Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kannattaa selvittää vauvan sukupuoli etukäteen?Puolesta/vastaan?

Vierailija
27.08.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle se on ainakin sama kumpi sieltä tulee, vaikka oma toive olikin

Vierailija
2/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan makuasia. Meillä on viisi lasta ja joidenkin sukupuoli ollaan kysytty ultrassa ja joidenkin ei olla haluttu tietää ennen kuin lapsen synnyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se ultrassa ihan samoin kuin sormet, varpaat, pää ja meille haaroissa näkyi pippeli.

Oli myös helppo sen jälkeen hakea kaupasta valmiiksi poikien vaatteita odottamaan vauvaa. En voi sietää ns. sukupuolineutraaleita vauvan vaatteita (joita äitiyspakkauskin on pullollaan) eli esim. pojalla kananpojankeltainen tai vaikka mintunvihreä nallekuvioinen potkupuku. Auts!! Niskakrvat nousee näistä vaatteista pystyyn. Itsekin pidän naisten vaatteita, poikanikin pitää poikien vaatteita.

Kukin tyylillään...

Vierailija
4/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
5/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se ei ole minulle olennainen tieto vauvasta. lisäksi minusta tuntuu siltä että asetan hänelle odotuksia jo ennenkuin on ehtinyt syntyäkään.

siksi.

Vierailija
6/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ennen syntymää valmistuvan ok-talomme makuuhuonejakoihin. ELi meillä on muitakin lapsia ja tulevan sukupuolesta riippuu miten makkarit jaetaan.

Vierailija
7/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania mielikuvia alkoi muotoutua ja vaatteitakin on paljon kivempi ostaa selvästi poikien vaatteita kuin minttua ja keltaista... Enemmän ihmettelen että miksei sitä kysytä kun vastaus on kerran ultraajan nenän edessä. Miksi sukupuoli pitäisi pysyä salassa syntymään asti? Onko se enemmän yllätys silloin kun jos sen saisi tietää ultrassa? Minusta tämän yllätyksen selviäminen tässä vaiheessa oli jo kuin pikkusyntymä :). Iloja ja juhlan aiheita ei minulla ole koskaan liikaa. Kai tämä on vain sellainen mielipideasia josta ei sovi, eikä kannatakaan kiistellä.

Minun ultraaja sanoi että poika on ja se on varma, joten luotan siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän