Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mietitte uutta hiustyyliä niin...?

Vierailija
17.08.2014 |

Miten usein valitsette mallin joka sopii teidän omiin kasvonpiirteisiin? Mulla on kampaajaystävä joka kerran sanoi että todella usein naiset tulevat pyytämään/leikkauttavat taí antavat kasvaa tukan joka ei yhtään sovi omiin piirteisiin eli siis ei korosta hyviä puolia vaan huonoa kasvoissa.

Itse olen aika tarkka tästä ja pyrin aina kysymään myös kampaajan mielipidettä asiaan. Esim mun kasvojenmalliin ei sovi kovin suorana roikkuva tukka (pieni pää vartaloon nähden) joten en koskaan kasvata pitkää suoraa tukkaa...samoin otsis ei sovi mulle yhtään vaikka tykkään niistä muilla tosi paljon, sellaista en siis voi koskaan leikkauttaa.

Samoin olen huomannut että monille jo vähän vanhemmille naisille ei sovi se pitkä tukka vaikka miten olisi nätti (korostaa jo ennestään roikkuvaa naamaa).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla on sydämenmuotoiset sirot kasvot eikä niihin sovi kovin paljon ohennettu tukka eli sellainen pään myötäinen suora sileä...näyttäisin rotalta niissä :) nyt mulla on kerrostettu polkka jota föönään kierreharjalla että eivät ole ihan suorat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi