Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Disney on oikeasti vaarallinen ja sinun on syytä pelätä sitä

Vierailija
03.08.2021 |

Ja meidän kannattaa oikeasti olla huolissaan siitä että Disney on nopeasti kasvava yhtiö ja kykenee ostamaan kaiken minkä se haluaa.

Wisecrack -Youtubekanavan video essee kertoo siitä kuinka Disney tuhoaa kulttuureita:

Tässä toinen video Disneystä ja public domainin kuolemasta samalta kanavalta:

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittavat ihmiskauppaa. Uhreja on myös Suomessa.

Vierailija
2/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi liian pitkää ja liian tylsää videota. Tuossa parempi, tiiviimpi ja humoristisempi video samasta aiheesta:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nähnyt mustakaapuja

Vierailija
4/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjakuvissa Mustakaapu on usein Mikkihiiren arkkivihollinen joka yrittää usein joko sahata tämän kahtia tai räjäyttää hiiren. Koska Floyd Gottfredsonille ei maksettu palkkaa sarjakuvasta niin kostoksi hän piirsi Mustakaavun kasvoista Disneyn näköisen.

Vierailija
5/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjakuvissa Mustakaapu on usein Mikkihiiren arkkivihollinen joka yrittää usein joko sahata tämän kahtia tai räjäyttää hiiren. Koska Floyd Gottfredsonille ei maksettu palkkaa sarjakuvasta niin kostoksi hän piirsi Mustakaavun kasvoista Disneyn näköisen.

"The Phantom Blot's gaunt face and thin mustache, as revealed at the end of Mickey Mouse Outwits The Phantom Blot, were reportedly based on the features of Walt Disney himself."

Vierailija
6/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kalsaris.