Onko turn-off, jos miehellä on naamassa tatuointeja?
Niin, miten on? Onko turn-off jos löytyy muutama leima naamasta? Ei mikään rikollinen mutta linnassa istuttu semmoinen kuutisen vuotta aikoinaan. Nykyään hyvä mies joka käy töissä ja on hellä ja rakastavainen....
Terveisin kyseinen mies
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka on istunut 6!!! vuotta vankilassa on todellakin rikollinen. Suomessa ei noin pitkään joudu istumaan kuin sarjarikollinen tai tap paja.
Törkeistä omaisuusrikoksista tulee melkein yhtä pitkiä kakkuja kuin tapoista.
Minulle olisi paha turn off. Tosin jos mies olisi muuten 110% täydellinen ja meillä kemiat kohtaisi, niin harkitsisin
Hmm... en keksi mitä yhteistä meillä olisi. Tatuoinnit ja rikollisuus eivät ole minun juttuja.
Kyllä se vähän on. Tulee mielikuva juurikin rikollisesta tai muuten huonokäytöksisestä ihmisestä.
Ei kelpaa. Linnatuomiot on myös no no.
Todelliset alfat erottaa tavallisista miehistä nimenomaan naamatatuoinneista. Ei ole tehokkaampaa tapaa viestiä muille ihmisille, että ei välitä yhtään mistään ja muiden ajatukset eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Naamatatskat ei välttämättä. Linnassa istuminen puolestaan on turn off.
Kyllä, on turnoff. En tykkää naamatatuoinneista ja se on jokaisen oma makuasia josta ei voi kiistellä.
T. Tykkään tatuoinneista ja mullakin on, mutta riippuu ihan kohdasta missä niitä on.
Naamatatuointi olisi ok, tavallaan jopa plussaa. Mieleeni tulisi, että kyseinen ihminen uskaltaa elää omaa elämäänsä.
Pitkä vankilatuomio sen sijaan todennäköisesti olisi ongelma.
N27
Entä tatuoinnit selässä? Itselläni on nuorena aknen arpeuttama selkä ja mietin, että isolla tatskalla arvet saisi piiloon. Onko turn-off?
-M
On kyllä niin varma varoitusmerkki että kaikkien pitäisi älytä kiertää kaukaa. Mutta aina löytyy näitä blondeja jotka ei opi millään, joten toivoa on sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Naamatatskat ei välttämättä. Linnassa istuminen puolestaan on turn off.
Sama
On turn off. Kyllä se valitettavasti kertoo älykkyydestä sen verran että jää mun kiinnostus heräämättä. Rikollisuus ei tietenkään viehätä myöskään.
En voisi kuvitella meneväni yhteen naamatatuoidun miehen kanssa. Se, että mies on halunnut tatskan naamaansa, kertoo meidän ajattelevan asioista aivan eri tavalla. Tatuointi naamassa ei ole sattumaa, se on aina viesti jostakin. Minä en ymmärrä sitä viestiä.
Todellinen turn off, jo tatuointi mutta etenkin vankilatausta. Anteeksi vain, mutta en uskaltaisi ottaa riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.
kyllä köyden jatkoon.
Aloitus on keksitty trolli, mutta vastataan nyt, että ei jatkoon.