Mistä tiesitte että miehenne on tosissanne kanssanne? ev
Kommentit (15)
Käytännössä 2. tapaamisella vei tapaamaan vanhempiaan 100km päähän eikä hävennyt kertoa sitä että minulla on 3 lasta valmiina (itse nuorempi ja lapseton). Appiksilla ei ilmekään värähtänyt vaan toivottivat tervetulleiksi koko sakin:) Tuosta on nyt 18 onnellsita vuotta ja monta edessä...
Seurusteltiin tiiviisti viikko, sitten hän joutui palaamaan opiskelupaikkakunnalle. Hän palasi 2 viikon kuluttua uudelleen (välimatka yli 800km) ja kihlasi minut. Jouduttiin olemaan olosuhteiden pakosta erossa, mutta puoli vuotta myöhemmin mentiin naimisiin. Nyt oltu naimisissa 30v.
Oli tavoitettavissa, vastasi puheluihin ja tekstareihin, otti yhteyttä, halusi nähdä, pyysi luokseen joka päivä, esitteli vanhemmilleen ja kavereilleen. Ja noin 3 kk tapaamisesta muutettiin yhteen. Ei ollut kertaakaan oloa, että säätääköhän mies jotain selän takana.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:10"]
No jaa, mun kaikilla miesystävillä on ollut kyllä tapana seurustellessa olla tosissaan. En ole tavannut miehiä, jotka eivät seurustele tosissaan..
Voiko parisuhteen ottaa jotenkin puolivalavasti vai? Eihän kaikki aina johda avioliittoon tai tma mutta siis kyllä yleensä päämääränä on ollut yhteinen elämä ja jos matkalla on tullut tienhaaroja joista löhdetään erilleen niin so be it
[/quote]
No kyllä todellakin voi, valitettavasti. Sulla on ollut hyvä tuuri! Ja toisaalta itse olen ollut tyhmä kun olen vaan olettanut että ovat tosissaan kanssani, enkä tarkasti kysynyt ja puhunut siitä miehen kanssa.
Ei mulle ainakaan ole vanhempien esittely ollut loppujen lopuksi merkki tosissaan olemisesta. Se että miten käyttäytyy muuten kyllä on, esim. just nuo yhteydenotot.
Kun kävi varastamassa vanhemmiltani kotikylästä.
No jaa, mun kaikilla miesystävillä on ollut kyllä tapana seurustellessa olla tosissaan. En ole tavannut miehiä, jotka eivät seurustele tosissaan..
Voiko parisuhteen ottaa jotenkin puolivalavasti vai? Eihän kaikki aina johda avioliittoon tai tma mutta siis kyllä yleensä päämääränä on ollut yhteinen elämä ja jos matkalla on tullut tienhaaroja joista löhdetään erilleen niin so be it
On ollut alusta asti valmis esittelemään mut perheelleen ja ystävilleen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:17"]On ollut alusta asti valmis esittelemään mut perheelleen ja ystävilleen.
[/quote]
Mistä sä tiesit tän ja miten nopeesti? Me ollaan nyt tapailtu/säädetty/jotain pari kuukautta. Mies puhuu kavereistaan ja perheestään oikeilla nimillään ja samoin minä mutta liikutaan ihan eri piireissä...
Raahas mut äitinsä eteen haastateltavaksi, ja vielä tämän kesähuvilallekin, jossa rouva tyrkytti mulle karjalanpiirakoita ja tuijotti varmaan kolme tuntia putkeen, ennen kuin viimein pääsin pälkähästä. Ja mies ei suinkaan ole mikään mammanpoika. Ilahduin ainakin kovin, kun huomasin, että kunnioittaa äitiään.
Sanoi rakastavansa ja halusi viettää kanssani kaikki yöt ja illat ja vkloput.
Miehenne on "tosissaan" eikä "tosissanne". Olen tosissani, olet tosissasi, hän on tosissaan, olemme tosissamme jne.
Kylläpä muuten sattuu ainakin omaan kielikorvaani Hesarin 17.8. pääkirjoituksen otsikko "Oulun huoli otetaan tosissaan".
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 00:02"]
Kylläpä muuten sattuu ainakin omaan kielikorvaani Hesarin 17.8. pääkirjoituksen otsikko "Oulun huoli otetaan tosissaan".
[/quote]
Mitenkä sen pitäisi olla? Nyt ei leikkaa..