Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50v nainen vanha

Vierailija
03.08.2021 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos päättää pysyä nuorekkaana tai "nuorena" vaikka onkin viisastunut.

Vierailija
2/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäinen kuin minä. Onhan se puoli vuosisataa aika vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla vanha.

Vierailija
4/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole!

Vierailija
5/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole enää nuori. Minä.

Vierailija
6/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä edes tarvitse pysyä nuorekkaana. Monella on viisikymppisenä vielä kouluikäisiä lapsia ja työelämän kannalta tuo on vasta naisen parasta aikaa. Olen itse 58 ja täydessä vauhdissa; on hyvä työ, on luottamustehtäviä politiikassa, opiskelen työn ohessa, harrastan ja nautin elämästä.

Vierailija
7/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57, mutta en tunne itseäni vanhaks. Kroppa tietty alkaa vähän hajoomaan helpommin, mutta pitäis osata liikkua ja kohdella itseäön hyvin. 57 on mikä on.. eihän me mitään nuoria likkoja enää olla, muttei mitään mummeleitakaan vielä, vaikka moni onkin jo mummo. Onhan jenniveera lopeskin 50 jotain. Miettikää siitä...

Vierailija
8/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on vanha. 25 vuotiasta voi vielä sanoa nuoreksi. 30 on jo vanha

Vierailija
9/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on nuori, mutta kropassa on merkkejä.

Vierailija
10/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57, mutta en tunne itseäni vanhaks. Kroppa tietty alkaa vähän hajoomaan helpommin, mutta pitäis osata liikkua ja kohdella itseäön hyvin. 57 on mikä on.. eihän me mitään nuoria likkoja enää olla, muttei mitään mummeleitakaan vielä, vaikka moni onkin jo mummo. Onhan jenniveera lopeskin 50 jotain. Miettikää siitä...

Jennifer on kyllä upea.

Vierailija
11/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä 100 vuotiaalta. Aivan on tyttönen!

Vierailija
12/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itseäni tunne vanhanksi. 

Vierailija
13/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikki ollaan kuumia jenniferejä.

Vierailija
14/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vanha kuin 50v mies.

Vierailija
15/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vanha mutta ei vanhus. Onhan se kunnioitettava ikä, niin miehelle kun naiselle.

Kun ihastuu siihen oikeaan saman ikäiseen niin on jotenkin jännä tunne, että on iätön.  Mun kohdalla tyyppi jonka tunsin teiniä ja muutaman kerran tapasin kolmekymppisenä.  Tavallaan sama - ja kuitenkin ei. 

Itse mietin, että teininä ei tajunnu kaikkea, mikä johti siihen että tiemme erosivat. Ennen kaikkea luuli tietäväsä kaiken, ja vaikka jälkikäteen voin todeta että aika hyvä analyysi -niin oleelliset asiat meni väärin.  30+ eron jälkeen olin niin sekaisin ettei seurustelu olisi millään onnistunut kenenkään kanssa.  Olin tavallaan tyhmempi kuin teini-minä, niin pihalla. Tällaisia jänniä juttuja voi pohtia kun saavuttaa 50 v. 

Vierailija
16/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli on nuori, mutta kropassa on merkkejä.

Mitä merkkejä?

Vierailija
17/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 56v. En oikein tajua sitä. Aika menee tosi nopeesti. Mulla muuten on 14v. tyttö ja ehkä sen takia en koe olevani "vanha".

Vierailija
18/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt nuorikaan ole millään mittapuulla. Mahdollinen nuorekkuus tai sen tunteminen ei myöskään ketään tee nuoreksi.

Vierailija
19/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bennyt on kainalossa, tykkäävät vanhoista.

Vierailija
20/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no vanha mutta ei vanhus. Onhan se kunnioitettava ikä, niin miehelle kun naiselle.

Kun ihastuu siihen oikeaan saman ikäiseen niin on jotenkin jännä tunne, että on iätön.  Mun kohdalla tyyppi jonka tunsin teiniä ja muutaman kerran tapasin kolmekymppisenä.  Tavallaan sama - ja kuitenkin ei. 

Itse mietin, että teininä ei tajunnu kaikkea, mikä johti siihen että tiemme erosivat. Ennen kaikkea luuli tietäväsä kaiken, ja vaikka jälkikäteen voin todeta että aika hyvä analyysi -niin oleelliset asiat meni väärin.  30+ eron jälkeen olin niin sekaisin ettei seurustelu olisi millään onnistunut kenenkään kanssa.  Olin tavallaan tyhmempi kuin teini-minä, niin pihalla. Tällaisia jänniä juttuja voi pohtia kun saavuttaa 50 v. 

En pidä 50 vuotta kunnioitettavana ikänä nykyisessä yhteiskunnassa. Kaksi tätiäni ovat yli 90-vuotiaita ja sitä pidän kunnioitettavana ikänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi