Saitko jo veronpalautukset?
Kävin jo tarkistamassa nettipankista, mutta ei ollut tullut vielä mitään. Saitko sinä jo omasi tilille, jos siis tuli palautuksia?
Kommentit (21)
En.. kiitos sukunimeni, olen siinä ns toisessa aallossa ja kaikki verojutut siis hoituu kk perässä. Syyskuussa lävähtää reilu 2000 näppiin. Sen maksupäivän näkee muuten omaverosta...
Tuli mulle tänään ennen kahtatoista aamupäivällä, ihan kiva.
Aamulla kuudelta oli jo Nordean tilillä.
Juu oli aamulla jo tilillä, ei ole enää :D
Aamupäivällä ilmestyi tilille OP:ssa.
Vierailija kirjoitti:
En.. kiitos sukunimeni, olen siinä ns toisessa aallossa ja kaikki verojutut siis hoituu kk perässä. Syyskuussa lävähtää reilu 2000 näppiin. Sen maksupäivän näkee muuten omaverosta...
Miksi laitoit useamman pisteen sanan en ja omaverosta perään?
Veronpalautukset maksetaan tänä vuonna kuudessa erässä heinä-joulukuussa 2021, eikä nykyään ole enää yhtä tiettyä päivää, jolloin kaikkien suomalaisten veronpalautukset maksettaisiin. Jokainen saa kuitenkin oman veronpalautuksensa kerralla yhdessä erässä.
Veronpalautuspäivään vaikuttavat asiat
Ennen veronpalautus maksettiin kaikille samana päivänä, mutta vuoden 2019 kansallisen tulorekisterin käyttöönoton jälkeen veronpalautukset maksetaan eri päivinä.
Veronpalautuspäivään vaikuttaa paitsi oman verotuksen päättymispäivä, myös esitäytettyyn veroilmoitukseen tehdyt muutokset ja puolison tekemät muutoksen veroilmoitukseensa. Jos veronpalautuksen maksupäivä on siirtynyt, ilmenee se OmaVerossa.
Ei tullut vielä, tän päivän AIKANA pitäis tulla
Näköjään useampi luulee, että veronpalautuksen saaminen on pankin nimestä kiinni.
Tä! Miks joku miinusteli kun mä olen saanut veronpalautukset tililleni 😂
Jos veronpalautukset eivät ole illalla tilillä, maksupäivä on voinut siirtyä. Veronpalautusten maksupäivä on voinut siirtyä eteenpäin esimerkiksi, jos
asiakas tai hänen puolisonsa on täydentänyt esitäytettyä veroilmoitusta.
Verohallinto on saanut verotuksen vaikuttavia tietoja muualta esitäytetyn veroilmoituksen lähettämisen jälkeen.
Oikea tilinumero ei ole Verohallinnon tiedossa.
Veronpalautusta on käytetty verojen maksuksi.
Veronpalautus on ulosmitattu.
Oli jo aamulla, suurin osa rahoista on jo syöty 💵
Vierailija kirjoitti:
Näköjään useampi luulee, että veronpalautuksen saaminen on pankin nimestä kiinni.
Ei luule. Palautukset maksetaan pankeille eri aikaan.
Perjantaina kai tulee tilille?