Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelen sujuvasti täällä, mutta en oikeassa elämässä.

Vierailija
27.08.2006 |

En osaa oikeasti olla ihmisten kanssa. En tiedä mitä multa toivotaan kun mulle esim kerrotaan huolia. Mulla on kyllä ajatuksia ja mielipiteitä ja tunnen myötätuntoa ja empatiaa, mutta en kykene ilmaisemaan niitä.

Kun en näe ihmisen kasvoja niin hyvin voin puhua kaikesta maan ja taivaan välillä.

TÄmän vuoksi tulen tänne yhä useammin ja sosiaalinen elämäni kaventuu entisestään. Täällä kun se on niin paljon helpompaaja vaivattomampaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos 83 p, ei aspergerin syndroomaa. ap

Vierailija
2/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun tarvitse olla mikään mestaripuhuja. riittää vaan kun ilmaiset edes muutamalla sanalla kantasi.

Kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa alkaa sujumaan kun huomaat että olet uskaltanut avata sanaisen arkkusi livenäkin.

Rohkeasti vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia tulee kun pitäisi olla tunteet mukana, siis osoittaa sitä empatiaa, myötäelämistä tms., itkeä tai nauraa. Monet pitää mua fiksuna ja mukavana ja kiinnostavana mutten tiedä onko mulla oikeasti ystäviä. MIstä sen tietää? Miten ystävien kanssa ollaan?

Vierailija
4/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http:/ /users. kymp. net/p204188a/testi. htm

Vierailija
5/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä mullekaan kukaan koskaan yöllä. Muuten välillä kerrotaan huolia ja muita luottamuksellisia asioita. Ehkä se johtuu siitä että mua pidetään luotettavana kun en ole mikään lörppö. En itedä, en tiedä mitä on sellainen kun on läheinen jonkun kanssa. Paitsi miehen, mutta se on eri juttu kun siihen liittyy niin vahvasti fyysinen puoli. ap