Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäiskö joku DHL:n kuljetuksista, paketti tulossa

Vierailija
18.08.2014 |

Mulle on siis tulossa paketti Briteistä nettikaupasta ja se lähetetään DHL:n kyydissä eikä postissa. Sain viestin että mun pitäisi olla antamassani postitusosoitteessa arkisin 10-17 vastaanottamassa pakettia, mutta tuohan nyt on käytännössä ihan mahdotonta koska elämä. Joten mitä jos en ole paikalla kun lähetti tulee? Yrittävätkö toimttaa uudestaan vai voinko hakea paketin jostain? Osaisko joku auttaa, pliis :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie sen lähimpään postiin jos ei tavota sua

Vierailija
2/7 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin yrittävät soittaa olenko kotona, jos en toimituksen voi asiakaspalvelun kautta sopia muulle päivälle tai sopia noudon itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:22"]

Mulla ainakin yrittävät soittaa olenko kotona, jos en toimituksen voi asiakaspalvelun kautta sopia muulle päivälle tai sopia noudon itse.

[/quote]

Thanks! Tuo voisikin olla hyvä, että sovin asiakaspalvelun kanssa. Pitääkin etsiä sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Ja hyvä tietää, että yrittävät soittaa...

Vierailija
4/7 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät kerran toimittaa ja sitten vievät postiin. Itella jakelee DHL:n paketit Suomessa eli DHL:ltä ei kukaan soittele.

Vierailija
5/7 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski on aina soitellut ja on sovittu joskus tuonti työpaikalleni, joskus treffattiin marketin pihassa ja joskus olen tekstiviestillä antanut luvan jättää lähetys autokatokseen. Älyttömän hyvää palvelua olen saanut, vaikka asutaan ihan korvessa ja ihan varmasti olen kylän ainut ko. kuljetuksesta pakettia oottava ja voipi olla ettei koko kaupunkiin oo muuta tuotavaa ku mun lastenvaatenyssäkkä.

Vierailija
6/7 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viime viikolla DHL-paketti eikä etukäteen soitettu ja kysytty, olenko paikalla. Lähetti soitti vain ovikelloa ja toi paketin.

Vierailija
7/7 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun  (asun eteläsuomessa) dhl paketit on menneet Vantaalle (dhl:n terminaaliin) josta ne voi hakea tai sopia uuden toimituspäivän jos ei ole kotona kun tulee. Aamulla ennen puoltapäivää jakelevat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi