Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen menemään lääkäriin?

Vierailija
18.08.2014 |

Miehellä on usein töissä ja kotona kohtauksia, että hän tuntuu että on "ulkona" kehostaan, havahtuu sitten ja joutuu miettimään missä on ja mitä tekee. Lisäksi on alkanut pyörtyillä usein. Pelottaa että kyseessä aivokasvain tms. Mutta en saa häntä menemään lääkäriin!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty pakottamaan.

Vierailija
2/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita junttimiehiä sikiää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuista ihmistä millään pakottaa voi... Voi vain yrittää suostutella esim. kertomalla kuinka paljon murehtii että hänellä on jotain vakavaa.

Vierailija
4/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin pelkureita. Jessus sentään.

Vierailija
5/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaukset ns. poisssolokohtauksia. Muistihäiriöitä on myös esiintynyt. Olen oikeasti huolissani ja sanonut, että parempi käydä varmistamassa mistä on kyse. Eikun vaan pitkittää.

Ap

Vierailija
6/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun pyörtyy, soita ambulanssi. Kyllä ne ambulanssimiehet ukkosi sairaalaan tutkimuksiin raijaavat. Muuten sun täytyy vain odottaa, että pelko sairaudesta käy lääkäripelkoa suuremmaksi.

Yksi vaihtoehto on myös että saisit jonkun kaverinsa puhumaan hänelle järkeä. Osa miehistä ei ota naisen huolta tosissaan. Entä miehen äiti? 

Vierailija
7/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei halua mennä lääkäriin, koska pelkäävät menevänsä sinne turhaan tai pelkäävät, että elämä muuttuu liikaa kun lääkäri alkaa neuvoa, miten tulee siitä eteen päin elää. Akan nalkutuksen kestää, mutta lääkäri on sellainen auktoriteetti, että harva mies sitä viitsii olla tottelematta. Oma mieheni oli tällainen. Sanoin sille, että voit aina syyttää minua, jos on turha reissu. Käskin miehen sanoa, että vaimo lähetti lääkäriin. Hyvä että lopulta meni, kun löytyi diabetesta, kolesterolia ja verenpaine huiteli vaarallisella tasolla. Nyt menee sinne jo ihan mukisematta, kun on oikeasti sitä ongelmaa.

Vierailija
8/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:23"]Seuraavan kerran kun pyörtyy, soita ambulanssi. Kyllä ne ambulanssimiehet ukkosi sairaalaan tutkimuksiin raijaavat. Muuten sun täytyy vain odottaa, että pelko sairaudesta käy lääkäripelkoa suuremmaksi.

Yksi vaihtoehto on myös että saisit jonkun kaverinsa puhumaan hänelle järkeä. Osa miehistä ei ota naisen huolta tosissaan. Entä miehen äiti? 

[/quote]

Juuri näin. Ei siinä muu auta. Voit myös itse soittaa lääkäriin ja varata ajan miehellesi ja hommaat vaikka taksin viemään sinne tai jonkun luottoystävän (miehen jota miehesi kunnioittaa).

Vierailija
9/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat ajan lääkärille, otat kädestä kiinni ja hyppäätte taksiin. Joskus on vain toimittava!

Vierailija
10/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:23"]Seuraavan kerran kun pyörtyy, soita ambulanssi. Kyllä ne ambulanssimiehet ukkosi sairaalaan tutkimuksiin raijaavat. Muuten sun täytyy vain odottaa, että pelko sairaudesta käy lääkäripelkoa suuremmaksi.

[/quote]

Ei ole kertonut muille kuin minulle. Ja olenhan ne pyörtymiset itse nähnyt.

Ap

Vierailija
11/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu lähtemään töistään lääkäriin! Ei kuulema kehtaa sanoa, että tarvitsisi lääkäriä. Parempi kai mennä lääkäriin kuin pyörtyä töissä. Huoh.

Ap

Vierailija
12/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:32"]

[/quote]

Ei ole kertonut muille kuin minulle. Ja olenhan ne pyörtymiset itse nähnyt.

Ap

[/quote]

En uskonutkaan. SINÄ voit kertoa miehen ystävälle. Kannustaisin tekemään niin. Ja jos on hyvät suhteet äitiinsä, kerro anopille myös. Ajattele jos jotakin vakavaa sattuu, ja pidit asian omana tietonasi. Voit mys soittaa terveyskeskukseen ja kysyä vinkkejä. 

nro 7

Vierailija
13/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Ajattelin hänen äidilleen vihjaista tästä. Ja sanon miehelle että joko hän varaa ajan tai sitten minä. En usko että tässä asiassa voi liian varovainen olla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan