Täytän pian 50v ja en suhtaudu tähän hyvin
Ei ole vastaansanomista kun ryppyjä ja roikkuvaa ihoa katselee peilistä. Mutta vihaan sitä miltä näytän. Kehopositiivisuus pyh. Vaikka jaksan juosta pidemmän lenkin kuin 20-vuotiaana mulla ei pää pysy nyt muutoksien tahdissa.
Sanokaa kiltit että tämä syvän itseinhon vaihe menee ohi?!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytin keväällä 50 ja yhä vähemmän välitän itsestäni. Muiden mielipiteet on aivan evvk. Oikeastaa melkein kaikki on merkityksetöntä. Tavallaan vapauttavaa vanheta niin ei jaksa eikä tarvi välittää mistään mitään.
Siis mitä ihmettä?
Täytin itse 4vuotta sitten 50.
Ihan elämäni parasta aikaa siitä(kin) lähtien, on kokemusta, rentoutta, osaamista ja olen hyvinhoidettu ja viehättävä keski-ikäinen nainen. Saa tehdä ja harrastaa ja on uskallusta olla mitä on, aidosti, sillä tuntee itsensä.
Ei muutu ai mitään. La dolce vita!
Ehkä mun olisi pitänyt mainita että olen mies. Viesti 8.
Miestenhän vetovoima vaan lisääntyy ikää myöten (oman ikäistensä naisten suhteen ainakin), ovat miehekkäitä äijiä jotka osaa pidellä naista, eivät mitään koheltavia räkänokkia. Tietävät mitä haluavat ja on uskallusta ja osaamista tavoitella sitä ja ottaa se!
Ei 50 v vielä mitään mutta pari vuotta sen jälkeen tunnen oloni tosi raihnaiseksi ja surkeaksi. En ymmärrä miten pystyisin elämään vielä 30 vuotta saavuttaakseni äitini iän. Olen nyt jo ihan kaput fyysisesti ja varsinkin henkisesti vaikka en ole edes juonut enkä tupakoinut enkä muutenkaan elänyt mitenkään poikkeuksellisen epäterveellisesti.
Tämä 1,5 vuoden eristäytynyt ja hiljainen korona aika on tehnyt niin pahaa, niin pahaa, monella eri tavalla. Alan uskoa, että kyllä ihmiset ennen olivat lujempaa tekoa jotenkin. Mummonikin eli melkein 95 vuotiaaksi.
Pitääkö tänne palstalle tilata hyvä plastiikkakirurgi vai kokonaisvaltainen nuorennusjuoma?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tänne palstalle tilata hyvä plastiikkakirurgi vai kokonaisvaltainen nuorennusjuoma?
Siitä nuorennusjuomasta tulee aina ärsyttävä krapula.
Sääst rahaa kauneusleikkauksiin. Niin minä ainakin teen kun minusta tulee vanhus. Mene myös kuntosalille. Turha ollla huonossa olossa kun voi itse vaikuttaa miltä näyttää.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytin keväällä 50 ja yhä vähemmän välitän itsestäni. Muiden mielipiteet on aivan evvk. Oikeastaa melkein kaikki on merkityksetöntä. Tavallaan vapauttavaa vanheta niin ei jaksa eikä tarvi välittää mistään mitään.
Siis mitä ihmettä?
Täytin itse 4vuotta sitten 50.
Ihan elämäni parasta aikaa siitä(kin) lähtien, on kokemusta, rentoutta, osaamista ja olen hyvinhoidettu ja viehättävä keski-ikäinen nainen. Saa tehdä ja harrastaa ja on uskallusta olla mitä on, aidosti, sillä tuntee itsensä.
Ei muutu ai mitään. La dolce vita!
Ehkä mun olisi pitänyt mainita että olen mies. Viesti 8.
Miestenhän vetovoima vaan lisääntyy ikää myöten (oman ikäistensä naisten suhteen ainakin), ovat miehekkäitä äijiä jotka osaa pidellä naista, eivät mitään koheltavia räkänokkia. Tietävät mitä haluavat ja on uskallusta ja osaamista tavoitella sitä ja ottaa se!
Eikö tämänkin harhaluulon voisi jo pikkuhiljaa kuopata? Osa miehistä ja naisista kehittää itseään vuosien aikana ja kasvaa fiksumpaan suuntaan. Toinen osa taas katkeroituu, alkoholisoituu ja harmaantuu henkisesti todella varhain.
Aina kuulee esimerkkeinä jotain George Clooneytä, mutta vaikka hän onkin nykyään karismaattinen vanhempi herra, on hän sitä ennen ollut salskea komistus ja vielä aiemmin söpö sydäntenmurskaaja. Ei se karisma yön aikana tule jollekin perusjonnelle iän myötä, vaan suosittu hymypoika on aikuisenakin yhtä suosittu.
Karismaattisista vanhemmista naisista voisi mainita vaikkapa Helen Mirrenin tai Judy Denchin. Suomalaisista esim Paula Koivuniemi on erittäin energinen, kaunis ja kiinnostava, vaikkei häntäkään parikymppiseksi erehtyisi luulemaan.
Nisula kirjoitti:
Eihän 50 ole ikänä vielä mitään.
Minulle tehtiin kaihileikkaus ja järkytyin silmien korjauksen jälkeen miltä näytän.
Kai tähän tottuu. Mutta muut eivät meitä mieti. Tää on meidän oma ongelma.
Mulle kävi samat kun sain silmälasit. Ne päässä näin oman keski-ikäisyyden hyvin selvästi.
Ikä tuo viisautta ja kokemusta, mutta ajan kulumisen nopeus kehon rapistuminen on tylyä.
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Hei
Olen näin 50 vuotiaana vasta sinut itseni kanssa. Olen ymmärtänyt, että mielenrauha on pään sisäinen tunne.
Olkaa itsellenne armollisia ja älkää murehtiko asioista mihin ette voi vaikuttaa.
" Minä aion tpaa itseni kun täytän 50, en aio elää vanhaksi.[/quote]
Ai. Minä aion mennä spaa:han.