Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehkäistä silmien turvotus aamulla (itkemisestä)?

Vierailija
17.08.2014 |

Tuli tirauteltua tuossa aika antaumuksella kyyneliä, ja aamulla asiakaspalvelutyöhön meno. Silmäni turpoavat aamuisin todella helposti, oli kyse sitten vatsallaan nukkumisesta tai liian suolaisen ruoan syönnistä. Miten voisin siis tänä iltana ehkäistä turvotuksen syntymistä? Itkeä en enää aio, se on varmaankin ensimmäinen askel. :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää vettä suoraan silmiin illala ja vielä aamulla.

Vierailija
2/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lusikat pakkaseen ja anna kylmettyä, sitten laitat lusikat suljettujen silmiesi päälle ja annat vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vinkkejä mullekin! Täällä yksi, joka ei itke juurikin siksi, että hävettäisi niin perkeleesti jos joku näkisi silmistä että olen itkenyt.

Kylmällä ainakin saa turvotusta vähän laskemaan. Esimerkiks kannattaa pitää lusikoita jääkaapissa ja laittaa ne aamulla silmille.

Vierailija
4/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auta mikään. kerran itkin koko illan ja naama ja silmät oli sen näköiset 2 päivää, kuin turpaan ois tullut. Lisäksi sain vielä silmätulehduksen, kun luomet turposi niin paljon, että eivät aamulla ees avautuneet. 

Mulla jo 5 min itkeminen saa naaman ja silmät turpoamaan:(

Toivottavasti sulle auttaa se kylmä vesi ja hauteet luomilla. Jos ei niin, hae saikkua. Tsemppiä

Vierailija
5/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa parhaiten rauhallinen aamusuihku. Pidän kasvoja pitkään lämpimän suihkun alla ja annan kyynelten valua, jos on tarve. Silti olen jälkeenpäin ihan freesin näköinen.

Vierailija
6/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää itkekö kovissa meikeissä! :D Mä osaan tirauttaa tyylikkäitä naiskyyneileitä oikeissa kohdissa. Kylmä auttaa, muistakaa juoda paljon vettä ja urheilusuoritus auttaa laittaan nesteet liikkeelle.

Vierailija
7/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:19"]Laita lusikat pakkaseen ja anna kylmettyä, sitten laitat lusikat suljettujen silmiesi päälle ja annat vaikuttaa.

[/quote]

Olet varmaan sama joka joskus annoit saman ohjeen minulle,toimii :D

Vierailija
8/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:19"]Laita lusikat pakkaseen ja anna kylmettyä, sitten laitat lusikat suljettujen silmiesi päälle ja annat vaikuttaa.

[/quote]

Olet varmaan sama joka joskus annoit saman ohjeen minulle,toimii :D

[/quote]

Mulla ei auta yhtään!

Vierailija
9/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auta mikään. Yritän olla itkemättä vaikka kuinka surettaa ja on ikävä.

Vierailija
10/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:22"]Mulla ei auta mikään. kerran itkin koko illan ja naama ja silmät oli sen näköiset 2 päivää, kuin turpaan ois tullut. Lisäksi sain vielä silmätulehduksen, kun luomet turposi niin paljon, että eivät aamulla ees avautuneet. 

Mulla jo 5 min itkeminen saa naaman ja silmät turpoamaan:(

Toivottavasti sulle auttaa se kylmä vesi ja hauteet luomilla. Jos ei niin, hae saikkua. Tsemppiä

[/quote]

Saikkua?!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi