Kysy 19-vuotiaalta naiselta mitä vain maanantain kunniaksi!
Joo eli tosiaan saa tulla juttelemaan ja höpöttelemään, niin mie vastaan kaikkeen. :) mulla on vähän tylsää ja pitsa just uunissa niin ootellaan tässä että kohta päästään syömään lounasta. En muuta sano kun että ihanaa kun on syksy tulossa, syksy tuulet tuivertaa jne. :) happy olo! todella rakastettu olo tänään ja uskon siihen että elämä asettuu taas uomiinsa ja löytää paikkansa, samoin mieli. Eli näillä tämmösillä fiiliksillä mennään tänään. :) entäpä te?
★ Love everybody, trust nobody. ♥ ★ Siinä mun mietelauseeni. Ihanaa olla mä! Olkaa tekin iloisia just siitä mitä olette, ongelmienne ja hyvien puolienne kanssa, älkää koskaan unohtako sitä - että olette juuri hyviä noin!
Tässä vielä lemppari fiilistely musaa maanantaihin. Kappaleen nimikin on kaunis, olkaa hyvä!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:30"]
Mikä on kamalinta naiseudessa/naisen elämässä sinun mielestäsi? Mitkä on sun lempikeksejä? Voitko mennä sekasaunaan alasti, jos siellä on miehiä? Minkä ikäiseksi veikkaat minut?
[/quote]
Naiseudessa on kamalinta, kun jotkut idiootit huorittelee yms. tuollainen halventava paska. Mun lempikeksejä on sellaset valkosuklaa donitsit jonka sisällä on tummaa suklaata. :) voisin mennä sekasaunaan myös alasti. Tuli olo että oot jotain 30-32v. Menikö oikeaan?
Muhunkin voit tulla testaan vetovoimaas, en oo helppo.. ;)
[/quote]
Sopii hyvin... ;)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:27"]
Putininkin on vaan äijä ja niinku 85% ainakin miehistä, on nuoren lihan perään ja Putinista on miljoonasti ollu niitä juttuja et sillon ollu juttuu millon kenenkin nuoren naisen kanssa, niin nostamatta itteäni sen kummemmin millekään suuremmalle jalustalle, niin uskaltaisin lähtee lyömään jopa vetoo et onnistuisin tuossa hommassa... ;)
[/quote]
Eipä ole ne muutkaan nuoret naiset Putinin psykopaattista kelkkaa kääntäneet.
[/quote]
Jos ovat edes yrittäneet...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:19"]
Antaisitko???
[/quote]
Ei voi tietää. :)
[/quote] No saanko nuolla.. ;)
[/quote]
Vähän pitkästyttää vastata tälläsiin, mut sama vastaus kun siihen edelliseen kysymykseen... :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:46"]
Mikä on kamalinta naiseudessa/naisen elämässä sinun mielestäsi? Mitkä on sun lempikeksejä? Voitko mennä sekasaunaan alasti, jos siellä on miehiä? Minkä ikäiseksi veikkaat minut?
[/quote]
Naiseudessa on kamalinta, kun jotkut idiootit huorittelee yms. tuollainen halventava paska. Mun lempikeksejä on sellaset valkosuklaa donitsit jonka sisällä on tummaa suklaata. :) voisin mennä sekasaunaan myös alasti. Tuli olo että oot jotain 30-32v. Menikö oikeaan?
[/quote] Olen oikeasti 24-vuotias. :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:46"]
[/quote]
[/quote] Olen oikeasti 24-vuotias. :)
[/quote]
Okei. :) eli ei ihan tärpänny sit..
Mikset osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen?
P.s. hassua jotenkin, kun sanot olevasi nainen, kun mä tunnen olevani ihan tyttö :-D niin ne ihmiset on erilaisia.
T. 19-vuotias tyttö
Mut nyt meen pitää pikkusen taukoa tästä koneella olosta, joten moikka! :) oli kiva jutella teiän kaikkien kanssa. <3
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:01"]
Mikset osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen?
P.s. hassua jotenkin, kun sanot olevasi nainen, kun mä tunnen olevani ihan tyttö :-D niin ne ihmiset on erilaisia.
T. 19-vuotias tyttö
[/quote]
Jep. :) en vaan osaa tai sit en välitä. Ei toi äikkäkään ollu mulla numerona kauheen hyvä, ehkä ois sit pitäny olla vähän enemmän äikän tunneilla mukana ja keskittyä opetukseen... :-) mutta itseäni ei kuitenkaan kauheesti haittaa nämä kirjotusvirheelliset "vaivat" kunhan teksti on kuitenkin luettavaa, niin ei ole väliä onko se 100% oikeinkirjoitettu minun mielestä. :)
Palstailetko imatra-lappeenranta alueelta?
Asutko omassa kämpässä porukoitten nurkissa?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:19"]
Antaisitko???
[/quote]
Ei voi tietää. :)
[/quote] No saanko nuolla.. ;)