Vatsaongelmat, akne ja väsymys.
Lyhyesti, kärsin viime syksynä viikon kestäneestä ripulista, selkä ja vatsakivut olivat niin hirveät että jouduin kaksi kertaa sairaalaan. Ulostin housuuni useasti. Ripuli johtui anaaliyhdynnästä/siemennesteestä peräsuolessa. Typerästi tehty.
Jonkin aikaa tämän jälkeen minulle puhkesi ensimmäistä kertaa ikinä hirveä akne jota en vieläkään ole saanut millään taltutettua. Hiukset lähtivät tupoittain ja ovat edelleen ohuet. Vatsani oli löysällä joka aamu.
Verikokeet, ulostekoket, kaikki tehty (paitsi heliko ja madot). Peräsuoli tähystetty.
Syön probiootteja ja olen yrittänyt poistaa ruokavaliosta erilaisia ruokia, mikään ei auta.
Stressaan paljon ja minulla on kyllä stressivatsa mutta en saa mielestäni faktaa että oireet alkoivat sen hirvitys ripulin jälkeen.
Joku suolessa varmasti mättää. Vatsaa turvottaa heti kun syön jotain.
Asunnossani saattaa olla sisäilma ongelmaa, tukkoisuuteni ja ruumiinlämmön heittelevä vaihtelu viittaisi siihen, mutta liian monta aiheuttaja ehdotusta ja ei yhtäkään vastausta.
Onko kellään mitään ideaa miten voisin enää selvittää ongelmaa? Tai kokeilla? Vai onko vain kärsittävä virheistä.