Ottaisitko koronarokotteen, jos imettäisit?
Miksi/miksi et? Taustaoletuksena, että et olisi ottanut koronarokotetta raskausaikanakaan.
Kommentit (10)
En ottais.
Eihän raskaus-ja imetysaikana saa käyttää monia lääkkeitäkään, jotka ovat pitkään olleet markkinoilla. Miksi yhtäkkiä uusi rokote olisi ok, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa?
Miksi ihmeessä joku ei imetyksen takia ottaisi? Mikä on se mystinen juttu, joka sieltä maidosta sitten siirtyy? Ei yhtään mikään!!!
Ihmiset ovat niin sanan typeriä.
Tottakai ottaisin. Minulla menee pian usko ihmiskuntaan, jos sitä koskaan on ollutkaan. Olemme niin tyhmä laji, että joutaakin sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
En ottais.
Eihän raskaus-ja imetysaikana saa käyttää monia lääkkeitäkään, jotka ovat pitkään olleet markkinoilla. Miksi yhtäkkiä uusi rokote olisi ok, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa?
Tämä mietityttää itselläkin! Imetän nyt 4 kk ikäistä vauvaa ja lähipiirissä minua painostetaan rokotteen ottamiseen. Osa myös ehdottaa, että lopettaisin imetyksen, jotta voisin ottaa rokotteen. En haluaisi ottaa imetysaikana rokotetta josta tiedetään vain vähän. Sitten voin rokotteen ottaa, kun en imetä, mutta en haluaisi imetystäkään lopettaa vielä vain rokotteen takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku ei imetyksen takia ottaisi? Mikä on se mystinen juttu, joka sieltä maidosta sitten siirtyy? Ei yhtään mikään!!!
Ihmiset ovat niin sanan typeriä.
Monet lääkkeet yms ovat kiellettyjä imetyksen aikana. Rokote on lääkkeeseen rinnastettava asia.
Yhdessä ketjussa sanottiin hyvin raskausajan koronarokotteesta:
Raskaana oleva ei saa syödä homejuustoa, raakaa kalaa, Buranaa yms mahdollisten sikiöhaittojen vuoksi. Sitten aivan uusi rokote on okei ottaa.
Hmm...🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottais.
Tämä mietityttää itselläkin! Imetän nyt 4 kk ikäistä vauvaa ja lähipiirissä minua painostetaan rokotteen ottamiseen. Osa myös ehdottaa, että lopettaisin imetyksen, jotta voisin ottaa rokotteen. En haluaisi ottaa imetysaikana rokotetta josta tiedetään vain vähän. Sitten voin rokotteen ottaa, kun en imetä, mutta en haluaisi imetystäkään lopettaa vielä vain rokotteen takia.
Ap
Enpä sinuna miettisi yhtään vaan olisin kokeilemati. kyllä koronaan on turvallisempiakin lääkkeitä kuin nämä piikkiproteiinipommit
En mä kyllä sillon mitään rokotuksia ottais ku beibi roikkuis tissillä 😂