Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettänyt miestäni suhteissani aivan jokaisessa, joskus jo ihan alkuvaiheessa kuten nyt (suutelua vieraan miehen kanssa)

Vierailija
03.08.2021 |

Mistä tämä johtuu? Joku opittu malli hylkäämisen jälkeen vai mitä? Joku hirveä mielisairaus?
Kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa🙄

Vierailija
2/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan selvittämään asiaa.

Saattaa ammattilaisen kanssa löytyä jonkinlainen selitys käytöksellesi, ja apu, jolla saat sen loppumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa🙄

Miksi sitten kommentoit?

AP

Vierailija
4/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän kaikki nykyään….mitä väliä

Vierailija
5/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän kaikki nykyään….mitä väliä

Onko näin?

AP

Vierailija
6/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et seurustellessa saa lapsia ja haet siksi uutta miestä? Vaikka johtuisi ehkäisystä, kroppasi haluaa uutta.

Vierailija
7/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on heikosta itsetunnosta. Haet hyväksyntää ja ihailua muilta miehiltä. Onko sinulla ollut koulukiusaamista taustalla? Itse ainakin ihastun kovin helposti ja olen kova flirttailemaan. Taustalla rankkaa kiusaamista.

Vierailija
8/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu ei ole vielä pettämistä.

Muutenhan Sanna Marin olisi pettänyt ukkoaan Macronin kanssa koko maailman nähdessä.

Vierailija
9/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa. Hain hyväksyntää, oikeutusta, luulin että se oli valtaa mutta se oli alistettuna ja esineenä olemista.

Seuraavalla kerralla valitse mies jota itse haluat palavasti ja joka haluaa sinua samalla lailla, ja vain sinut, ja osoittaa sen. Siis vain täydellinen match toimi minulle.

Nimittäin jos et saa mieheltä mitä haluat, haet sitä muualta.

Vaikka hän olisi sekaisin sinusta, eihän se riitä jos itse ei tunne samoin häntä kohtaan. Sitten haet sitä puuttuvaa muualta.

Taas jos olet isän sekaisin hänestä, mutta hän pysyy etäällä tai saa sinut tuntemaan itsesi riittänättömäksi, haet suurempaa ihailua muualta.

Kumpikaan ei toimi

Joku sisäinen huonouden tunne siinä on, ja että ostaa hyväksyntää ja ihailua seksillä. Kumpuaa varmaan vaille jäämisestä lapsuudessa ja nuoruudessa. Niin ainakin minulla, ja tunnistan ongelmasi.

Läheisriippuvuus tulee kuvaan jos joutuu suhteeseen alkoholistin kanssa. Tai muu suhteessa kaltoin kohtelu, jota mahdollisesti kostat tai haet tasoitusta.

Vierailija
10/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto kenties?

Vierailija
11/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsuudesta se johtuu.

Vierailija
12/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ollut rakastunut aidosti. 

Vierailija
13/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on heikosta itsetunnosta. Haet hyväksyntää ja ihailua muilta miehiltä. Onko sinulla ollut koulukiusaamista taustalla? Itse ainakin ihastun kovin helposti ja olen kova flirttailemaan. Taustalla rankkaa kiusaamista.

Kyllä ja kyllä. Nyt olen etäsuhteessa maailman ihanimman miehen kanssa, tapaamme n. kerran kuussa. Muutin 16v. kiusaamisen vuoksi yksin asumaan uudelle paikkakunnalle. Mutta auttaako tähän mikään? En usko, että nykyinen kumppanini olisi riemuissaan, jos kertoisin suudelleeni toisen miehen kanssa... Toisaalta, mietin, miten reagoisin, jos tietäisin hänen tehneen vastaavasti. En ainakaan jättäisi häntä... joku syy on täytynyt olla.

AP

Vierailija
14/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin hyvä suutelukaveri, jos samalla kirjoittelet viestejä🤯

Vierailija
15/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan pettäviä naisia. En sellaisen kanssa seuruatele, mutta se on varma merkki siitä, että panemaan pääsee usein ja omat mielihalut saa tyydyttää ihan millä tavalla tahansa.

Pettävät ämmät on parhaita.

Vierailija
16/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
17/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevika. Miksi yrität seurustella, jos sinusta ei ole siihen?

Vierailija
18/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen kova flirttailemaan ja tykkään jos näen että mies on kiinnostunut minusta. Minulla on pienestä asti ollut huono itsetunto, johtuu varmaankin siitä. Nykyään olen avoimissa parisuhteissa, koska tiedän että tulen pettämään muuten.

Vierailija
19/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/25 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnevika. Miksi yrität seurustella, jos sinusta ei ole siihen?

no, olen kuitenkin ollut aviossakin 16 v. ja kahden lapsen äiti, enemmän siis uskollinen kuin uskoton elämäni aikana. Nyt mietin, saiko etäsuhde / miehen kaipuu suutelemaan toisen kanssa? Syy se ei tietenkään ole.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä