Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukutko edelleen eksääsi kavereillesi vaikka erosta olisi vuosia?

Vierailija
17.08.2014 |

Eli märehditkö edelleen vanhoja? onko sinulla kuitenkin uusi suhde?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole haukkunut exiäni.

Vierailija
2/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku. Enkä hauku kumppanini exää tai kaverieni exiä myöskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään hauku. Miksi haukkua omien lasten isää jota rakastaa ja jolle haluaa kaikkea hyvää???

Vierailija
4/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, en ole haukkunut ikinä, naurettavaa tollainen. kuka siitä hyötyy..

Vierailija
5/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska siihen ei ole mitään syytä.

Vierailija
6/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Se eksä jossa on haukuttavaa on jo vuosien takainen suhde eikä onneksi ole yhteisiä lapsia tai muuta syytä pitää yhteyttä. Ei häiritse elämääni.

Mut mä ymmärrän kaveria joka vielä 6v eron jälkeen uudessa suhteessa olevana aika usein haukkuu mulle eksäänsä. Se ex on oikeasti tosi v-mäinen tyyppi ja parhaansa mukaan yhä yrittää hankaloittaa kaverini elämää ja kiusaa siinä samalla omia lapsiaan. Pakko kaverin on saada tota ärsyynnystään jotenkin purkaa.

Vierailija
7/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Se eksä jossa on haukuttavaa on jo vuosien takainen suhde eikä onneksi ole yhteisiä lapsia tai muuta syytä pitää yhteyttä. Ei häiritse elämääni.

Mut mä ymmärrän kaveria joka vielä 6v eron jälkeen uudessa suhteessa olevana aika usein haukkuu mulle eksäänsä. Se ex on oikeasti tosi v-mäinen tyyppi ja parhaansa mukaan yhä yrittää hankaloittaa kaverini elämää ja kiusaa siinä samalla omia lapsiaan. Pakko kaverin on saada tota ärsyynnystään jotenkin purkaa.

Vierailija
8/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun. Se väkivalta ja edelleen jatkuva henkinen väkivalta ovat katkeroittaneet. En toki nykyään muuten ellei liity jotenkin puheenaiheeseen.

Vierailija
9/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku, kerron vaan totuuden. 

Vierailija
10/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku, mutta kerron totuuden. Eli kerron ensin sanasta sanaan mitä minä olen sanonut, ja sitten sanasta sanaan exän sanomiset. 

Exä sanoo, että mustamaalaan häntä. Mutta en, sitä en tee, kerron vain totuuden. Ihmisen ei pitäisi sanoa tai tehdä sellaista, mutä ei halua muiden ihmisten kuulevan. 

Vierailija
11/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:58"]Haukun. Se väkivalta ja edelleen jatkuva henkinen väkivalta ovat katkeroittaneet. En toki nykyään muuten ellei liity jotenkin puheenaiheeseen.

[/quote]

Sama täällä.

Vierailija
12/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku, enkä puhu parisuhteen aikaisista asioista tai persoonasta. Mutta purnaan kyllä, kun lupaa lapsille jotain ja pettää lupauksen, tai kuinka ei ole yli vuoteen ottanut lapsia kotiinsa. Siis puran niitä asioita, jotka vaikutttavat nykyhetken elämääni ja lapsiini.

Vierailija
13/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä haukkunut.mies haukkuu vieläkin ja puhuu pahaa mm.lapsillemme.erosta 13v

Vierailija
14/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen exieni kanssa hyvissä väleissä, mutta joskus jos on aihetta niin saatan ihmetellä jonkun heistä käytöstä ystävälleni. Viimeksi tänään kun viimesin ex on soittanut sata kertaa tänään+ tekstarit päälle. Aiheena että rakastaa aina ja blaa blaa. Olisi sitten toiminut suhteessa toisin eikä kymmeni kertoja pettänyt minua jne. En voi sietää myöhäisheränneisyyttä ja sitä että aletaan ns. syyllistämään ja vonkumaan kun olen alkanut tapailemaan uutta miestä.

Vierailija
15/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika katkeraa, jos haukkuu

Vierailija
16/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Erosta 8 vuotta. Mutta se henkinen ja joskus fyysinenkin väkivalta ja pettäminen jätti jälkensä. Nykyisen vaimonsa kanssa välillä sellaisia oikkuja koskien yhteistä lastamme, että haukkuminen liittyy yleensä niihin tapauksiin. Esimerkkinä mainittakoon, että vaimonsa yrittää pakottaa lastamme sanomaan häntä äidiksi ja minua vain etunimellä.

Vierailija
17/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksien haukkuminen on huolestuttavaa. En hyväksyisi sitä myöskään kumppaniltani

Vierailija
18/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haukkunut eksääni kenellekään, vaikka syytä olisi. Petti, valehteli ja harrasti sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa. Mun mielestä haukkuminen on niin turhaa. Kyllä mä tottakai lähimmille ystäville oon kertonut totuuden, mutta mitään ihme paskanjauhamis haukuntaa en oo koskaan ymmärtänyt. Suurimmalle osalle selitän jotain ihan muuta eron syyksi, en halua myöntää totuutta.

Vierailija
19/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en hauku. Joskus puran ärtymistäni esim. tapaamisten vaihtumisiin, lasten vaatteiden pakkaamattomuuteen siellä exän päässä, herkkujen tuputtamiseen lapsille yms.

Vastaavasti kyllä joskus mainitsen, jos on tehnyt jollain teolla lapsten mielet iloisiksi tai esim. on ostanut jotain kallista, mutta tarpeellista lapsille (esim. pyörät, puhelimet), mitä hänen ei tarvitsisi tehdä, kun jo maksaa elarit.

Lasten kuullen en tietenkaan mainitse mitään kielteistä, vaan pyrkimykseni on heidän kuultensa yrittämällä yrittä keksiä taas jokin uusi asia, jonka heidän isänsä on erinomaisesti/hyvin tehnyt.

Vierailija
20/21 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, haukun/puran kiukkua/ärtymystä/nimittelen. Mutta erosta niin monta vuotta, että ainoastaan harvoin välillä enää. Tai jos otetaan yhteen, mitä tapahtuu nykyään tosi harvoin.

Molemmilla jo uusi parisuhde. Eron syynä pääasiassa se, että klassisesti livisti kaikista vastuista ja "karkasi" toisen naisen matkaan :) Vieläkin vituttaa, kun mietin mitä ja miten teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä