Miehen naispuolinen kaveri olikin jotain muuta
Olisihan se pitänyt arvata, että vaikka niin kovasti väitettiin olevan vain pitkäaikainen ystävä kyseessä, niin ei ollut puhtaat jauhot pussissa. Oma vaisto sanoi, että naisessa on jotain mätää, mutta piti yrittää niellä oma tunne ettei vaikuta mustasukkaiselta pirttihirmulta. Nyt sitten sain kuulla, että ainakin suutelua ja halailua on tapahtunut selkäni takana. En ole sinänsä yllättynyt, ainoastaan pettynyt. Onko muita saman kokeneita?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jossain ne miehen tarpeet pitää tyydyttää, jos kotona on vaan nalkutusta ja pihtausta.
Siellä on rouva taas ollut vauvakuplassaan, mies ei ole osannut tehdä mitään oikein, eikä hän ole tullut kuuluksi, jne…
Itselläni on meneillä tilanne, jossa mies sanoi rakastavansa "mutta ei romanttisesti" ja haluavansa pitää minut elämässään, mutta että haluaa nyt tehdä omia juttuja. Vielä kuukausi sitten kaikki oli hyvin. Väittää ettei muka ketään muuta ole, mutta olen lähes satavarma, että löysi jonkun uuden.
Kannattaa aina uskoa omia tuntemuksiaan jos joku ei tunnu ihan oikealta. Itse ainakin voin jälkikäteen spotata ne omat "virheet", kun tunsin ettei kaikki ole hyvin, tai ihan oikein, mutta uskoin selitykset ja valheet. Myöhemmin sitten näin että olisi silloin jo pitänyt viheltää peli poikki.
Tottakai miehen intresseissä on saada naisystävä epäilemään itseään hul
luksi, ja saada hänet syyttelemään itseään ja etsimään itsestään vikaa ja vainoharhaisuuksia, koska näinhän mies ovi jatkaa touhujaan selän takana tyytyväisenä.
En ole kertaakaan mennyt metsään kun olen luottanut omaan vasitooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on erilaisia tarpeita joita ei tyydytetä vain yhden ihmisen kanssa ja parisuhteessa saa olla jotain omaakin.
Suurinta osaa ihmiskunnasta ei ole luotu näihin kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin. Siitä kertoo esim pettämisen yleisyys.
Lapsellinen ja ahdas näkemys. Aivan älyttömän paljon on ihmisiä jotka ovat JOSKUS pettäneet JOTAIN, mutta tulevassa suhteessa näin ei enää käy. Ihmisellä kun on aina mahdollisuus kasvaa ja oppia ymmärtämään itseään paremmin. Se että joku hassu ei koskaan opi eikä kehity, on aika harvinainen, eikä siihen tule perustaa näkemystään miten asiat yleisesti ottaen ovat.
nuoret ihmiset pettävät kun eivät vielä tunne itseään, tai tiedä mitä haluavat, ja vähän varttuneemmat, jotka ovat ensimmäisessä, mahdollisesti jo nuoresta alkaneessa suhteessa pettävät koska ei ole ollut muita, ja kaipuu on kokeilla elämää ilman kumppania, tai jonkun toisen kanssa.
Kun nämä ryhmät pääsevät eteenpäin noista kriiseistä/kasvavat hieman, on epätodennäköisempää että päätyvät samaan murheenkyllästämään tilanteeseen enää uudestaan.
Paitsi ne jotka ovat ikuisia pettäjiä, mutta heitä on aika harvassa. Suurin osa pettäjistä on pettänyt joskus, mutta ei enää.
Oikea ystävä ei pussailee ja hässi ystävänsä kanssa. Jotku naiset on hemmetin röyhkeitä. En ikinä koskisi ystävä mieheen. Enkä toisen omaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä näen parhaan lapsuudesta asti tuntemani ystävän, halaan lämpimästi ja joskus suukkokin on paikallaan. Ja ihan puolisoiden nähden. Meidän välillä on lämmin, syvä rakkaus. Ja sitä ei kukaan ulkopuolinen tule estämään eikä kontrolloimaan. Mutta hän on minulle veli, ystävä, luotettu, ihminen joka on tuntenut minut 40 vuotta (olen 43).
En olisi ikinä edes alkanut parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolle tämä ei ole ok. Mutta mieheni on kultakimpale. Hän on elämäni rakkaus, se jota kohtaan tunnen muun rakkauden lisäksi eroottista vetovoimaa. Ystävääni kohtaan en.
Ymmärräthän, että tuo on ihan eri asia? Syvä ystävärakkaus on eri juttu kuin parisuhteen luottamusta rikkova läheisyys.
Kaikki eivät tuota ymmärrä. - Joillekin kaikki vastakkaista sukupuolta olevat läheiset kaverit ja ystävät ovat henkilökohtainen loukkaus ja tai potenttiaalinen uhka. joista kumppanin olisi pysyttävä erossa. En väitä, että Ap olisi näin jyrkkä mutta olen kohdannut itse sairasta mustasukkaisuutta, joka ajoi suhteemme päätökseen hyvin pian.
Meillä vanhaht ystävät ovat ok, mutta uusia "ystäviä" ei hankita vastakkaisesta sukupuolesta. Ei siksi että uusissa ystävissä olisi vikaa, eik äsiksi ettemme luottaisi toisiimme mieheni kanssa, vaan siksi että emme halua draamaa. Ja kun uusi ihminen on kyseessä, niin emme vielä tiedä haluaako hän aiheuttaa draamaa, joten on kätevämpää kun ei jatkuvasti kulje ottamassa riskiä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä näen parhaan lapsuudesta asti tuntemani ystävän, halaan lämpimästi ja joskus suukkokin on paikallaan. Ja ihan puolisoiden nähden. Meidän välillä on lämmin, syvä rakkaus. Ja sitä ei kukaan ulkopuolinen tule estämään eikä kontrolloimaan. Mutta hän on minulle veli, ystävä, luotettu, ihminen joka on tuntenut minut 40 vuotta (olen 43).
En olisi ikinä edes alkanut parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolle tämä ei ole ok. Mutta mieheni on kultakimpale. Hän on elämäni rakkaus, se jota kohtaan tunnen muun rakkauden lisäksi eroottista vetovoimaa. Ystävääni kohtaan en.
Yäk😁🤮
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miespuolinen kaveri. Joo ollaan pantu sinkkuaikoina. Mutta jotain halimista ja suutelua? Sehän olisi jo suhde. Ei tulisi mieleenkään halaillla ja pussata kaveria. Liian intiimiä. Se kuuluu ihmisille jotka välittää toisistaan.
Ah, kuinka moraalista. Et siis alennus suutelemaan seksikumppaniasi 🤔
Mä taas kyllä halaan kavereita mutta en pane niitä.
Anna kun arvaan, et kerro tästä historiastasi panokaverisi kanssa kumppaneillesi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miespuolinen kaveri. Joo ollaan pantu sinkkuaikoina. Mutta jotain halimista ja suutelua? Sehän olisi jo suhde. Ei tulisi mieleenkään halaillla ja pussata kaveria. Liian intiimiä. Se kuuluu ihmisille jotka välittää toisistaan.
No mutta eivätkö ystävät välitä toisistaan? Jos tämä on kriteeri, ei ap:n kertomassa olisi mitään vikaa.
Kannattaa luottaa vaistoonsa. Oma exäni oli kauhean hyvää pataa exänsä kanssa, he olivat siis ylimmät ystävykset. Exän exä soitti esim. silloin, kun tarvitsi apua jossain asiassa, vaikka oltais just oltu yhdessä exän kans. Ei siinä mitään, mutta kun oma exä vielä valehteli hänen ja exän väleistä alusta asti ja suhtautui todella defensiivisesti siihen, jos kyseenalaistin heidän välistä "suhdettaan" millään tapaa.
Erohan siitä tuli, myös muista syistä, mies oli aika kaappihullu kaikin puolin.
Nyksällä on paljon naispuoleisia kavereita, eikä se haittaa minua.
"... joskus suukkokin on paikallaan".
😂🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk😁🤮
Vierailija kirjoitti:
Jossain ne miehen tarpeet pitää tyydyttää, jos kotona on vaan nalkutusta ja pihtausta.
Hyvän vaimon mallia on tässä, hän jakaa ohjeita muille vaimoille:
Hän on aika hauska täti. Siltä poistettiin kai koko YouTube kanava.
Tuossa on poistettu filmi uusiksi esitettynä. Tämä vaimo on feministeille kauhistus.
Mutta tuohan ei nyt liity tähän aloitukseen. Koska jos kumppani suutelee ja halailee toisen naisen kanssa niin siinä on yleensä ihan aihetta mustasukkaisuuteen.