Masentaa
Minua masentaa koulu ja se, että minua kiusataan jatkuvasti. Koulussa minulle nauretaan ja minua mollataan, ja vapaa-ajalla naureskellaan, kerrotaan huhuja minusta ja tönitään. En jaksa tätä enää. Mitä teen?:/
Kommentit (3)
Mielestäni sinun olisi hyvä puhua asiasta ainakin koulukuraattorin tai terveydenhoitajan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:46"]Onpa harmi. Yritä tukkia korvat turhanpäiväiseltä haukkumiselta ja yritä kävellä nokka pystyssä niinkuin et välittäisi ollenkaan. Jos ei lopu niin sano jollekin!
[/quote]
Ei vaan ilmoitat välittömästi aikuiselle. Ei mitään "älä välitä meininkiä". Ja jos ei tehoa kerralla, kerrot heti uudestaan, aina vaan uudestaan jos kiusaamista ilmenee. Kyllä ne ajallaan kyllästyy jälki-istuntoon tai kotona vanhempien mäkätykseen, että osaavat jättää sinut rauhaan.
Yksi vaihtoehto on myös että vedät niistä jokaista lättyyn niin että raikaa, mutta se vaatisi jo melkein jonkinasteista kamppailulaji koulutusta. Oppispahan ettei kannata vittuilla. Tosin tässä negatiivisena puolena se että saatat joutua korvaamaan rahallisesti vahinkoja ym.
Onpa harmi. Yritä tukkia korvat turhanpäiväiseltä haukkumiselta ja yritä kävellä nokka pystyssä niinkuin et välittäisi ollenkaan. Jos ei lopu niin sano jollekin!