Miten ihmeessä Hollanti tuli toiseksi Euroviisuissa?!?!?
Eikö ketään muuta ihmetytä, joo ihan hyviä laulajia, mutta biisi oli armottoman tylsä country-kappale.
Ihmettelen syvästi, että miten sai noin paljon ääniä et tuli toiseksi? Itse veikkasin, että tuollainen ihan hyvä mutta mitäänsanomaton kappale jää häntäpäähän
Kommentit (22)
Joka vuosi sama juttu, kappale joka mielestäni EI ainakaan tule pärjäämään, keikkuukin ihan kärjessä!
Näköjään oikeetakin musiikkia osataan vielä arvostaa.
Euroviisut on pelkkää politiikkaa.
Enemmän mä mietin sitä miten se transu(tai mikälie) voitti koko kisan....
Varmaan siinäkin ratkaisi se, että esityksessä oli jokin "juju", erottava tekijä. Juju voi olla hirviönaamari, parrakas drag-queen ja nähtävästi myös minimalistinen, rauhallinen esitys. :)
Ymmärrän, että Conchitaa äänestämällä haluttiin ilmoittaa, ettei syrjitä seksuaalivähemmistöjä. Sama kuin pressanvaaleissa olit rasisti ja homofoobikko jos äänestit Sauli Niinistöä ihan vaan sen takii, että olit enemmän poliittisesti vakuuttunut hänestä :D
Mut juu toi hollannin kappale oli hiukan tylsä, mutta tosi lahjakkaita laulajia ilse ja waylon ja tunnettujakin maailmalla joten uskon että taito ja tunnettuvuus sai ne pisteet aikaan
En ymmärrä minäkään. Todella tylsä ja mitäänsanomaton esitys, vaikka laulajat hyviä ovatkin.
Esiintymisvuorokin (24.) oli yksi parhaista, varsinkin kun edeltävät maat eivät olleet mitään huippuja - Malta ja Tanska.
Erottui positiivisesti normaalista euroviisuballadi- ja jytkytysmassasta
Jos vähemmistöjä ei haluta syrjiä ja tärkein äänestysperuste niin sen lesbon olisi pitänyt olla kakkonen...
Hollannin biisi oli minun lempparini :)
Ihmisillä on erilaisia musiikkimakuja, ja jos ajatellaan tämän vuoden viisuja, niin tuo kappale oli ainoa joka oli erilainen mitä muut. Esim. itse kuuntelen paljon tuo Hollanin biisin kaltaista musiikkia, pidän Euroviisuista ja siitä showsta tapahtumasta mikä se on, mutta musiikillisesti en pidä juuri koskaan mistään kappaleista joita siellä on, veikkaan etten ole ainoa?
Oli piristävää että kerrankin siellä oli sellainen bändi jonka musiikista kiinnostuin ja jota haluan kuulla enemmänkin ja tutustua bändin muuhunkin tuotantoon. Pidin myös voittajan kappaleesta, mutta en aio ko. artistin musiikkia alkaa sen enempää etsimään/kuuntelemaan, koska se ei ole sellaista musiikkia mitä kuuntelen normaalisti.
sehän oli ihan kopio every breath you take-kappaleesta
Olen ihan yhtä ihmetyksissäni kuin ap
Oli minunkin lemppareita, Norjan ja Armenian biisien ohella. Sinänsä keskinkertainen countryjollotus, mut erottui raikkaana tuulahduksena eurohötön keskeltä. Esitys oli kaiken lisäksi minimalistisuudessaan todella tyylikäs. Tuli muuten mieleen 60-luvun minimalismi oikeasti mieleen. No olihan nainen stailattukin vähän sinne suuntaa.
Minustakin oli pliisu ja tylsä kappale, mutta tiedän monia, jotka tykkäsivät. Yksi Facebook-kaveri jopa tilasi ko. duon levyn...
Minusta Hollannin esitys toimi, se oli todella intensiivinen esitys, ja erittäin hyvä muistutus siitä, että usein vähemmän on enemmän.
Jos Hollannin kappaletta vertaa vaikka isäntämaa Tanskan järkyttävän esitykseen, on eroa kuin yöllä ja päivällä: toinen aito ja tuli iholle, toinen pakotti kääntämään pään pois koska loi niin epäaidon ja ahdistavan tunnelman.
Taitaa olla makuasia. Minusta Se oli paras biisi.
Oli mun ehdoton suosikki.
Positiivinen kappale josta jäi hyvä fiilis.