että joku haluais kysyä jotain, kun viikon sisään täällä oli jo vastaava, tosi pitkä ketju?

[/quote]En mä ainakaan ole nähnyt sitä. Ei täällä kaikki joka päivä käy. En oo ap.

Vierailija
6/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

söisitkö itse subia?

Vierailija
7/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Subwayssa on epäsiistimmät pöydät kuin muissa pikaruokapaikoissa?

Vierailija
8/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte tyhmiä asikkaita? Muutama täyte ja korkeat hinnat. Olen aina ihmetellyt miten subway on vielä pystyssä. Ei se tyhmä joka pyytää..

Vierailija
9/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listeriakysymykseesi en osaa vastata, ja itse en ole myöskään asiakkaan ruokaan pudottanut mitään. Syön puolikkaan subin silloin tällöin ollessani vuorossa. Tilaamisesta voit lukea Subin nettisivuilta tai oikeasti vaan kertoa paikanpäällä että et ole ennen käynyt.

Vierailija
10/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjun tunnuslause "eat fresh" totta? Ovatko ainekset oikeasti tuoreita?

Vierailija
11/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytien siisteyshän on työntekijöitä kiinni. Monessa Subissa on liian vähän työntekijöitä/vuoro, johtuisiko ehkä siitä..

Ap

Vierailija
12/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teillä on helposti tilattava tuote keksitty?

Siis sellaiselle asiakkaalle jota ei kiinnosta niinkään valita niitä osia, vaan haluaa vain 15cm perussämpylän?

Saako tilattua jo ja millä nimellä sellaisen tilaan?

Vierailija
13/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:52"]

Pöytien siisteyshän on työntekijöitä kiinni. Monessa Subissa on liian vähän työntekijöitä/vuoro, johtuisiko ehkä siitä..

Ap

[/quote]

saatko sinä kritisoida täällä työnantajaasi?

Vierailija
14/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko tilatessa sanoa noin pitkä litanja? Eikö riitä vaan että kinkku tms.?

Vierailija
15/41 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt oikeesti, ei se tilaaminen ole vaikeaa! Älkää ottako siitä turhia paineita... Vastaatte vain myyjän kysymyksiin, ei muuta. (En ole ap)

Vierailija
16/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kasvikset tehdään joka päivä, oletan tämän olevan ketjun yleinen käytäntö. Vain oliivit, suolakurkut ja jalapenot tulevat säilykkeinä. Leivät tehdään myös päivittäin, samoin keksit.

Subwayn idea on, että valitset itseleipäsi sisällön, joten "hetivalmis"-subeja ei ole. Voit toki pyytää myyjää laittamaan leipääsi esimerkiksi kanaa ja kaikki suositustäytteet.

En tietääkseni ole kritisoinut ketään. Kun asiakkaita on paljon, ei aikaa siivoamiselle jää ennen sulkua. Muut pikaruokapaikat ovat Subway-liikkeitä usein suurempia>enemmän työntekijöitä>enemmän aikaa siivota.

Ap

Vierailija
17/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne täyttää otetaan samoilla hanskoilla joka astiasta? Tällä tavalla kurkkuun menee vähän kanaa ja juustoon vähän kinkkua jne. Ei hyvä! Jokaisessa astiassa pitäisi olla oma otin.

Vierailija
18/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:59"]

Hei nyt oikeesti, ei se tilaaminen ole vaikeaa! Älkää ottako siitä turhia paineita... Vastaatte vain myyjän kysymyksiin, ei muuta. (En ole ap)

[/quote]

No mua harmittaa se tilaaminen monin tavoin. Ensinnäkin en tiedä niitä makueroja, joten vaikea valita sitten makuja kun ne kuitenkin riitelee. Esim. ne kastikkeethan pitäisi testata jokainen ennen kuin tietää miltä ne maistuu ja minkä kanssa ne sopii? Eli pitää ostaa mooonta ei-niin-hyvää-sämpylää, ennen kuin tietää ne maut ja osaa tilata oman makuisensa.

Mutta joo, kaipaisin kyllä sitä testattua basic-versiota, en jaksa miettiä mitään sämpylän paahtoasteita ja sopiiko se oliivi tähän mun hunajakastikkeeseen. Noh, ei tuu kovin usein käytyäkään, ei ole oikein mun juttu.

Vierailija
19/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä muistatte mitä kasviksia asiakas toivoo subiinsa varsinkin jos leipiä ostetaan kerralla enemmän. Haen sillon tällöin meille molemmille subit ja aina myyjätytöt kysyy kerralla molempien leipien kasvikset... siinäkun luettelee nopeesti, et "tohon kalkkunaan kaikki muut paitsi tää ja tää,  kinkkuleipään kaikki muut paitsi tää tää ja tää" :D Aina menee oikein, eikä ikinä pyydetä toistamaan. Hyvä kun ite muistan noi :D

Vierailija
20/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko ilmaiset subit lounaaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä