Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy 19-vuotiaalta naiselta mitä vain maanantain kunniaksi!

Vierailija
18.08.2014 |

Joo eli tosiaan saa tulla juttelemaan ja höpöttelemään, niin mie vastaan kaikkeen. :) mulla on vähän tylsää ja pitsa just uunissa niin ootellaan tässä että kohta päästään syömään lounasta. En muuta sano kun että ihanaa kun on syksy tulossa, syksy tuulet tuivertaa jne. :) happy olo! todella rakastettu olo tänään ja uskon siihen että elämä asettuu taas uomiinsa ja löytää paikkansa, samoin mieli. Eli näillä tämmösillä fiiliksillä mennään tänään. :) entäpä te?

★ Love everybody, trust nobody. ♥ ★ Siinä mun mietelauseeni. Ihanaa olla mä! Olkaa tekin iloisia just siitä mitä olette, ongelmienne ja hyvien puolienne kanssa, älkää koskaan unohtako sitä - että olette juuri hyviä noin!

Tässä vielä lemppari fiilistely musaa maanantaihin. Kappaleen nimikin on kaunis, olkaa hyvä!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pidät tästä?  http://sixpack6pack.blogspot.fi/

Vierailija
22/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:39"]

todella rakastettu olo tänään ja uskon siihen että elämä asettuu taas uomiinsa ja löytää paikkansa, samoin mieli.

[/quote]

Moi! Olipa poikkeuksellisen hyväntuulinen ja onnellinen tunnelma sun viestissä :) Ei ihan joka päivä kuule jonkun sanovan, että tosi rakastettu olo tänään, kuten sä kirjoitit. Se on niin tärkeää - kysynkin, että mitä tunteita sulle tulee tästä lyhyestä pätkästä, jossa mielestäni tosi koskettavasti ja kauniisti kuvaillaan suurta Rakkautta? http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

[/quote]

En uskalla avata noita linkkejä.. oon törmänny niihin täällä ennenkin. Mutta kiitos! :)

Yritän ainakin löytää tässä taas sen aidon ja hyvän onnellisen fiiliksen, tuntuu et se on viime aikoina ollu mulla jostain syystä kadoksissa ja oon sit ollu sen takia tosi onneton... oon antanu muiden ihmisten liikaa määrittää sitä, miten minun olisi soveliasta elää ja olla! ja minkälainen mun pitäisi olla. Ja sehän on väärin! ei se johda kun oman sisäisen hyvän olon kadotukseen pitkällä syötöllä ja sit se olo onkin vasta hirveä!

Haluan siis kaikille saarnata tästä onnellisuudesta... toivon että moni kykenee aidosti ja syvästi ymmärtämään mitä se hyvä sisäinen onni oikeasti on ja tuntee kans sen. <3 mut huomaa jo 3 alapeukusta, et jotkut ei ymmärrä ja joillain on oikeasti varmaan tosi paha olla...

Mut se on vain tätä elämää. Ei täällä ikinä pysty kaikkea tai kaikkia korjaamaan. Näin se vaan on... valitettavasti. Kuuluu elämään. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jesuiitta se tämä fathersloveletter tyyppi oikein on. Sulla on selkeästi joku sairas missio, mutta väärät foorumit toteuttaa niitä.

Aloittajalle, jatka hyvää oloasi ja mulla ei ole sulta oikeastaan mitään kysyttävää.

Vierailija
24/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko???

Vierailija
25/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:13"]

Laita kuva sun jalkapohjista aijaa.comiin pliis:)

[/quote]

En viitti. :) oikeastaan mun mielestä mun jalat ja varpaat on mun rumin ruumiinosa, siis nilkoista alaspäin.

Vierailija
26/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:13"]

Laita kuva sun jalkapohjista aijaa.comiin pliis:)

[/quote]

Mutta toivottavasti joku muu laittaa<3

Vierailija
27/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksen alotus

Vierailija
28/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sua rynkyttää peräaukkoon

Vierailija
29/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:14"]

Mitä mieltä olet Ukrainan tilanteesta ja Venäjää vastaan suunnatuista pakotteista?

[/quote]

No mää ajattelen että tää koko Ukraina keissi Venäjän kanssa, nii on ihan täyttä paskaa... saisivat lopettaa jo moisen mesoomisen ja typeryytensä ja elää ihmisiksi ja sulassa sovussa! eihän tossa muuten mitään järkeä ole... Kun ei sillä pahalla Venäjälläkään taida oikeasti mitään kunnollisia syitä olla tuota Ukrainaa vastaan... Ei se Ukraina ole tietääkseen heille tehnyt erityisemmin mitään, joten...

Putin, tule järkiis - vai tuunko kuiskii korvaas tuhmuuksia ja nussimaan aivos pihalle!

Mut oikeesti jos se Putin on vähän psykopaatti niin mun tekis mielellään mieli testata nuorena ihan nättinä naisena häneen vetovoimaani... ja kenties sillä tavalla saada Putin kääntämään kelkkansa Ukrainan suhteen, kun sanosin että mä oikeasti haluaisin sitä ja rakastan Putinia... :D

Putininkin on vaan äijä ja niinku 85% ainakin miehistä, on nuoren lihan perään ja Putinista on miljoonasti ollu niitä juttuja et sillon ollu juttuu millon kenenkin nuoren naisen kanssa, niin nostamatta itteäni sen kummemmin millekään suuremmalle jalustalle, niin uskaltaisin lähtee lyömään jopa vetoo et onnistuisin tuossa hommassa... ;)

Harvoin mä pakkeja saan muutenkaan ja osaan olla seksikäs ja ovela. ;) uskokaa tai älkää. ! :D

Vierailija
30/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sit kuva jalkapohjistas jos osaat olla seksikäs :)

Vierailija
31/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kamalinta naiseudessa/naisen elämässä sinun mielestäsi? Mitkä on sun lempikeksejä? Voitko mennä sekasaunaan alasti, jos siellä on miehiä? Minkä ikäiseksi veikkaat minut?

Vierailija
32/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhunkin voit tulla testaan vetovoimaas, en oo helppo.. ;)

Vierailija
33/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:27"]

Putininkin on vaan äijä ja niinku 85% ainakin miehistä, on nuoren lihan perään ja Putinista on miljoonasti ollu niitä juttuja et sillon ollu juttuu millon kenenkin nuoren naisen kanssa, niin nostamatta itteäni sen kummemmin millekään suuremmalle jalustalle, niin uskaltaisin lähtee lyömään jopa vetoo et onnistuisin tuossa hommassa... ;)

[/quote]

Eipä ole ne muutkaan nuoret naiset Putinin psykopaattista kelkkaa kääntäneet.

Vierailija
34/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:14"]

Mitäs pidät tästä?  http://sixpack6pack.blogspot.fi/

[/quote]

Hyvä blogi! :) kauheasti en tosin kerennyt lukemaan, mutta olet kiinostunut selkeästi samoista asioista mistä minäkin. Sinäkö tuota siis kirjoitat?

Vierailija
35/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:18"]

Mikä jesuiitta se tämä fathersloveletter tyyppi oikein on. Sulla on selkeästi joku sairas missio, mutta väärät foorumit toteuttaa niitä.

Aloittajalle, jatka hyvää oloasi ja mulla ei ole sulta oikeastaan mitään kysyttävää.

[/quote]

Thnx! :)

Vierailija
36/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:39"]

todella rakastettu olo tänään ja uskon siihen että elämä asettuu taas uomiinsa ja löytää paikkansa, samoin mieli.

[/quote]

Moi! Olipa poikkeuksellisen hyväntuulinen ja onnellinen tunnelma sun viestissä :) Ei ihan joka päivä kuule jonkun sanovan, että tosi rakastettu olo tänään, kuten sä kirjoitit. Se on niin tärkeää - kysynkin, että mitä tunteita sulle tulee tästä lyhyestä pätkästä, jossa mielestäni tosi koskettavasti ja kauniisti kuvaillaan suurta Rakkautta? http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

[/quote]

En uskalla avata noita linkkejä.. oon törmänny niihin täällä ennenkin. Mutta kiitos! :)

[/quote]

Rehellisenä kansalaisena ja ihan tavallisena ihmisenä annan kunniasanani, että tuo linkki on täysin turvallinen ja asiallinen :) Tällä sivulla pahoinvoivat ihmiset harmillisesti ajoittain mustamaalaavat lähes mitä tahansa eteensä osuvaa, mutta kuten sanottu, oheinen sivusto on turvallinen. Täysin saman videon voi katsoa myös vaikka Vimeossa tai Youtubessa

Vierailija
37/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:19"]

Antaisitko???

[/quote]

Ei voi tietää. :)

Vierailija
38/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:21"]

Ikiksen alotus

[/quote]

Juu, mutta sori en oo ikis. :) ikis on vissiin tää ikäero hullu tyyppi joka tehtailee aloituksia suurista ikäeroista... tässä ei käsitellä ollenkaan mitään ikäeroista. ;)

Vierailija
39/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:25"]

Saako sua rynkyttää peräaukkoon

[/quote]

Ee saa. :)

Vierailija
40/51 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:28"]

Laita sit kuva jalkapohjistas jos osaat olla seksikäs :)

[/quote]

Sori, mut en laita. :) kuten sanoin, inhoon jalkojani yli kaiken...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi