Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet kun iskee napostelunälkä tai tekee mieli makeaa?

Vierailija
18.08.2014 |

Esim. töistä tullessa tekisi mieli ahmia vaikka mitä, mutta miten tuon himon saa hillittyä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:13"]Ahmin itseni turvoksiin ja valitan sängyssä pahaa oloa, väsymystä, vatsavaivoja ja närästystä. Saatan pieraista muutaman eläkeläispierun ja itkeä itseni uneen lilluessani omissa eritteissäni. Ja vannon joka kerta laihdutuskuurin alkavan huomenna. Byhyy

[/quote]

Mikä on eläkeläispieru?? :D

Vierailija
22/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:13"]Ahmin itseni turvoksiin ja valitan sängyssä pahaa oloa, väsymystä, vatsavaivoja ja närästystä. Saatan pieraista muutaman eläkeläispierun ja itkeä itseni uneen lilluessani omissa eritteissäni. Ja vannon joka kerta laihdutuskuurin alkavan huomenna. Byhyy

[/quote]

Mikä on eläkeläispieru?? :D

[/quote]

Todella märkä pieru :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeannälkään: 1-2 lusikallista hunajaa. Suolaisen nälkään 1 rae merisuolaa. T: bmi 19

Vierailija
24/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken oli semmonen. Söin rypäleitä. Vesimeloni on myös hyvä, ja nektariinit. Hedelmät ylipäätään. :) Rypäleitä syödessä saa sen napostelun samalla kun vetelee niitä suuhun karkin tavoin.

Vierailija
25/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:21"]Makeannälkään: 1-2 lusikallista hunajaa. Suolaisen nälkään 1 rae merisuolaa. T: bmi 19

[/quote]

Tarviipa kokeilla.

Suolaa ihminen kyllä tarvii muutenkin.

Vierailija
26/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"]Just äsken oli semmonen. Söin rypäleitä. Vesimeloni on myös hyvä, ja nektariinit. Hedelmät ylipäätään. :) Rypäleitä syödessä saa sen napostelun samalla kun vetelee niitä suuhun karkin tavoin.

[/quote]

Ja vielä parempi jos on kivellisiä rypäleitä niin joko alkaa vituttamaan se blokkaaminen et lopettaa kokonaan tai sitten puree pari siementä rikki ja on paskan maku suussa niin ettei tee mitään enää mieli :D

Suosittelen pesemään myös hampaat, eikä kannata huuhdella suuta kunnolla, koska sit kun laittaa suuhun jotain herkkua, se maistuu siis NIIIIN hirvittävältä ettei tahdo enää :D

Vierailija
27/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan hurahtanu viinirypäleisiin! Eipä niitäkään nyt varmaan liikaa kannattais syödä, mut siinä missä ennen ostin makeennälkään 350-400g megajättimättökarkkipussin, ostan nykyään 500g viinirypäleitä, ja ai että kun maistuu hyvältä, eikä olokaan oo niiden jälkeen niin karsee.

Vierailija
28/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön silloin völipalan, koska naposteluhimo tulee mulla vaan silloinkun oikeasti on nälkä.

Vierailija
29/38 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat! Toimii ainakin mulla, hampaiden pesun jälkeen ei mieli tee syödä mitään.

Vierailija
30/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myydään sairaan hyviä kirsikkatomaatteja semmosessa kolmion mallisessa rasiassa. Kanessakin taitaa lukea jotain Candies...on tosi makeita. Niitä mie napostelen iltaisin.

Vierailija
31/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin juon ison lasillisen vettä ja sitten laitan ruokaa. Yleensä nälkä lähtee syömällä, miksi siirtää sitä napostelemalla. Jos on aivan hillitön nälkä, sitten laitan jotain todella pikaista ruokaa esim. munakkaan ja siihen tuhtia täytettä. Aterian päälle joku makea pala jälkkäriksi, esim rivi suklaata ja kupillinen hyvää kahvia.

Vierailija
32/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi mustaa teetä maidolla ja hunajalla toimii minulla.

Vierailija
33/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee mieli, sitten ostan herkkuja. Syön muuten monipuolisesti ja pidän kyllä huolen, että ylimääräiset kalorit tulee kulutettua. Helppoa. :)

Vierailija
34/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koluan kaikki kaapit läpi ja totean ettei ole mitään naposteltavaa tai edes makeaa ellei satu olemaan hunajaa josta teen kupillisen lämmintä hunajamaitoa.

Vierailija
35/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan kunnon aterian. Ruoka on laitettava joka tapauksessa kun kaikilla muillakin on silloin nälkä. Jos en pysty odottamaan ruuan valmistumista, narskuttelen pari hapankorppua tai porkkanan.

Makeanhimoa pystyn vastustamaan vain sillä ettei kotona ole mitään herkkua. Muuten vetelisin keksipaketit ja suklaat parempiin suihin parin minuutin taistelun (itseni kanssa) jälkeen. On pakko vedellä vaan jotain porkkanaa tai ruisleipää ja juoda iso mukillinen teetä korvikkeeksi.

Vierailija
36/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maitorahka ja ananas mikään karkin korvike olekaan. Itselleni ei tule niin helposti sokerinhimoa, kun syön riittävästi proteiinia (rahka, liha/kana/kala/muna) ja rasvoja (pähkinät). Itselleni tuo rahka on parempi aamupala kuin leipä.

Mutta sokerinhimoon auttaa minulla vain karkki. Ikinä en syö mitään kaakaoita, jos haluan karkkia. Ja jos haluaa olla syömättä karkkia, ei osta sitä.

Ja itselläni tuo napostelunhimo on yleensä nälkää, johon auttaa syöminen. Saatan laittaa ruuan vähän aiemmin. Nyt on nälkä, ja olen syönyt aamiaisen ja lounaan välissä luumun, kun en ihan kymmeneltä vielä voi syödä lounasta. 

Vierailija
37/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haluan napostella, koska mulla on nälkä tai olen väsynyt. Jos ehdin, syön ruisleipää ja sen jälkeen annan itselleni luvan syödä suklaata, jos edelleen sitä haluan. Jos en ehdi, annan tunteelle periksi ja syön suoraan suklaata.

Vierailija
38/38 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sillon syödään, ettei nälkä muutu kiljuvaksi! Syötkö välipalan ennen töistä lähtemistä tai kotimatkalla? Itse otan tuolloin hedelmän, rahkan tai proteiinipatukan. Sillä kestää ruokaan asti. Syö useammin, niin pääset noista mieliteoista.