Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos uusi tuttavuus sanoo hyviksi puolikseen sen ettei puhu pahaa kenestäkään......

Vierailija
18.08.2014 |

Niin minkälaisia ajatuksia se Sinussa herättää?Mä sanon että miks ihmeessä tollasta piirettä yrittää korostaa itsessään.Onko se joku takuu siitä että kannattaisi luottaa häneen?No ei todellakaan!Huono yritys.Tiedän erään muijan joka näin toimi ja jälkeenpäin paljastui ilkeäksi paskanpuhujaksi.Vaistosinheti hänestä että tuohon ei voi luottaa.Sellanen henkilö joka oikeasti on luotettava ei yritä ostaa toisilta luottamusta.Näin se vaan menee.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tarkoittaa ettei puhu paskaa tai että puhuu sitä paljon.

Hyvä puolihan se ehdottomasti on, jos ei puhu mitä sylki suuhun tuo, ja joku voi kokea tarpeelliseksi mainita sen esim jos itsellä paljon kokemusta siitä mitä ihmiset puhuu.

Vierailija
2/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon virren kuulee aika usein. Todellisuudessa harva tuntuu pitävän sanoistaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanpuhuja. Voi yrittää vain että luottaisit häneen etkä tajuaisi kuinka paljon paskaa puhuu.

Toki en voi oikeasti tietää mitä uusi tuttavuutesi meinaa, mutta näin kävi mulle. Tyyppi väitti olevansa luotettava, rehti, reilu, ei voisi kuvitellakaan pettävänsä, valehtelevansa, satuttavansa mua.

No, oli just kaikkea muuta. Teki tän siksi etten mitään epäilisi. Kovaan ääneen vaahtosi kuinka kaikki pettäjät on alinta paskaa ja saman tien otti puhelimen ja kirjautui deittiprofiiliinsa. "Tarkistan vain työsähköpostin".

Vierailija
4/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ihmiset markkinoivat ominaisuutenaan juuri sellaista asiaa, josta omatunto kolkuttaa ja joka sitten onkin toisinpäin. ITse muistan kaksikin pohjanmaalaista miestä, jotka korostivat olevansa äärimmäisen rehellisiä ja pohojanmaalaisen sana pitää. EN muista muista maakunnista moisia paskan puhujia tavanneeni. Miehet kai tiesivät oman heikon kohtansa ja yrittivät "loitsia" sen pois väittämällä, että nimenomaan sitä eivät ole.

Olen oppinut, että aina kannattaa vähän miettiä, miksi ihminen nostaa jonkin ominaisuutensa puheeksi. Kyse on yleensä siitä, että kyseisessä asiassa jokin askarruttaa. Muutoinhan se ei edes tulisi mieleen vaan puhuisi jostain muusta.

Vierailija
5/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voisin sanoa myös noin. En siedä paskan puhujia. Moiset ihmiset alentavat itsensä silmissäni hyvin noopeasti. 

Mutta oikeassa olet, outoa, jos asia pitää mainita??

Itse olen sen verran epäsosiaalinen, että minulla kestää ihan hirveän pitkään puhua itsestäni yhtään mitään, joten en mainitse erityispiirteestäni kellekään :)

Vierailija
6/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:55"]Se voi tarkoittaa ettei puhu paskaa tai että puhuu sitä paljon.

Hyvä puolihan se ehdottomasti on, jos ei puhu mitä sylki suuhun tuo, ja joku voi kokea tarpeelliseksi mainita sen esim jos itsellä paljon kokemusta siitä mitä ihmiset puhuu.

[/quote]

Jep mä sanon yleensä vain siksi sen, että olen itse saanut kokea niin paljon selkään puukotuksia ja paskan jauhantaa, joten en halua kenellekään muulle sitä.

Vierailija
7/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon noin, koska inhoan paskanpuhumista selän takana. Luoja miten epäluuloista väkeä.

Vierailija
8/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yleensä koskaan puhu kenestäkään pahaa. Mutta ei kyllä tulisi mieleen mainostaa sitä, tulee jotenkin falski vaikutelma. Tai siis itsestä tuntuisi tosi teennäiseltä jos kertoisin olevani "sellainen". Kyllä ihmiset sen ihan käytännössä sitten huomaa jos sellainen heitä sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
9/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuvittelee ja väittääkin, ettei koskaan puhu pahaa toisesta. Hän sanoo vain olevansa aina rehellinen ja laukoo sitten totuuksia selän takana sekä päin naamaa. Ja jos joku loukkaantuu moisesta totuuden puhunnasta, niin tuo totuudentorvi ei lainkaan ymmärrä sitä. Nuo totuudentorvetkin voisivat hiukan suodattaa sanomisiaan. Ei kaikkea tarvitse aina möläyttää ääneen. Mutta sehän ei ole rehellistä, totesi muuan työkaveri, kun sanoin, että jätä sanomatta sellaiset kommentit, jotka ovat loukkaavia. Ja vielä, nämä totuudentorvet ovat yleensä itse varsin herkkähipiäisiä eli jos heille sanoo suoraan rehellisesti jotakin, niin silloin puhuu paskaa.

Vierailija
10/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että hän yrittää houkutella puhumaan jotta saisi juoruta.

Vierailija
11/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:57"]

Aika usein ihmiset markkinoivat ominaisuutenaan juuri sellaista asiaa, josta omatunto kolkuttaa ja joka sitten onkin toisinpäin. ITse muistan kaksikin pohjanmaalaista miestä, jotka korostivat olevansa äärimmäisen rehellisiä ja pohojanmaalaisen sana pitää. EN muista muista maakunnista moisia paskan puhujia tavanneeni. Miehet kai tiesivät oman heikon kohtansa ja yrittivät "loitsia" sen pois väittämällä, että nimenomaan sitä eivät ole.

Olen oppinut, että aina kannattaa vähän miettiä, miksi ihminen nostaa jonkin ominaisuutensa puheeksi. Kyse on yleensä siitä, että kyseisessä asiassa jokin askarruttaa. Muutoinhan se ei edes tulisi mieleen vaan puhuisi jostain muusta.

[/quote]

Ymmärrän!! Tavallaan kun väittää ettei ole jotain, haluaa uudessa suhteessa myös uskotella olevansa sitä. Ennenkaikkea itselleen.

Mun ongelma on se, että parisuhteen jatkuessa n. puoli vuotta, menetän kaiken kiinnostuksen seksiin. En vain kostu ja ahdistun pelkästä ajatuksestakin. Ei voisi vähempää haluttaa, ja yleensä aika pian mies alkaa ällöttää muutenkin.

Tietysti tämä johtuu jostain syvemmistä ongelmistani, mutta aina uuden suhteen alussa kerron olevani seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja seksin olevan minulle suhteessa tärkeää. Yritän vakuutella ennen kaikkea itselleni, että näin on. Kaikki pidemmät suhteeni ovat kuitenkin ajautuneet vaikeuksiin seksuaalisen haluttomuuteni ja sitä seuranneiden mykkäkoulujen, loukkaantumisien, etääntymisien vuoksi. 

Vierailija
12/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti aika kammottavaa, ettei rehellinen ja kiltti ihminen saa kertoa millainen on leimautumatta välittömästi ilkeilijäksi tai huijariksi.

Ymmärrän toki mistä tämä johtuu, mutta onhan se nyt aika nurinkurista :D

Vierailija
13/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että haluaa itse kavereita, jotka eivät puhu hänen selän takanaan. Ja ehkä koettaisi itsekin olla solidaarinen.