Mahdoton suhde :(
Suhteemme alkoi n. 5v sitten työn merkeissä. Noin vuosi ennen suhdettamme mies oli avautunut minulle edellisestä suheestaan (sivusuhde avioliiton rinnalla, avioliitto tuskin tuohon päättyi sillä suhteita oli ollut molemmilla jo vuosia) ja kertoi miten kaunis tämä nainen, upeat vaaleat pitkät hiukset, tunnettu politiikko jne.. Puolisen vuotta seurusteltuamme mieheltä tuli illanvietosta (työhön liittyvvä) viesti, että x on myös täällä, mutta huomasin juuri ettei munulla ole enää tunteita häntä kohtaan. No joo, olin aika hiljainen tuon jälkeen ja miehen mielestä tuo oli vaan kiva viesti kotona odottavalle.
Tuo nainen hiertää edelleenkin välejämme, kun mies on työnsä vuoksi viikottain tekemisisä hänen kanssaan (nainen edelleen naimisissa) ja on yhteisiä yön yli reissuja jne. Jotenkin vain mieleeni on jääneet nuo sanat ennen suhdettamme kuinka upea nainen on ja vähän väliä palaan miettimään asiaa. Mies on toki minulle sanonut, että se ohi ja varmaan halusi vaan itseään korostaa kehumalla naista jne. Vaan edelleen tunnen vilunväristyksiä, etenkin kun esim. tälläkin viikolla ovat loppuvkosta lähdössä yhteiselle reissulle (varsin vapaamuotoista vaikka työhön liittyvää).
Tuntuu että en jaksa tämän takia suhdetta....Viimeksi kun olisin halunnut asiasta miehen kanssa keskustella, niin tämä sivuutti asian ja yritti vongata seksiä. Erityisesti se sai miettimään miksi ei halua puhua, vaikka toki tiedän että asiasta on puhuttu satoja ja taas satoja kertoja. Sanoi myös että kun suhteen alussa kertoili entisitä naisistaan kaikkia kehuskelevia juttuja, että se oli vain sellasta itsensä markkinoimista minulle, että tajuaisin kuinka mahtava mies on....Yhhh....ja että luuli minun olevan vahvempi, että kestäisin sellaiset ja loppukaneettina, että et sitten ollutkaan, ehkä sun kannattais mennä juttelemaan noista asioista jollekin ammattilaiselle. Juupa. Oliskos teillä arvon av-ammattilaiset ehdotuksia mitä tämän miehen ja suhteen kanssa teen, en tado enää jaksaa näinkään :(
Kommentit (15)
Niin mikä tuossa on mielestäsi mahdoton suhde: sinun suhteesi mieheesi, vaiko miehen "suhde" tuohon vanhaan hoitoonsa?
2. No just, eli ihan on enempikin tällaisia miehiä olemassa. Kovin "lujatahtoinen" on tämäkin mies ja aina oikeassa. Aluksi sanoi että heillä oli 2v suhde, mutta sängyssä olivat vain kerran mutta se "ei oikein innostanut kun nainen ei suostunut riisumaan paitaansa, hänen rintojaan olen kuitenkin hivellyt, eli tiedän minkä muotoisen ja millaiset ovat ja kärsii kovasti mm. imetyksen aiheuttamista muutoksista"...eli tällä tasolla on kaikki kerrottu. Nyt kuitekin jälkikäteen vähättelee, että mistä olen keksinyt että suhde olisi ollut 2v, että oli vaan satunnaista tapailua reilun vuoden kun työjutuissa tavattiin ja oli vaan lähinnä henkisenä tukena naiselle jonka mies pihtasi jne.... Voi p....sanon minä. Niin juu, olen tämän naisen tavannut moneenkin kertaan ja jutellut hänen kanssaan jne ja ei tuo nyt niin ihmeellinen ole, itselläni mm. paljon parempi varatlo ja käytsötavat, kasvoille ja tekosydämellisyydelle en ehkä pärjää ;)
Miksi menin ihastumaan ja rakastumaan tuollaiseen mieheen. Ja nyt on suht viileetä, hänen mielestään minun vaan pitäisi unohtaa vanhat ja olla normaali!
ap
Jos on viileetä niin älä lämmitä vaan jäähdytä kokonaan. Turha sitä löysässä hirressä roikkua!
Minä olisin kyllä tuolle naiselle jo mennyt pamauttamaan että tiedän hänen pettäneen miestänsä minun mieheni kanssa, että eiköhän siinä alkaisi yöreissut vähenemään :D
Voi sua, vaikutat jotenkin läheisriippuvaiselta reppanalta, joka ei usko saavansa parempaa miestä. Terveellä itsetunnolla varustettu nainen ois näyttänyt miehelle ovea. Koita nyt vähän tsempata, ala vaikka harrastaa mukavaa liikuntaa, käy kavereittes kans ulkona. Hommaa itelles muutap elämää kuin tuo mies.
8. minulla on paljon omaa elämää, vaativa työ, harrastukset, väitöskirjan teko, ystävien kanssa matkustaminen jne, eli mies ei ole koko elämäni. Mutta toki sitä pohtii mikä tässä näin voi mättää kun kuvittelee löytäneensä sielunkumppanin ja kerrankin vahvan miehen, joka kestää melko vahvaa ja itsenäistä naista rinnallaan. Mutta jotenkin näin jälkikäteen asioita ajatellen hän on ollut aikamoinen mahtaileva pikkupoika alussa ja vieläkään ei oikein ota vastuuta sanoistaan/teoistaan. Se ei ole erityisen kiva huomio monen vuoden ja suurien tunteiden keskellä...
ap
Tsemppiä vaan ap. Vähän järjettömästi minäkin vain lähdin oman exäni matkaan näin jälkeenpäin ajateltuna. Oli tosiaan suuria tunteita, kohtalokkaan tuntuista rakkautta ja vaikka mitä. Täyttä elämää minäkin muuten elin, enkä tiedä, mihin tarpeisiin se mies vastasi. Ehkä juuri suurien tunteiden tarpeeseen. Mutta järjellä kun ajattelen, ja olisi silloinkin pitänyt ajatella, niin yhtä lapsellista ja vastuutonta miestä en koskaan enää ottaisi. Hyvässä suhteessa ei joudu miettimään tuollaisia.
t. nro 2
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:42"]
Kuulostaa mun ex-seurustelukumppanilta. Silläkin oli tollainen ihannenainen/ihastus ennen mua ja se ylisti sitä ennen suhdettamme suunnilleen jumalattareksi. Tosin niillä ei ollut suhdetta kuitenkaan, ihastus oli yksipuolista. Minunkin exäni sanoi, että ylisti naista mulle, koska yritti sillä tavalla saada mut "kilpailemaan" hänestä. Todella typerä ajatus siltä. Koko homma sai mut vain epävarmaksi.
En ole enää miehen kanssa, hän oli muutenkin idiootti. Narsistisia piirteitä, vakava masennus, hyvin itsekeskeinen ihminen jonka maailma pyöri oman sairastamisen ympärillä.
[/quote]
Kuulostaa 100 % tutulta. Ymmärsin kuitenkin alusta asti olla ihastumatta eikä se tosin olisi onnistunutkaan, koska mies puhui jatkuvasti muista naisista. Halusi kuulemma, että olisin mustasukkainen, mutta ei se noin toimi. Olen todella mustasukkainen normaalisti, mutta mustasukkaiseksi väkisin tekeminen on vain oksettavaa. Mies ei ollut kauhean kiinnostunut kenestäkään lukuun ottamatta ihmsiä, joista voisi hyötyä eli alansa menestyjistä. Olen edelleen tekemisissä miehen kanssa, mutta yhteydenpito loppuu varmaan silloin, kun hän ystävystyy lähemmin niiden menestyjien kanssa. Minähän olen luuseri hänen mukaansa.
14. Olen puhunut asiasta moneen moneen kertaan, mutta mies yleensä kuittaa sen sillä että menneet on menneitä, mitä niitä kaivelet. Minulle vain kuitenkin ilmeisesti liian suuri asia elettäväksi sen kanssa. Ei tosiaan pelkkä keskustelu riitä, vaan kyllä odottaisin että useammin näyttäisi sen, että vain minä olen tärkeä ja kertoisi että minäkin olen kaunis, muuta kuin sitten kun taas kiistellään asiasta. On ehkä ohimennen pyytänyt käytöstään anteeksi ja todennut miksi oli niin tyhmä että meni kaiken tuon kertomaan, mutta samaan hengenvetoon puolustanut että sillä keinolla ajatteli tehdä vaikutuksen. Ehkä tässä sitten on muitakin ongelmia, kun tämä asia on noussut näin suureksi...lienee ainakin se, että en oikein uskalla 100% luottaa kun tiedän menneisyyden ja sen miten taipuvainen on flirttailuun. Voihan paska tätä elämää :(
ap
Rakastin toista, mutta menin naimisiin toisen kanssa. Kesti vain 19 vuotta... olisi pitanyt kuunnella tunteita.
Oletko sanonut, että asia vaivaa sinua ihan todella ja haluat keskustella sen läpikotaisin selväksi? Varmaan keskustelu ei yksin riitä vaan miehen pitäisi todella todistaa, että olet hänelle prinsessa ja pyytää syvästi anteeksi käytöstään ja selittää syyt miksi niin toimi. Riittäisikö tämä sinulle?
Sori, en osaa oikein muuten auttaa, mutta eihän tuo oo normaalia käytöstä aikuiselta mieheltä tollanen kehuskelu.
2. ja muut vastaneet, kiitos. No tuotahan minäkin mietin, että miksi oksensi päälleeni kaikki suhteensa ja etenkin tämän yhden naisen joka on edelleen hänen elämässään, tahtoi tai ei....Jotenkin varmaan asetuin auttajan rooliin, kun oli kärsinyt kovia vaimon taholta, sit alkoi kaataa itsekin naisia jne...en tiedä...mutta vahingossa rakastuin vaikka yli puoli vuotta taistelin vastaan.
Olen pohtinut ette tuollainen käytös todellakaan ole normaalia ja sanonut siitä miehellä ja hän myöntelee ja sanoo, että eihän se kauheen fiksua ollut ja et osittain teki sen siksi et huomaisin tosiaan kuinka upea mies onkaan. Oksettihan minua nuo jutut alussa ja vieläkin, en siis todella niiden takia ihastunut, vaan olin jo pakittaa ja lujaa.
Eniten ottaa nyt päähän tuo, että mies kääntää ikäänkuin minun viakseni, että en ollutkaan tarpeeksi vahva ja mikä mua riivaa kun en voi noin vanhoja asioita unohtaa jotka hän on jo unohtanut jne. Miten voisin kun jatkuvasti kokouksissa, reissuissa ja puhelimessa tuon naisen kanssa työnsä takia ja vilahtelee tietysti puheessakin siksi usein. Jotenkin vaan nyt tuntuu siltä, että minä en ota syitä niskoilleni enkä suostu ottamaan neurootikon tai hullun leimaa, mitä kyllä rivien välistä yrittää tyrkyttää.
Että voi olla ihminen surullinen kun tajuaa monen vuoden päästä, että suhteen perustukset oli jo vinossa :(
ap
Kuulostaa mun ex-seurustelukumppanilta. Silläkin oli tollainen ihannenainen/ihastus ennen mua ja se ylisti sitä ennen suhdettamme suunnilleen jumalattareksi. Tosin niillä ei ollut suhdetta kuitenkaan, ihastus oli yksipuolista. Minunkin exäni sanoi, että ylisti naista mulle, koska yritti sillä tavalla saada mut "kilpailemaan" hänestä. Todella typerä ajatus siltä. Koko homma sai mut vain epävarmaksi.
En ole enää miehen kanssa, hän oli muutenkin idiootti. Narsistisia piirteitä, vakava masennus, hyvin itsekeskeinen ihminen jonka maailma pyöri oman sairastamisen ympärillä.