Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimuna, kaavinta ja pitkä vuoto

Vierailija
27.08.2006 |

Minulla todettiin tuulimuna, kävin kaavinnassa rv 12+. Kaikki meni muuten hyvin, mutta jälkivuotoa on ollut nyt 14 päivää. Onkohan se ihan normaalia? Vuoto on melko niukkaa, niukempaa kuin kuukautisten aikaan. Kuukautiskipujen tyylistä jomotusta selässä myös on, mutta ei muita oireita. Taidan soittaa huomenna lääkärille. Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotoa kesti vähän reilut kaksi viikkoa, mutta se oli ihan kauhean runsasta. Hirveitä klönttejä ja möykkyjä ja hyytymiä tuli niin, ettei siteessä pysynyt.

Vierailija
2/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka ja sikiöpussi kehittyvät, mutta itse sikiö puuttuu. Raskaushormonia erittyy. Yleensä tuulimuna johtuu viallisesta munasolusta, eikä raskaus voi jatkua. Minulla tuulimuna päättyi keskenmenoon 12. viikolla, mihin mennessä se yleensä päättyykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi 2 kk kaavinnan jälkeen eli jälkitarkastukseen asti. Lisäksi oli menkkamaisia kouristuksia toisinaan. Kivuista tiesin, että taas lurahti. Vuoto oli niukkaa, paljon niukempaa kuin kuukautisvuoto. Sitten yhtäkkiä loppui, samoin kouristukset. Jälkitarkarkastuksessa ultrattiin kohtu, mitattiin raskaushormoniarvo ja sain hormonikuurin kuukautisten normalisoimiseksi.

Vierailija
4/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli epäilty tuulimuna viikolla 8+ ja kaavinta tehtiin muutama viikko siitä. jälkivuotoa oli ehkä 2 viikon verran, sanoivat että se on ihan normaali aika. mulla tosin ei ollut mitään kipuja.

Vierailija
5/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö raskaustesti silloin positiivista? Ja muutenkin mikä se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän