Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50v nainen vanha

Vierailija
03.08.2021 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle upea ikä, silloin on hehkeimmillään ja myös elämänkokemusta ja viisautta on saattanut kertyä.

Vierailija
22/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen. 50-vuotiaalla voi olla vielä alaikäisiä lapsia, tuore aviopuoliso, uusi koulutus ja työpaikka, ja parempi kroppa kuin keskimääräisellä kaksikymppisellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole vanha vaan keski-ikäinen.

Vierailija
24/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Olen siis itse 50+ ja olen vanha, koska enää ei ole sika lisääntyä. Lisääntyminen on nuoren naisen hommaa. Sisältä olen toki 14-vuotias. Ulkoisestikin ihan nätti. Mutta vanha.

Vierailija
25/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Olen siis itse 50+ ja olen vanha, koska enää ei ole sika lisääntyä. Lisääntyminen on nuoren naisen hommaa. Sisältä olen toki 14-vuotias. Ulkoisestikin ihan nätti. Mutta vanha.

Niin ja jatkan vielä että keski- ikäinen on vanha. Kunhan sievistellään.

Vierailija
26/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 56v. En oikein tajua sitä. Aika menee tosi nopeesti. Mulla muuten on 14v. tyttö ja ehkä sen takia en koe olevani "vanha".

Saan kyllä kiinni tuosta, ettei yhtään koe olevansa oman ikäisensä. Olen siis 44, ja teininä ajattelin, että 40-vuotias minä on kyllä ihan eri ihminen. No toki olen monella tavalla erilainen, mutta silti sama. Ne ajatukset ja muistot on edelleen "läheisiä", vaikka "kaukaisia". Hei hienosti selitetty... Siis saan yhä kiinni niistä, en pelkästään muista, vaan tunnen ne ajatukset, vaikka en ajattelekaan asioista samoin. Olen kuin itseni isosisko, kun silloin olin 40-vuotiaaseen minääni verrattuna aivan eri ihminen.

Vierailija
27/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Itse olen 52 ja koen olevani hyvin nuorekas enkä lainkaan vanha. Pidän huolta itsestäni. Minulla on koulukavereita, jotka näyttivät mammoilta jo alle 30 -vuotiaina ja nykyään vielä enemmän, lähemmäs 70 -vuotiailta

Vierailija
28/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias, terve, mutta ylipainoinen. Mennyt vuosikymmen on ollut rankka ja koen, että olen vanhentunut tosi paljon. Pidän ainakin itseäni vanhana. Kun katson vanhoja kuvia, joissa on äitini ja äidin siskot samanikäisiä, kuin suunnilleen minä nyt, niin he näyttävät paljon nuoremmilta. Minusta on ehkä vaan tullut vanha, kärttyinen ämmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän