Kaverin lapsen häijyt silmät... oma lapseni pelkää, mitä teen?
Kaverin 1 v. lapsi on perinyt ilmeisesti isältään maailman häijyimmät silmät. :( Tilanne on ajautunut siihen pisteeseen, ettemme voi oman lapseni kanssa ollenkaan tavata tätä perhettä, koska oma lapseni pelkää tätä lasta! Tämä ei ole mikään vitsi, joten ei vittuilua kiitos. Mitähän tässä tilanteessa nyt kannattaisi tehdä? Hyviä neuvoja kellään?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:23"]
Ap tässä.
No lapsella on ensinnäkin sellainen tosi tuima, ilkeä katse ja pahantahtoinen ilme (vaikka on vaalea sinisilmäinen tyttö). Silmät ovat sellaiset jännällä tavalla vinot ja hailakansiniset, siitä se häijyys kai tulee. Itse lapsi ei ole mitenkään ilkeä, vaikkei paljon vieraille hymyilekään.
[/quote]
Kuulostaa ihan minun silmiltäni, minun katsetta sanotaan usein v-maiseksi (ihmiset ja lähinnä naiset jotka eivät minua tunne, huom) eli ne ovat ihan samanlaiset kuin tällä näyttelijätär Debi Mazarilla
Miesten mielestä minun silmät ovat seksikkäät ja kissamaiset.
Olen kiltti ja hauska ihminen joka tulee toimeen kaikkien kanssa, en siis tippaakaan v-mäinen :)
[/quote]
Mustakin tuo nainen on aina näyttänyt v-mäiseltä. Jännä, että ne on "vain" nuo silmät, jotka sen tekee.
Menet käymään lähipäivinä kaverisi luona mukanasi vanha pappi ja nuori pappi.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:23"]
Ap tässä.
No lapsella on ensinnäkin sellainen tosi tuima, ilkeä katse ja pahantahtoinen ilme (vaikka on vaalea sinisilmäinen tyttö). Silmät ovat sellaiset jännällä tavalla vinot ja hailakansiniset, siitä se häijyys kai tulee. Itse lapsi ei ole mitenkään ilkeä, vaikkei paljon vieraille hymyilekään.
[/quote]
Kuulostaa ihan minun silmiltäni, minun katsetta sanotaan usein v-maiseksi (ihmiset ja lähinnä naiset jotka eivät minua tunne, huom) eli ne ovat ihan samanlaiset kuin tällä näyttelijätär Debi Mazarilla
Miesten mielestä minun silmät ovat seksikkäät ja kissamaiset.
Olen kiltti ja hauska ihminen joka tulee toimeen kaikkien kanssa, en siis tippaakaan v-mäinen :)
[/quote]
Mustakin tuo nainen on aina näyttänyt v-mäiseltä. Jännä, että ne on "vain" nuo silmät, jotka sen tekee.
[/quote]
Toisilla on se resting bitch face, vaikka olisi todella ihana luonne. Se välillä tuottaa ongelmia. :D
Ohis.
Onko se tenava myös ihan oikeasti ilkeä, vai näyttääkö hän vain sellaiselta?
Minkä se lapsi silmilleen voi!?? Tosi julmaa tuommoinen lokerointi!