Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suosittelet ostamaan Ruohonjuuri-kaupasta?

Vierailija
18.08.2014 |

Olen käymässä Hgissä ja oon kuullut paljon tuosta Ruohonjuuresta. Mitä mun kannattaisi ostaa sieltä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa toiselle, riippuu millaisia tuotteita tarvitset... 

Itse ostan sieltä mm. Herbatint-hiusväriä, shampoopaloja, erilaisia vähän erikoisempia ruokasäilykkeitä, pähkinöitä ja siemeniä, ja Denttabs-hammastahnatableteita.

Vierailija
2/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin sieltä nyt karitevoita, joko laventelin tai piparmintun hajuista. Yleensö ostan myös teetä, kahvia, suklaata tai jotain erikoisempia elintarvikkeita ja mausteita. samppoota, saippuaa ja erilaisia pesuaineita olen ostanut myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiinitonta kahvia ja kaakaonibsejä.

Vierailija
4/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihania tofuja. Niitä ostaisin (ja ostankin). Myös teet ovat hyviä.

Vierailija
5/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein raakasuklaata ja kookosvettä. Myös luonnonkosmetiikkaa, esim. flow-merkkistä kuorintavoidetta ja frantsilan kasvojenhoitotuotteita. Teevalikoimat on todella hyvät myös.

Vierailija
6/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Jotain tulikin jo.

Tietysti tarkoitin sitä että mistä ite tykkäät ja miksi. Siel on on varmaan niin paljon kaikkea että helpompi lähtee suosituksista liikkeelle.

Vierailija
7/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weledan calendula-öljyä ihonhoitoon. Atooppinen lapsi. Käytän myös itse.

Vierailija
9/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkia samoja tuotteita saa muistakin kaupoista, joissa henkilökunta ei vaikuta tylyltä, stressaantuneelta ja väsyneeltä - ihan siis perusmarketeista nettikauppoihin ja pieniin luontaistuotekauppoihin. En juuri koskaan Ruohonjuuressa enää käy.

Vierailija
10/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupähkinöitä. Säästyy useita kymppejä pyykkilasteissa! Ostin omat merenneidon pesupähkinät tammikuussa 2013 ja edelleen neljäsosa paketista jäljellä. Suklaat ja kahvit ovat myös jonkun toisen universumin eeteristä. Ja lakritsi!

Vierailija
11/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:37"]

Melkein kaikkia samoja tuotteita saa muistakin kaupoista, joissa henkilökunta ei vaikuta tylyltä, stressaantuneelta ja väsyneeltä - ihan siis perusmarketeista nettikauppoihin ja pieniin luontaistuotekauppoihin. En juuri koskaan Ruohonjuuressa enää käy.

[/quote]

Ai Ruohonjuuressa tylyä, stressaantunutta ja väsynyttä henkilökuntaa? Minä kun olen siellä käynyt, on ollut päinvastoin, poikkeukselllisen palvelualttiita ja iloisia.

Vierailija
12/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe Vera kasvovoidetta. Imeytyy nopeasti ja on sopivan ohut meikin alla.

Vierailija
13/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:44"]

Ai Ruohonjuuressa tylyä, stressaantunutta ja väsynyttä henkilökuntaa? Minä kun olen siellä käynyt, on ollut päinvastoin, poikkeukselllisen palvelualttiita ja iloisia.

[/quote]

Ne käytti yhdessä vaiheessa tosi paljon työharjoittelijoita, jotka oli ihan pihalla, mutta nyt parin vuoden ajan on tosiaan ollut taas vähän paremmin motivoituineita työntekijöitä.

Parhaat työntekijät oli silloin makasiineilla, muistaako kukaan rastakaksosia, ja sitä pientä tummahiuksista myyjätyttöä, ne oli ihan huippuja ja tiesivät tosi paljon ruohonjuuren tuotteista.

Silloin makasiiniaikaan siellä oli muutenkin parempi tunnelma, ja parempi valikoima, ruohonjuuri meni vähän pilalle superfoodhömpötysaikoihin, nykyään ne on yrittäneet ottaa takaisin päin taas.

Itse olen taas kokenut, että ekolossa on todella sekot ja töykeät myyjät, välttelen sitä, siellä on aina ollut ihan kummallisia ja vihamielisiä myyjiä. Kerran joulunaikaan niillä oli joku ekstraaja, sellainen iloinen ja ystävällinen nuori tyttö, se on ainoa normaalin oloinen myyjä, jonka olen nähnyt ekolossa.

Vierailija
14/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä! Käy kaikkeen; hiusnaamioksi, kosteusvoiteeksi vartalolle ja meikinpoistoon. Tokihan sitä voi myös syödä sellaisenaan tai käyttää muuten ruoanlaitossa. 

Vierailija
15/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut enimmäkseen teetä ja erikoisempia herkkuja, kuten merilevä-snacksejä.

Kosmetiikasta kannattaa ostaa vain niitä merkkejä, joita ei ole Sokoksella myynnissä, koska suurin osa on ja monta euroa halvemmalla.

Vierailija
16/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään, koska hinnat ihan hurjat. Osta ja punnitse on halvempi puoti, samaa ruokatavataa jopa 50% halvemmalla.

Vierailija
17/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:37"]

[/quote]

Ai perusmarketeissa henkilökunta ei vaikuta tylyltä, stressaantuneelta ja väsyneeltä? Missä marketissa sä oikein käyt, mäkin haluan sinne ostoksille?

Vierailija
18/39 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon halvemmalla saa monesta nettikaupasta, kuin ruohonjuurikaupasta tai sokokselta. Esim www.pienipunainentupa.fi kaupassa paljon edullisemmat hinnat.

Vierailija
19/39 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merileväsnacksejä kokeilin mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun niitä ostin. Jotenkin sellainen kalainen olo ja hieman yökötti, aivan kuin olisi lohen nahkaa syönyt. Eivät ne oikeastaan pahoja olleet mutta jotenkin liian kalainen maku. Piti syödä kuivattuja hedelmiä jälkiruoaksi että sain kalan maun pois.

Vierailija
20/39 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan nykyään oikeastaan ainoastaan oluthiivahiutaleet Ruohonjuuresta. Ja yleensä mukaan tarttuu myös iChocin valkoinen suklaa :)

Mutta muuten hankin Ruohonjuuri-tavarat joko tavallisista kaupoista tai netistä. Aika tyyris kauppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan