Tämä AV:n WT-vouhotus tarttui sitten meikäläiseenkin :o
Huomasin sen siitä viime perjantaina, kun käytiin miehen kanssa kaupassa. Siinä ovensuussa seisoi pari nuorta miestä ja nuori nainen, tosi vähissä nuhruisen näköisissä vaatteissa vaikka sää oli jo viilentynyt eli ihmettelen miten tarkenivat, kaikki olivat nahkansa kesän aikana kärventäneitä ja nahkaa koristi valtavat epämääräisen näköiset tatuoinnit, ja nämä kaikki kolme joivat olutta tölkeistään ja joka kolmas suusta päässyt sana oli kirosana, yleensä v-alkuinen, tai röyhtäys.
Kello oli vasta vähän yli neljä ja ohikulkevat pikkulapsetkin vanhempineen ihmettelivät tuota touhua että pidetään "terassia" kaupan ovella. Olivat edelleen siinä kun tulimme kaupasta, ja kun hyppäsimme autoon niin tokaisin miehelle että "ei hitsi mitä WT-touhua!" En ollut aiemmin sanonut tuota WeeTeetä ääneen, mies oli vaan että mitä häh, ja täsmensin että white trash. Hän oli vaan että, kyllä on nimenomaan sitä :D
Oletteko tekin päässeet käyttämään tuota termiä jossain, ns. itse teossa? ;)
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 08:43"]
Apua, minä olen oikein alkanut bongailemaan wt-stylen edustajia joka paikassa täällä Hgissä! =D Aiemmin yritin katsella hyvin pukeutuneita, tyylikkäitä naisia joilta voisin napata kivoja tyylivinkkejä, mutta nyt yritän bongata niitä epäsiistejä yksilöitä katukuvassa. Mikä avuksi? =o Ehkä tämä menee ohi kun ihmiset alkavat pukeutumaan paljastelun sijasta.
[/quote]
Nopea syksyn ja kylmän tulo pelasti minun silmäni brittityyliseltä wt-hellepaljastelulta, jossa esillä roikkui niin rinnat, perse kuin toosakin :D
Pelkään lipsauttavani tuon WeeTeen jossain kaupassa, jos ollaan vaikka kaverin kanssa ostoksilla ja hän katsoo vahingossa jotain kamalan näköistä vaatetta tai sisustusjuttua, niin minun suustani pääsee salakavalasti kipakka: "Tuo on ihan WeeTee tyylinen, kun AV:llä sanottiin niin!" :D
Mäkin oon käyttänyt ko. ilmaisua jotain kommentoidessani miehelleni.
Joo miehelle minäkin olen vasta toistaiseksi tuota ilmaisua käyttänyt :-D
Mulla on nykyään kaikki vähänkin kuvaukseen sopiva touhu wt, eli "niin veetee". Hävettää ihan.
Toi on kyllä paljastava lipsaus, en ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän tuota lyhennettä muualla kuin av:lla. Pari kertaa on multakin meinannut päästä. Toki jos sen kuulija osaisi av-peräiseksi tunnistaa, hänenkin pitäisi tällä palstalla notkua. Eli kyseessä olisi jaettu häpeä. ;)
Mulla myös samantyylinen lipsahdus. Olin siskoni kanssa kun kerroin lapseni kaverin perheestä ja totesin kuinka wt kyseinen perhe on.
Tajusin silloin että roikun aivan liikaa täällä
Se pitää tosiaan sitten lausua silleen oikeaoppisesti korostaen ja hieman venytellen että VEE-TEE/WEE-TEE ja samalla pitää nostaa ja nyrpistää nenää vähän, kuvitella että on joku Hyacint Bucket joka joutuisi haistella kakkaa. Siitä me tiedetään toisemme, että tämä on AV-tiimitunnus, ja että täällä palstalla tullut käytyä ;DDD
Apua, minä olen oikein alkanut bongailemaan wt-stylen edustajia joka paikassa täällä Hgissä! =D Aiemmin yritin katsella hyvin pukeutuneita, tyylikkäitä naisia joilta voisin napata kivoja tyylivinkkejä, mutta nyt yritän bongata niitä epäsiistejä yksilöitä katukuvassa. Mikä avuksi? =o Ehkä tämä menee ohi kun ihmiset alkavat pukeutumaan paljastelun sijasta.